Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinnedagen er ikke så viktig i Norge. At kvinner forventer blomster, gaver, når denne dagen skal feire at vi har rettigheter? Burde være en dag der vi tenker på kvinner som ikke har det bra, som ikke har rettigheter. Ikke en dag der kvinner som lever bra forventer å bli behandlet som guder.

Fint at kvinner feires, men synes dagen blir for mye til en "gi meg gave jeg er kvinne", og er bare en anledning for kvinner å få ikke spesielt fortjent ros og gaver. Hvis det skal være sånn, bør hvertfall kvinner som ikke har det bra, uten rettigheter, bringes frem og få hjelp i tillegg.

Anonymkode: 16806...94f

Foresten jeg er kvinne selv

Anonymkode: 16806...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tiltakene vi hadde i Norge under corona-pandemien var (for det meste) overdrevne. 

Syns bruk av metaforer om døden, f.eks "gikk bort", "sovnet stille inn" er teit. 

Anonymkode: 19b91...2b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rottweiler burde blitt forbudt i Norge. Jeg vet om en som fikk halve ansiktet kvestet for livet av kompisen sin rottweiler, selv har jeg vært nær på å bli angrepet og jeg kjenner til enda flere tilfeller av ulykker og nesten ulykker men " Det kunne skjedd med en labrador også ( ja si meg egentlig, når hørte du sist om en golden retriever som drepte familiens sønn/barnebarn etc...?)  , "har ingenting med rasen å gjøre," neida for guds skyld legg alt på eieren og la disse tikkende bombene som er like stabile som kiloprisen på epler, ture på. 

Anonymkode: 9c943...541

https://www.dagbladet.no/nyheter/en-helt-ufattelig-tragedie/73875352

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk( kvinner oftes) som ikke klarer å ha en telefonsamtale uten å dele min oppmerksomhet  med ungen ( e) rundt bena samtidig .

Da mener jeg ikke småbarn på 3 år som gråter/ putter ting i munnen.

Det er store unger i skolealder som snakker i samtalen imens jeg er på røret.

Jeg lukker døra når jeg snakker Folk og sier kidsa ikke får mase m mindre huset brenner eller kuttet av  en fing.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verken Bergen eller Stavanger/Jæren har knapt nok gode artister. Lars Vaular, Morten Abel , Kaizers, Jan Eggum, Gabrielle, Salhus vinskvett, Stavanger ensemblet. Nope! Makan til gnål og spetakkel. 

Anonymkode: 9c943...541

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

All den klagingen som har vært de siste par årene om kvinner som blir seksuelt trakassert i militæret er egentlig temmelig patetisk. Norske myndigheter (og ledelsen i militæret) forsøker veldig aktivt å rekruttere flest mulig unge kvinner til militæret, bare for at dette skal se best mulig ut på statistikken deres. Disse kvinnene er biologisk i deres seksuelt beste alder, hvor de stort sett kan få det man ønsker med bruk av deres seksuelle kraft. Til det samme stedet sender man unge gutter, ofte uerfarne og usikre.

Man stapper altså disse gruppene sammen, ofte aller første gang de er veldig lenge borte fra foreldrene deres, som oftest på et temmelig øde område, og de liksom skal late som om kjønn ikke eksiterer. Deretter presterer folk altså å bli forvirret og overasket over at en håndfull unge voksne hvert eneste år misforstår noen signaler, og liksom går over streken. 

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

At uansett hvor mange operasjoner man gjør, hvor mye makeup og klær man har på seg… så er man det kjønnet man ble født. 

Anonymkode: ae440...a64

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er drittlei av at "alt" skal klassifiseres som voldtekt. Folk har hatt sex de angrer på i tusenvis av år, men nå skal det kalles voldtekt. For eksempel: Du tar med en fyr hjem, dere kler av dere, kliner og koser, og så finner du ut at du ikke har så lyst likevel, men sier ikke nei og lar han feie over deg. Dette er for pokker ikke voldtekt i mine øyne. Jeg synes det er å pisse på alle de damene som faktisk blir utsatt for ekte voldtekt.

Anonymkode: 4564e...54b

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi burde la svenskene få Oslo-området i bytte mot Jämtland/Härjedalen. Nidaros som ny hovedstad! 

Anonymkode: c610b...b3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verden hadde vært et mye bedre sted uten alkohol. Hadde alkohol blitt oppfunnet som rusmiddel i dag, ville det aldri blitt tillatt. 

Anonymkode: 232e2...21f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om det er så upopulært egentlig, men jeg mener oppriktig og av hele mitt hjerte at alle voldtektsutøvere burde blitt skutt, billig og greit. De som har forgrepet seg på barn kan gjerne bli torturert først.

Anonymkode: 07710...7a2

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Like mange kvinner som menn er pedofile. Pedofili er en medfødt seksuell legning, og det er først og fremst synd på dem som er født sånn.

Overgripere er selvsagt noe annet. Ingen sympati for dem.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg virkelig hater taco og alt som har med meksikansk mat å gjøre.

Anonymkode: 4f900...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samtlige ganger jeg har hørt noen betegnes som "viktig stemme" har jeg tenkt at vedkommende er helt uviktig stemme. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi behøver ikke flere ærlige bilder av valker, strekkmerker, appelsinhud, mammakropper, pappakropper, ølmager, keisersnitt-arr, kviser, byller, neglesopp etc. Ja, det er helt naturlig, men jeg behøver ikke å få det i trynet bare jeg går inn på en nettavis. Det er ekkelt! 

Anonymkode: 7d5a1...009

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At å få biologiske barn er uetisk og forkastelig.

Anonymkode: 88f31...45c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som er uføre skulle ikke fått lov til å få barn.

Anonymkode: 60960...1c2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at dem som er i mot abort burde  kunne uttale seg, men absolutt ikke ha siste ordet. Det skal alltid være opp til den gravide kvinnen. Dere har ingenting med andre kvinners helse å gjøre.

Respectfully, fuck off.

Anonymkode: 2c92e...703

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Religion er bare tull, og religiøse er lettlurte naive mennesker som ikke klarer å skille realitet og fantasi. 

Anonymkode: 2c92e...703

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...