Gjest Anonyme-meg Skrevet 8. mars 2023 #3661 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er da mange som har opplevd mye dritt i verden. Men barnet kan få det fint med bare en kjærlig mor og. Som ønsker barnet! Eller fosterforeldre. Skal man kanskje ta liv av alle fostre da fordi det kan skje ting som ikke er hyggelig/bra i livet fremover? Da måtte jo alle som er født legge seg ned og gi opp! For alle møter motgang i livet. Å passe på barnet og sørge for en fremtid, det er å sette barnet før seg selv. Og ikke ta den lette utveien. Bare fordi det ikke passer vedkommende. Anonymkode: 5488e...93d Nei man kan ikke beskytte barn og voksne for alt vondt i livet. Men innimellom er abort den beste løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3662 Del Skrevet 8. mars 2023 Anonyme-meg skrev (17 minutter siden): Nei man kan ikke beskytte barn og voksne for alt vondt i livet. Men innimellom er abort den beste løsningen. Men abort er nemlig en vond ting det og å gå igjennom... Anonymkode: 5488e...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalmusrot Skrevet 8. mars 2023 #3663 Del Skrevet 8. mars 2023 Kaudervelsk skrev (På 1.3.2023 den 23.02): Jeg er oppriktig nysgjerrig: Hva synes du er så plagsomt med innvandrere? De gjør at det norske folket og dets særpreg og kultur viskes bort. Vi trenger ikke 200 ulike nasjonaliteter i knøttlille Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 8. mars 2023 #3664 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men abort er nemlig en vond ting det og å gå igjennom... Anonymkode: 5488e...93d Så da er det bedre at barn kanskje får et vanskelig liv. Bare mor slipper å gå igjennom en vond prosess? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3665 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er imot abort. Synes det er egoistisk og en ond handling. Man kaller det for sin "rett". Alle kvinner idag har mer enn bra nok med rettigheter. Vi har alle slags prevensjonsmidler for å forhindre en graviditet. Selv gått på det i alle år. Aldri blitt gravid på pillen... Anonymkode: 5488e...93d Du nei, men alle er ikke du. Prevensjon er ikke alltid 100% sikkert. Jeg ble gravid på p-pillen og var nødt å ta abort. Ikke fordi jeg ikke ville være gravid, men fordi kroppen min nektet meg det. Hvis jeg ikke hadde tatt abort, hadde både jeg og barnet dødt. Barnet ville ikke ha overlevd uansett hva jeg gjorde. Så ikke gre alle under samme kamp, ber jeg. Anonymkode: 4f900...209 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3666 Del Skrevet 8. mars 2023 Rottweiler burde blitt forbudt i Norge. Jeg vet om en som fikk halve ansiktet kvestet for livet av kompisen sin rottweiler, selv har jeg vært nær på å bli angrepet og jeg kjenner til enda flere tilfeller av ulykker og nesten ulykker men " Det kunne skjedd med en labrador også ( ja si meg egentlig, når hørte du sist om en golden retriever som drepte familiens sønn/barnebarn etc...?) , "har ingenting med rasen å gjøre," neida for guds skyld legg alt på eieren og la disse tikkende bombene som er like stabile som kiloprisen på epler, ture på. Anonymkode: 9c943...541 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3667 Del Skrevet 8. mars 2023 Anonyme-meg skrev (4 minutter siden): Så da er det bedre at barn kanskje får et vanskelig liv. Bare mor slipper å gå igjennom en vond prosess? Nei det er vondt for ungen og må du vel skjønne! Anonymkode: 5488e...