Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 21.37):

Jeg tror Donald Trump som president kan gi mer fred i verden enn hvis Kamala Harris blir valgt.
Demokratene har vist seg svært "krigslystne" (se bildene av Hillary Clinton og Barack Obama f.eks. da de satt og så på live "action/underholdning" (også kjent som militæroperasjoner).
Stoltenberg har vist at han også tilhører samme gjengen (Libya, NATO som en stadig mer krigersk organisasjon).

Trump kan møte diktatorer som mennesker, og få til samtaler med dem. Det tror jeg er veien å gå. 

Vi må slutte å feede Ukraina våpen, for å unngå en evigvarende krigstilstand med stadig flere skadde og drepte.
Det er altfor mange ukrainere i Norge. Leieprisene her i distriktet er helt syke nå (laaangt fra Oslo). Kommunen MÅ jo bosette dem, og har penger nok til å overby studenter og andre som også trenger bosted.

Hilsen en som stemte Rødt ved siste kommunevalg, så ikke putt meg i bås takk!

Anonymkode: 984b6...156

Så du vil at R ussland tar hele Ukraina? Ufattelig å ha slike meninger. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 21.37):

Jeg tror Donald Trump som president kan gi mer fred i verden enn hvis Kamala Harris blir valgt.
Demokratene har vist seg svært "krigslystne" (se bildene av Hillary Clinton og Barack Obama f.eks. da de satt og så på live "action/underholdning" (også kjent som militæroperasjoner).
Stoltenberg har vist at han også tilhører samme gjengen (Libya, NATO som en stadig mer krigersk organisasjon).

Trump kan møte diktatorer som mennesker, og få til samtaler med dem. Det tror jeg er veien å gå. 

Vi må slutte å feede Ukraina våpen, for å unngå en evigvarende krigstilstand med stadig flere skadde og drepte.
Det er altfor mange ukrainere i Norge. Leieprisene her i distriktet er helt syke nå (laaangt fra Oslo). Kommunen MÅ jo bosette dem, og har penger nok til å overby studenter og andre som også trenger bosted.

Hilsen en som stemte Rødt ved siste kommunevalg, så ikke putt meg i bås takk!

Anonymkode: 984b6...156

Helt enig. Særlig det med Ukraina. 

Anonymkode: 764b9...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 11.48):

Kristendomsundervisningen bør styrkes betraktelig. Nå tror mange at kristne faktisk tror Jorden ble skapt på 6 dager  og at kristne mener evolusjonsteorien er tull. Slik var det ikke før. Undervisningen bør styrkes i skolen slik at folk får et riktigere inntrykk av hva kristendom er.

Og jeg mener undervisning, ikke misjonering. 

Anonymkode: 3fabc...afe

Jo, men er viktig å lære om religion også. Og Norge er veldig opptatt av å finne rom til islam. Vi trenger kunnskap. Den er på et minimum nå. 

Jeg tror ikke verden ble skapt på 6 dager, jeg tror på evolusjonen. Det er ikke så vanlig å ta alt bokstavelig talt i bibelen, noen gjør det men det finnes mange som tror at jorden er flat også selv om skolen lærer dem noe annet. Religion eller ikke. 

Anonymkode: 764b9...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns "lille Marius" har blitt en ordentlig snilefisk og en slabbedask av rang. Rett og slett en snøffel og en oppblåst sprellemann. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Midtøsten-konflikten. Israel har sine utfordringer, men er et noenlunde liberalt og demokratisk land hvor man kan leve ganske godt uansett kjønn og legning. "Palestina" er et terroristregime basert på den ondskapsfulle ideologien islam. Jeg er selvfølgelig ikke for unødige tap, men håper Israel knuser Hamas langt ned i støvlene. 

Anonymkode: 69614...3db

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.De som er sterkt troende og baserer livet sitt på hva som angivelig står i eldgamle eventyr, må ha gjennomtrekk i topplokket.

2.Man bør tilstrebe å få barn med en mann/kvinne som har samme trekk og hudfarge som en selv. 

Anonymkode: 3b243...590

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

1.De som er sterkt troende og baserer livet sitt på hva som angivelig står i eldgamle eventyr, må ha gjennomtrekk i topplokket.

2.Man bør tilstrebe å få barn med en mann/kvinne som har samme trekk og hudfarge som en selv. 

Anonymkode: 3b243...590

100% enig i nummer 1!

Ikke så enig i nummer 2, men delte meninger er lov. De kulturelle utfordringene kan være en greie, men resten er null stress.

Anonymkode: 69614...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tror ikke verden ble skapt på 6 dager, jeg tror på evolusjonen. Det er ikke så vanlig å ta alt bokstavelig talt i bibelen, noen gjør det men det finnes mange som tror at jorden er flat også selv om skolen lærer dem noe annet. Religion eller ikke. 

Anonymkode: 764b9...a08

Nja, det gjør det egentlig ikke. Det er populært å diskutere flat jord, men det virker som om det bare diskuteres for å diskutere. Ekstremt få tror faktisk at Jorden er flat.

Anonymkode: 3fabc...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upopulære meninger(for tiden):

- At "landet" Palestina bør forsvinne fra kartet.

- At Norge må senke kriminell lavalder til 13 år.

- At sykelønna bør senkes til 80% fra dag 1.

- At det er tull i 99,9 prosent av tilfellene der barn påstår seg mobbet av voksne i skolen.

- At janteloven er og har vært en velsignelse for Norge.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg syns "lille Marius" har blitt en ordentlig snilefisk og en slabbedask av rang. Rett og slett en snøffel og en oppblåst sprellemann. 

Anonymkode: 774fe...653

Enig, han føler seg « entitled» til å slippe unna med alt. Og jeg er drittlei av bryllupet til M og D. Bryr meg ikke!!

Anonymkode: 1d7e8...96c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 5.36):

Dette!

Anonymkode: 8dd38...cd7

Monogami er det klart beste. Sex klarer de fleste seg uten. Jeg hyller Monogami. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

100% enig i nummer 1!

Ikke så enig i nummer 2, men delte meninger er lov. De kulturelle utfordringene kan være en greie, men resten er null stress.

Anonymkode: 69614...3db

Enig i begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

1.De som er sterkt troende og baserer livet sitt på hva som angivelig står i eldgamle eventyr, må ha gjennomtrekk i topplokket.

2.Man bør tilstrebe å få barn med en mann/kvinne som har samme trekk og hudfarge som en selv. 

Anonymkode: 3b243...590

Nysgjerrig på hvorfor nr 2 er viktig? 

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 20.53):

Monogami er uansett bare en kulturell hjernevask som har pågått over generasjoner. Vi er ikke ment å være monogame fra naturens side. 

Har du kilder som underbygger påstanden? Eller er det bare noe du tror på fordi det høres korrekt ut?

Anonymkode: 7ac68...bf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og spekulasjon 

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet folk bruker "berikelse" ironisk, men jeg mener det helt dønn seriøst. Innvandringen har vært en berikelse.

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Kvinneguidens damer ikke tåler å høre sannheten om Barnevernet. 

Anonymkode: f944d...229

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Israel knuser Hamas. 

Strengere flyktningpolitikk.

En karensdag ved sykdom. 
Senke kriminell lavalder. 
 

 

Anonymkode: c807f...cb7

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har barn «langt over snittet» i alt mulig har ikke egentlig det. Ungene er helt normale, men spesielt mødre har et ekstremt behov for å skryte gjennomsnittlig høyt opp i skyene.

Anonymkode: 298b2...894

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...