AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #481 Skrevet 30. januar 2020 Dette er ingen upopulær mening: herregud enkelte her er helt hjerteløs! Null omtanke for andre... Anonymkode: 2cb96...6da 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #482 Skrevet 30. januar 2020 Forstår at folk kan si at abort er drap. Du avslutter et liv eller noe som kunne vært et liv. Forskjellen er, jeg er fortsatt for abort. Har tatt abort selv, og har det helt fint med at jeg valgte å avslutte noe som kunne vært et liv. Aldri angret et sekund. Anonymkode: 8c552...bc4 7
Maleficenta Skrevet 30. januar 2020 #483 Skrevet 30. januar 2020 På 23.1.2020 den 13.48, AnonymBruker skrev: Post dine upopulære meninger Diskusjon er også lov, men hold dere saklig og unngå personangrep. Og vær så snill og ikke post meninger som de fleste er enige i, men som FAKTISK er upopulære Her er mine: - Snus er stygt og usexy, spesielt på kvinner - Jeg synes pride har blitt en smule hyperseksualisert mtp alle de fetisjistene som går der i lær f.eks. Det er ikke spesielt barnevennlig.. - Jeg er for plastisk kirurgi Deres tur Anonymkode: 9855b...4ab Er det upopulært å mene at snus er stygt? Trodde det var ganske innafor å mene det jeg men. Her er mine Jeg syns det er teit å få for mange barn. Typ 5 og oppover. Ha selvkontroll folkens Jeg er for å ta abort pga oppdaget kromosomavvik hos fosteret som Downs syndrom o. l Jeg syns vi skal bli strengere på innvandring fra Ikke vestlige land 6
Maleficenta Skrevet 30. januar 2020 #484 Skrevet 30. januar 2020 På 24.1.2020 den 18.15, Gorilla skrev: Jeg mener at mange mangler kunnskap om og forståelse for psykisk sykdom. Selv de som jobber i psykiatrien mangler kunnskap og forståelse for psykisk sykdom. Er det i det hele tatt noen som har blitt friskere av behandlingen de får? 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #485 Skrevet 31. januar 2020 Jeg vil ikke ha flere folk til Norge- Synes det er nok. Fordi, hvorfor ødelegge en god ting? Vi har akkurat nok space rundt oss, trenger ikke gå klemt oppi hverandre hele tiden som i mange steder i India. Jeg mener de kunne levd på samme måte som oss, hadde de ikke reprodusert som kaniner. De hadde fått space, godene kunne blitt fordelt på hele befolkningen istedet for at bare en tar alt for seg selv... Så ja. Anonymkode: 81bde...2bb 12 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. januar 2020 #486 Skrevet 31. januar 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke ha flere folk til Norge- Synes det er nok. Fordi, hvorfor ødelegge en god ting? Vi har akkurat nok space rundt oss, trenger ikke gå klemt oppi hverandre hele tiden som i mange steder i India. Jeg mener de kunne levd på samme måte som oss, hadde de ikke reprodusert som kaniner. De hadde fått space, godene kunne blitt fordelt på hele befolkningen istedet for at bare en tar alt for seg selv... Så ja. Anonymkode: 81bde...2bb I land der man får mange barn (i India får de faktisk bare 2,35 per kvinne, se https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/in.html) er det hovedsakelig av to grunner: Mangel på prevensjon og mangel på velferdsordninger. Dersom staten ikke sørger for de som er for gamle til å jobbe, må bli forsørget av ungene sine når man blir gammel. Har man ikke unger, kan man risikere å måtte leve på gata i alderdommen. Siden barnedødeligheten er høy mange steder, må man få i alle fall 3-4 for å være sikra. I alle land er det de samme to tingene som gjør at befolkningsveksten reduseres: flere rettigheter til kvinner (prevensjon, rett til abort) og bedre velferdsstat. Folk i u-land får ikke mange unger fordi de "har seg som kaniner", de får flere unger fordi de må. Akkurat det samme som folk fikk i Norge for 120 år siden (da norske kvinner fikk 4 barn i snitt). Endret 31. januar 2020 av Anonymus Notarius
Castor Troy Skrevet 31. januar 2020 #487 Skrevet 31. januar 2020 Jeg elsker pels. På jakker, sko og skinn på gulvet. Jeg elsker dyr, både døde og levende 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #488 Skrevet 31. januar 2020 2 minutter siden, Anonymus Notarius said: I land der man får mange barn (i India får de faktisk bare 2,35 per kvinne, se https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/in.html) er det hovedsakelig av to grunner: Mangel på prevensjon og mangel på velferdsordninger. Dersom staten ikke sørger for de som er for gamle til å jobbe, må bli forsørget av ungene sine når man blir gammel. Har man ikke unger, kan man risikere å måtte leve på gata i alderdommen. Siden barnedødeligheten er høy mange steder, må man få i alle fall 3-4 for å være sikra. I alle land er det de samme to tingene som gjør at befolkningsveksten reduseres: flere rettigheter til kvinner (prevensjon, rett til abort) og bedre velferdsstat. Folk i u-land får ikke mange unger fordi de "har seg som kaniner", de får flere unger fordi de må. Akkurat det samme som folk fikk i Norge for 120 år siden (da norske kvinner fikk 4 barn i snitt). Men hva med land i Øst-Europa?Velferdordninger er ikke noe til å skryte av, men mange land har like lave eller enda lavere fødselstall enn Norge Anonymkode: 64be5...9e3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. januar 2020 #489 Skrevet 31. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva med land i Øst-Europa?Velferdordninger er ikke noe til å skryte av, men mange land har like lave eller enda lavere fødselstall enn Norge Anonymkode: 64be5...9e3 Øst-Europa er mye forskjellig da... Det er gode velferdsordninger i flere av dem, og god tilgang på prevensjon/abort.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #490 Skrevet 31. januar 2020 1 minutt siden, Anonymus Notarius said: Øst-Europa er mye forskjellig da... Det er gode velferdsordninger i flere av dem, og god tilgang på prevensjon/abort. Selv om det er mye forskjellig, alle har fødselstall under 2, til og med de fattigste landene med elendige velferdsordninger Anonymkode: 64be5...9e3 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. januar 2020 #491 Skrevet 31. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv om det er mye forskjellig, alle har fødselstall under 2, til og med de fattigste landene med elendige velferdsordninger Anonymkode: 64be5...9e3 Som sagt, de har tilgang på prevensjon og abort... Og de fleste europeiske land har OK velferdsordninger sammenlignet med de fattigste landa i Afrika (der folk får flest barn).
