Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Alle som roper "Free Palestina" er med på å legitimere at Hamas holder de uskyldige gislene. Hamas hadde frigitt gislene om de så at de mistet all støtte å lenge de holdt gislene. Alle som roper "Free Palestina" er jobber for at Hamas skal fortsette å holde gislene. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror ikke denne meningen er veldig upopulær...

Anonymkode: 923d1...a21

Føles sånn....

Anonymkode: 764b9...a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (På 3.8.2024 den 10.14):

Det blir en flott dag, jeg er bedre psykisk. Men det svinger voldsomt. 

Start en ny tråd eller dagbok.

Anonymkode: 764b9...a08

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (På 28.7.2024 den 11.35):

Kan han ikke det? Det er vel mulig! Da blir Europa nødt til å klare seg selv. 

Det vil de ikke klare og det skjønner du godt. 

 

AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 20.01):

Bare la dem holde på borti østen da. Til det ikke noe igjen, siden ingen skal blande seg. 

Anonymkode: 60960...1c2

USA er vår garanti for at vi får leve ifred. Trekker de seg ut er det fritt fram for Russland. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uføretrygdede snylter på staten og er late.

Anonymkode: d57f5...d94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Donald Trump 

Anonymkode: d57f5...d94

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes uføretrygdede snylter på staten og er late.

Anonymkode: d57f5...d94

Ja, det er helt klart bedre at en arbeidsgiver og nav må betale sykepenger på disse, fordi de blir sykemeldt støtt og stadig 😅

Anonymkode: 9722a...fba

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles mange og noen egner seg ikke på trykk holder det for meg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det burde vært høyde/vekt/muskelkrav å bli politi.  Hva skal Frida med sine 1.57 cm og 53 kilo gjøre med fulle og aggressive Gunnar på 1.95 og 110 kilo

Anonymkode: 9d49f...67a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg synes det burde vært høyde/vekt/muskelkrav å bli politi.  Hva skal Frida med sine 1.57 cm og 53 kilo gjøre med fulle og aggressive Gunnar på 1.95 og 110 kilo

Anonymkode: 9d49f...67a

Det bør i hvert fall være samme styrke krav til alle, høres ikke så klokt ut å ha lavere krav til damer bare for å få "diversity". Man vil jo ha de som er best egnet i en sånn jobb.

Anonymkode: 89473...6ba

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det bør i hvert fall være samme styrke krav til alle, høres ikke så klokt ut å ha lavere krav til damer bare for å få "diversity". Man vil jo ha de som er best egnet i en sånn jobb.

Anonymkode: 89473...6ba

Jeg synes ikke små damer som lett kan hives rundt av større menn (og damer) passer til yrket. Nei, det er ikke klokt, men ett eller annet burde vært mulig å få til

Anonymkode: 9d49f...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 12.49):

Sier en som skriver på bokmål :hoho:

Anonymkode: 4f900...209

Kun på Kg. 

Anonymkode: 38f1a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det burde vært høyde/vekt/muskelkrav å bli politi.  Hva skal Frida med sine 1.57 cm og 53 kilo gjøre med fulle og aggressive Gunnar på 1.95 og 110 kilo

Anonymkode: 9d49f...67a

Enig. Burde vært krav til å være minst 180 høy i tillegg til like fysiske krav for kvinner og menn. 

Anonymkode: 1b20c...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at vi har fått over 300 tusen ukrainske flyktninger i landet. Hadde vært greit om de kun var her midlertidig, men historien har jo vist at flyktningene aldri drar tilbake til hjemlandet sitt. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg liker ikke at vi har fått over 300 tusen ukrainske flyktninger i landet. Hadde vært greit om de kun var her midlertidig, men historien har jo vist at flyktningene aldri drar tilbake til hjemlandet sitt. 

Anonymkode: 1b20c...027

De har jo ikke noe land å dra tilbake til. Du kan jo ikke si noe om at disse ikke drar tilbake, så lenge landet deres er i krig. 

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, AnonymBruker said:

De har jo ikke noe land å dra tilbake til. Du kan jo ikke si noe om at disse ikke drar tilbake, så lenge landet deres er i krig. 

Anonymkode: 9722a...fba

1) Nå skrev jeg at at det er greit at de er her midlertidig. Men historien har vist at flyktningene som kommer til Norge aldri drar tilbake. De drar på ferie i hjemlandet, men de flytter aldri hjem igjen. Fordi det å bo i Norge er som å vinne i Lotto. 

2) Ukrainerne kunne flyktet til Vest-Ukraina om de kun var opptatt av å slippe krig. Det er ikke krig i hele Ukraina. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg liker ikke at vi har fått over 300 tusen ukrainske flyktninger i landet. Hadde vært greit om de kun var her midlertidig, men historien har jo vist at flyktningene aldri drar tilbake til hjemlandet sitt. 

Anonymkode: 1b20c...027

Dette stemmer ikke. Vi har litt over 65000 ukrainere i Norge.

 

Ukrainere i Norge – SSB

Anonymkode: 1d409...c0c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min upopulære mening er at jeg ikke liker lærere generelt. En gjeng med selvgode besserwissere hele gjengen. Det eneste de er god på er å sutre over lønnen sin. Fremstiller seg selv som samfunnets viktigste personer, med verdens vanskeligste utdannelse. Egen erfaring og mine barns erfaringer er grunnleggende for denne meningen. Babler i vei om den den talentløse masteren de skriver. Som de selv har bestemt at de trenger, bare for kunne skryte av den på fest og kreve høyere lønn. Hvor mange masteroppgaver om gaming i skolen trenger vi? Stille seg fremst i klasserommet og forlange at alt de sier og gjør skal beundres til det guddommelige. Få hodet ut av ræven, og innse at uten bønder og fiskere hadde dere sultet ihjel dere og. Slutt å bruke det patetiske kortet om at dere passer på barna våre og fortjener respekt uansett hva dere finner på å lire av dere. Gjør jobben dere selv har valgt, uten å beklage dere om alt mellom himmel og jord. 

Anonymkode: 4f164...925

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...