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3668 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du nei, men alle er ikke du. Prevensjon er ikke alltid 100% sikkert. Jeg ble gravid på p-pillen og var nødt å ta abort. Ikke fordi jeg ikke ville være gravid, men fordi kroppen min nektet meg det. Hvis jeg ikke hadde tatt abort, hadde både jeg og barnet dødt. Barnet ville ikke ha overlevd uansett hva jeg gjorde. Så ikke gre alle under samme kamp, ber jeg. Anonymkode: 4f900...209 Nei man blir ikke gravid på pillen om man tar den riktig. Anonymkode: 5488e...93d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 8. mars 2023 #3669 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det er vondt for ungen og må du vel skjønne! Anonymkode: 5488e...93d Ja jeg forstår det. Men som jeg jeg prøver å si som du tydeligvis ikke skjønner. Så er det innimellom det neste for alle parter om et blir gjennomført en abort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3670 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei man blir ikke gravid på pillen om man tar den riktig. Anonymkode: 5488e...93d Det kan en. Jeg var nøye med å ta pillene når jeg skulle fordi jeg var livredd for å bli gravid. De var ikke 100% sikre. Anonymkode: 4f900...209 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 8. mars 2023 #3671 Del Skrevet 8. mars 2023 (endret) 1 hour ago, Kalmusrot said: De gjør at det norske folket og dets særpreg og kultur viskes bort. Vi trenger ikke 200 ulike nasjonaliteter i knøttlille Norge. Så vi skal være sånne sære "fjellaper" som allerede er inneslutta og la oss være veldig ærlige - Ekstremt spesielle folk. Synes det er veldig bra at vi blir utvannet. Ekstremt gubbete mening at Norge kun er for Nordmenn,og pakker det inn et slags romantisk eventyr om at vi har det så flott og bra heeeelt for oss selv. Men vi skal selvsagt få plage alle andre nasjoner. Som f.eks den enorme utvandringen til Spania i pensjonist alder,eller oss menn skal få ta for oss så mye vi vil i Thailand. Bygge hus,kjøpe opp eiendommer i alle mulige slags verdens hjørner. Men guud forby at noen skal få komme hit. Det vi behøver er impulser fra alle verdens land. Det er også god arbeidskraft å hente i utlandet. Endret 8. mars 2023 av Fant80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3672 Del Skrevet 8. mars 2023 Kvinner er mindre intelligente enn menn Anonymkode: c47df...e8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3673 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei man blir ikke gravid på pillen om man tar den riktig. Anonymkode: 5488e...93d Det kan man bli. Anonymkode: 60710...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3674 Del Skrevet 8. mars 2023 Man kan ikke endre biologisk kjønn! Anonymkode: ef415...274 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3675 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan man bli. Anonymkode: 60710...441 Ja når man ikke tar den riktig kan man bli det... Anonymkode: 5488e...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3676 Del Skrevet 8. mars 2023 Sikkert skrevet før Men jeg mener at mennesker er roten til all ondskap i verden. Anonymkode: ec2b5...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3677 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja når man ikke tar den riktig kan man bli det... Anonymkode: 5488e...93d Kan skje uansett. De er ikke 100% sikker. Ingenting er det. Anonymkode: 60710...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3678 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan skje uansett. De er ikke 100% sikker. Ingenting er det. Anonymkode: 60710...441 Rart at den funker på meg da. Anonymkode: 5488e...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3679 Del Skrevet 8. mars 2023 Reis selv! Anonymkode: f68a3...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3680 Del Skrevet 8. mars 2023 Kvinnedagen er ikke så viktig i Norge. At kvinner forventer blomster, gaver, når denne dagen skal feire at vi har rettigheter? Burde være en dag der vi tenker på kvinner som ikke har det bra, som ikke har rettigheter. Ikke en dag der kvinner som lever bra forventer å bli behandlet som guder. Fint at kvinner feires, men synes dagen blir for mye til en "gi meg gave jeg er kvinne", og er bare en anledning for kvinner å få ikke spesielt fortjent ros og gaver. Hvis det skal være sånn, bør hvertfall kvinner som ikke har det bra, uten rettigheter, bringes frem og få hjelp i tillegg. Anonymkode: 16806...94f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå