Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At svært mange av de aktive brukerne på dette forumet må være psykisk syke og psykopatiske. 

Anonymkode: 3c216...0ed

Vi lever jo alle i en psykose, noe annet ville vært naivt å tro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 23.1.2020 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Post dine upopulære meninger :) Diskusjon er også lov, men hold dere saklig og unngå personangrep. Og vær så snill og ikke post meninger som de fleste er enige i, men som FAKTISK er upopulære

Her er mine:

- Snus er stygt og usexy, spesielt på kvinner

- Jeg synes pride har blitt en smule hyperseksualisert mtp alle de fetisjistene som går der i lær f.eks. Det er ikke spesielt barnevennlig..

- Jeg er for plastisk kirurgi 

Deres tur :) 

Anonymkode: 9855b...4ab

Er det noen som mener snus er fint og sexy da? Ikke så veldig upopulær mening 😅

• Liker 6
Skrevet

Jeg mener at mange mangler kunnskap om og forståelse for psykisk sykdom. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Gjest Forumhei
Skrevet

At mange som sier de sliter med ditt og datt, bare må ta seg samme!!!

Skrevet (endret)

Pinnekjøtt er nitrist mat, og kan ikke tenke meg noe mindre egnet til festmat.

Endret av Tanuki
  • Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, Tanuki skrev:

Pinnekjøtt er nitrist mat, og kan ikke tenke meg noe mindre egnet til festmat.

Blasfemi!!! 

• Liker 14
Skrevet

Syns det er mange her inne som henger seg opp i og tar opp de utroligste teite ting.

Anonymkode: 37730...2ee

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er egoistisk av mennesker som har en alvorlig og arvelig sykdom velger å få egne barn, når det er stor sjanse for at barna også får denne arvelige sykdommen. 

Anonymkode: 54733...08b

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes faktisk sosiale medier er noe dritt, liker det ikke, bare falskhet, skryting og egoisme som råder. Menneske blir usosial, sky og isolert. Bekymret for barn og ungdom som vokser opp i dette. 

Anonymkode: 7207e...5c3

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Liker ikke barn, og er sterilisert når jeg endelig fikk lov fra fastlegen.

Anonymkode: 5cf12...b1f

• Liker 5
Skrevet

Ok, her kommer en kontroversiell en:

Jeg tviler på at så mange her inne faktisk har hatt en ekte narsissistisk eller psykopatisk eks. De har sannsynligvis bare godtatt en drittsekk fordi de var forelsket og "tror det finnes håp". 

Det er klart man ikke ser varselslampene blinke rødt når man tar på seg rosenrøde briller...

Anonymkode: 89871...a99

• Liker 17
Skrevet

Det er digg å klø seg i ræva når man klør der. 

Anonymkode: 92c24...1b3

• Liker 6
Skrevet
På 23.1.2020 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Er det en så veldig upopulær mening da? Det er jo en veldig vanlig mening å ha om de folka

Anonymkode: f1d84...767

Kanskje for de voksne, men ikke for tenåringer som jeg selv er.

- TS

Anonymkode: 9855b...4ab

Skrevet

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

Dødsstraff for barn, det tror jeg kvalifiserer til upopulært ja🙂

• Liker 18
Skrevet
6 minutter siden, EvaLena skrev:

Hvorfor er du imot familiegjenforening?

Skrevet

Vet ikke om de er direkte upopulære, heller mer kontroversielle: 

-Syntes vi skal stoppe all innvandring fra ikke-vestlig kultur. 

- Ikke alle mennesker er like pene. Ikke alle mennesker har noe godt i seg heller, noen er bare onde.

- En som har byttet kjønn fra eks mann til kvinne er ikke en ekte kvinne. Dog har jeg ikke noe problemer med å kalle personen for hva den vil. 

- Jeg liker ikke de fleste veganere. Mennesker er skapt for å spise kjøtt. 

- Mennesker er mer verdt enn dyr. 

Anonymkode: 50e0c...0d8

• Liker 13
Skrevet

Kjæresten min har lagt på seg, og jeg syntes det er direkte usexy og uapetittelig. Å si dette er jo som å banne i kirka - man skal jo elske partneren og syntes de er sexy og fine uansett, fordi de er jo den man forelsket seg i og blablabla.

NEI! Det er kvalmende å se han fråtse. Kvalmende å se buksa presse inn i magen. Kvalmende når jeg ser magen begynner å henge ned på vei til å bli en valk. Jævlig ekkelt når han har begynt å få typisk jenterumpe. Ekkelt med puppene. Ekkelt når han barberer av seg skjegget og jeg ser dobbelthaka hans.

Veldig fin mann på innsiden, men fysj så uappetittelig han har blitt. 

Anonymkode: b4c14...93a

• Liker 9
Skrevet
16 minutter siden, Jensine skrev:

Dødsstraff for barn, det tror jeg kvalifiserer til upopulært ja🙂

Håper ikke du er så dum 

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Gorilla skrev:

Hvorfor er du imot familiegjenforening?

Fordi jeg er imot innvandring og når en person får opphold her i landet så skal halve slekta komme etter.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...