Gjest Inverto Skrevet 31. januar 2020 #492 Skrevet 31. januar 2020 Jeg elsker å høre/lese om fornærmede muslimer
Sylveon Skrevet 31. januar 2020 #493 Skrevet 31. januar 2020 På 27.1.2020 den 22.52, youcancallmejune skrev: Jeg synes at mange nordmenn er bortskjemte, late og har veldig dårlig arbeidsmoral. Det er sukk, stønn, "sliten og lei" og vondter meg her og der og alle veier. De vil bare kose seg, leke og ha det gøy. De vil nyte men helst ikke yte mer enn høyst nødvendig men synes likevel de bør ha krav på en hel masse. Det merkes jammen at dette landet har vært rikt en stund, og jeg lurer på om disse menneskene i det hele tatt hadde overlevd i et land uten gode velferdsordninger der man må stå på for å holde på jobben sin og oppsigelsesvernet ikke er like godt. Enig med deg. Veldig enig med deg. Blir spennende å se hva fremtiden bringer På 28.1.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev: Vel, når hele vaskebyrået i byen er utenlandske, så kanskje det ligger noe sannhet i det... Ikke vet jeg.. Har vanskelig for å tro at nordmenn har søkt stilling men disse har heller blitt gitt til utenlandske... ? Anonymkode: 81bde...2bb Ja og nei. De går til utenlandske fordi at nordmenn gidder ikke å gjøre den TUNGE jobben til luselønn når NAV eksisterer, mens utenlandske er avhengig av å ha en jobb for å bli i landet. 2
antiislamist Skrevet 31. januar 2020 #494 Skrevet 31. januar 2020 At muslimer er en stor trussel for samfunnet. At innvandrere ikke kan motta stønader fra nav før de har jobbet i 5 år. Statsborgerskap kan gis etter 20 år i full jobb 21 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #495 Skrevet 31. januar 2020 Jeg synes det er morsomt å høre på unge, hvite menneske/såkalte "social justice warriors " bli dødelig fornærmet på vegne av mørkhudede mennesker og religiøse 😂 Anonymkode: e6591...b59 9
gretchenlowell Skrevet 31. januar 2020 #496 Skrevet 31. januar 2020 Jeg syns Norge er en putenajson uten ryggrad. 4
Gjest Inverto Skrevet 31. januar 2020 #497 Skrevet 31. januar 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er morsomt å høre på unge, hvite menneske/såkalte "social justice warriors " bli dødelig fornærmet på vegne av mørkhudede mennesker og religiøse 😂 Anonymkode: e6591...b59 Anti-SJWs er akkurat som sine fiender; bråkete og irriterende som faen. Det ene partiet er hele tiden på utkikk etter noe å bli fornærmet over, mens den andre aktivt ser etter folk å gjøre narr av, som nettopp er definisjonen av mobbing. Begge er tragiske, og jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre Endret 31. januar 2020 av Inverto
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2020 #498 Skrevet 1. februar 2020 8 timer siden, antiislamist skrev: At muslimer er en stor trussel for samfunnet. At innvandrere ikke kan motta stønader fra nav før de har jobbet i 5 år. Statsborgerskap kan gis etter 20 år i full jobb Hvordan skulle dette gjøres i praksis? Hva med de som kommer som flyktninger med alvorlige traumer og ikke klarer å stå i jobb? Er vel begrenset hvor mange jobber man får før man lærer seg norsk også. Så mange trenger hjelp av NAV til å få det til å gå rundt økonomisk i starten, i tillegg til at de der kan tilbys norskkurs og arbeidsrettede tiltak som kan hjelpe dem ut i jobb på sikt. 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #499 Skrevet 1. februar 2020 Jeg mener at telepatisk dyrekommunikasjon fungerer, det er en ganske upopulær mening på KG iallefall. Anonymkode: 70fb8...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #500 Skrevet 1. februar 2020 11 timer siden, Castor Troy skrev: Jeg elsker pels. På jakker, sko og skinn på gulvet. Jeg elsker dyr, både døde og levende Og torturerte. Anonymkode: 70fb8...bf3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå