Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes fedre som ikke ønsker å ta ansvar for ungene sine burde føres i et eget offentlig register til spott og spe. Så får også andre kvinner og arbeidsgivere en advarsel mot hvem som ikke engang tar ansvar for sine egne unger. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er alt for mye fokus på tempo i arbeidslivet! Viktig å gjøre jobben skikkelig 

Anonymkode: 623c2...2bd

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
På 10.11.2019 den 14.38, AnonymBruker skrev:

Jeg tror på teorien om at vi som er lesbiske og homofile eksisterer pga. at jorden ikke skulle bli overbefolket. Jeg er veldig forsiktig med å si dette til andre skeive jeg kjenner. 

Anonymkode: 88c13...b32

Men dette er jo vitenskap, og ingenting fordømmende. Vi lærte i naturfag at flere dyr er homofile for å senke bestanden. Så du er ikke så far fetched her. Heldigvis har jo vi mennesker såpass teknologi og kunnskap, at man kan få barn likevel :) De fleste homofile er vel så gode foreldre (og noen bedre), enn sine heterofile venner. 

Anonymkode: 09ba5...6e7

Skrevet

Dette blir vel omtremt som å "banne i kirken" her på Kvinneguiden:                      

Men jeg mener at folk som er VELDIG flittige  lesere av alt mulig ræl om forskjellige "kjendiser" og bloggere, de er noen forbanna hjernedøde idioter. Folk velger altså å generere en hel haug med "klikk" til slikt søppel, og dette er helt vanvittig!  

I tillegg kommeren del  folk hit til Kvinneguiden for å diskutere i det vide og det brede, og bare klage og sutre til den store gull-medalje. Absolutt ALT som disse "kjendisene" og bloggerne holder på med skal fordømmes nord og ned. Men hvorfor gidder folk egentlig å generere så utrolig mange "klikk" til slikt SØPPEL da!?? Alle sammen burde selvfølgelig kutte ut å klikke på slike blogger, følge idioter på Instagram, Facebook eller what ever. I tillegg til å ligge LAAANGT unna all mulig dritt som skrives om såkalte "kjendiser" hos de forskjellige nettavisene, eller TV-programmer dedikert til slike fjols. 

Mye av dette gjelder jo for folk som velger å følge med på TV-programmer som for eksempel "Farmen" eller lignende også. TV-seerne velger altså å sitte klistret foran TV-skjermen flere timer hver uke. Deretter  kommer de hit til Kvinneguiden (eller andre debatt-forum) bare forå sutre over at hver eneste episode viss nok er ekstremt GØRR kjedelig for dem å følge med på!! Men likevel velger folk altså å kaste bort livene deres på å følge med på episode etter episode etter episode. Pluss all den tiden de bruker på å diskutere slike TV-programmer side opp og side ned. Hva med å heller bruke tiden deres på noe langt bedre (og mer nyttig) enn alt dette tullet? Ligger alle sammen langt unna slikt tulle-reality, så ville det selvfølgelig sendt ett veldig klart og tydelig signal til TV-kanalene: Programmene derrs er ordentlig rævva, så finn på noe mye bedre! Men så lenge det finnes mer enn nok av slike hjernedøde idioter som følger med, så kan jo TV-kanalene velge å pumpe ut hundre og ørten sesonger av nøyaktig den samme dritten i år etter år etter år. I steden for å faktisk finne på noe NYTT og originalt, for en gangs skyld... 

Anonymkode: d2590...644

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes fedre som ikke ønsker å ta ansvar for ungene sine burde føres i et eget offentlig register til spott og spe. Så får også andre kvinner og arbeidsgivere en advarsel mot hvem som ikke engang tar ansvar for sine egne unger. 

Anonymkode: 1b20c...027

100% enig! Vi trenger et sånt register. Vi trenger også et for mennesker som er dømt for vold og mishandel av partnere, barn eller andre, og et for boligutleiere. Vi trenger å informeres om mennesker det kan være farlig å innlede et forhold med, og det er helt sykt at leietakere må ha referanser i hytt og pine mens boligeiere som er jævlige mot leietakerne sine slipper å vie fram god "vandel". 

Anonymkode: 9ae77...eef

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Egentlig så tror jeg dette blir mer og mer allmenne meninger, so here goes:

1) jeg er bekymret for all volden blant utlendinger mot nordmenn. Herunder kommer også voldtekter.

2) jeg vil ha mesteparten i punkt en sendt ut av landet, og stenge grensene. 

3) ulovlig gjør moskeer.

Norge skal først og fremst være for lovlydige, integrerte mennesker som følger norske skikker og kultur. 

Anonymkode: b7ece...c93

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
  • All narkotika burde være lovlig å produsere, selge, kjøpe, og bruke.
  • Ordningen om skjenkebevilling burde avskaffes. Hvem som helst burde ha lov til å selge produsere og selge alkohol.
  • Åpningtider på private utesteder burde ikke innskrenkes på noen måte. La de få ha døgnåpent om de vil, med alkoholsalg døgnet rundt, året rundt.
  • Prostitusjon burde være lovlig.
  • Handikappede personer burde få utført seksuelle tjenester av prostituerte på statens regning.
  • Det burde være fri inn- og utvandring. Ingen mennesker skulle behøve å ha noe så teit som et "pass".
  • Alle som vil jobbe, skal få jobbe. Slutt med arbeidstillatelse/visum.
  • Det burde ikke være noen form for toll på varer og tjenester som går på tvers av landegrenser.
  • Gjenninnfør arveavgiften (Den mest rettferdige skatten), og sett den opp svært kraftig på verdier over 10 millioner.
  • Eiendomskatt på alle sekundærboliger. Den skal også settes opp kraftig i forhold til dagens nivå.
  • Eiendomskatt på alle primærboliger med en verdi på over 10 millioner. Fritak for alle under.
  • Formueskatten må kraftig opp på alle formuer over 10 millioner.
  • Skatt på inntekt skal kraftig ned.

Den aller siste der er kanskje ikke så veldig upopulær, men jeg måtte ha den med. :P

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 5
  • Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Post dine upopulære meninger :) Diskusjon er også lov, men hold dere saklig og unngå personangrep. Og vær så snill og ikke post meninger som de fleste er enige i, men som FAKTISK er upopulære

Her er mine:

- Snus er stygt og usexy, spesielt på kvinner

- Jeg synes pride har blitt en smule hyperseksualisert mtp alle de fetisjistene som går der i lær f.eks. Det er ikke spesielt barnevennlig..

- Jeg er for plastisk kirurgi 

Deres tur :) 

Anonymkode: 9855b...4ab

• Liker 6
Skrevet

Mener det importeres alt alt for mange fra andre verdensdeler noe som gjør vårt samffunn og rase utrydningstruet.

• Liker 22
Skrevet

TS 

Synes også:

- at folk som deltar på reality programmer som ex on the beach, paradise hotell og love island virker litt enkle. Også får de kjendisstatus og lever som influencer lenger etter for å holde seg desperat relevant i rampelyset. Flaut as, norge nisseland🙄

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er latterlig at folk blir uføretrygdet på grunn av angst eller depresjon.

• Liker 29
Skrevet

Er det ikke nok tråder om dette nå?

Dette er hva 10 gang en slik tråd lages?

Anonymkode: 2c2a8...f0e

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns det er teit å opprette en diskusjon som allerede eksisterer.

• Liker 7
Gjest Elseby13
Skrevet
22 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Mener det importeres alt alt for mange fra andre verdensdeler noe som gjør vårt samffunn og rase utrydningstruet.

Men er vår rase så jævla viktig å bevare da? Fettbleike er vi og hvitt pistrete hår. Nei takk!

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Synes også:

- at folk som deltar på reality programmer som ex on the beach, paradise hotell og love island virker litt enkle. Også får de kjendisstatus og lever som influencer lenger etter for å holde seg desperat relevant i rampelyset. Flaut as, norge nisseland🙄

Er det en så veldig upopulær mening da? Det er jo en veldig vanlig mening å ha om de folka

Anonymkode: f1d84...767

• Liker 15
Skrevet

At de fleste #upopulæremeninger ikke egentlig er så veldig upopulære.

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Tanuki skrev:

At de fleste #upopulæremeninger ikke egentlig er så veldig upopulære.

Ja, det er nesten litt skuffende!

Hadde håpet på noe mer saftig, som f.eks at alle religiøse burde vært lobotomert, negere bør holde seg til å plukke bomull, o.l..

DA kunne denne tråden fort blitt en pose popcorn verdig.. 😂😂

• Liker 2
Skrevet

At svært mange av de aktive brukerne på dette forumet må være psykisk syke og psykopatiske. 

Anonymkode: 3c216...0ed

• Liker 9
Skrevet
On 1/23/2020 at 2:02 PM, deedee_ said:

Synes det er latterlig at folk blir uføretrygdet på grunn av angst eller depresjon.

Det er også latterlig at det er enklere å trygd enn å få behandling i enkelte kommuner :(

• Liker 14
Skrevet

Det brukes alt for mye offentlige ressurser på de som sliter med å få barn på egenhånd, og det tas alt for mye hensyn til barnefamilier. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...