AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3301 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ukrainere som kommer hit nå er ingen "ressurs" for Norge, som noen påstår Anonymkode: 8b702...3bd Du kjenner de som kommer hit?Er du en god ressurs selv kansje? Anonymkode: c03ed...5fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3302 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ukrainere som kommer hit nå er ingen "ressurs" for Norge, som noen påstår Anonymkode: 8b702...3bd På jobben har vi en vaskehjelp fra Ukraina, hun er den beste vi har hatt noen gang, aldri hvert så rent der før. I Ukraina var hun advokat og mannen hennes var lærer, han kjører budbil nå. Anonymkode: cf514...0f4 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3303 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kjenner de som kommer hit?Er du en god ressurs selv kansje? Anonymkode: c03ed...5fe Hæ? Det er min mening. Hva du mener bryr jeg meg ikke om Anonymkode: 8b702...3bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3304 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På jobben har vi en vaskehjelp fra Ukraina, hun er den beste vi har hatt noen gang, aldri hvert så rent der før. I Ukraina var hun advokat og mannen hennes var lærer, han kjører budbil nå. Anonymkode: cf514...0f4 Og vi har vaskehjelp fra Polen. Hvordan er det relevant? Jeg snakker om "ressurs", vet du. Anonymkode: 8b702...3bd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3305 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg er for borgerlønn. Da får man slanker staten, og folk har en forutsigbar trygghet i bunn om de blir syke eller arbeidsledige. Og det vil alltid lønne seg å jobbe fremfor å kun ha borgerlønn. innvandringen må bremses kraftig. Vi klarer ikke integrere de vi tar imot nå, som fører til et parallellsamfunn og koster staten sykt mye penger. man burde søke om tillatelse før man fikk barn. Nå er det sånn at de som bør få barn får for få barn, og de som ikke bør få barn får for mange. Anonymkode: 36ee9...b17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3306 Del Skrevet 15. januar 2023 Menn burde ha respekt for kvinner og slutte å tro at de har rett til å kommentere kvinners kropper i hytt og pine. Anonymkode: 442a2...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 15. januar 2023 #3307 Del Skrevet 15. januar 2023 gotthard skrev (23 timer siden): Tesla er egentlig en rå bil, i 2013 hadde de andre Leaf som flaggskip så kom Tesla og forskjelen var som på en bil fra 1960 og en fra 2010, Tesla er faktisk fremdeles i toppen når det gjelder utstyr, rekkevidde og teknologi, for ikke å snakke om lade løsninger og fart. Bare synn de ikke er utstyrt med blinklys og at kvalitet og service er så som så. Min har blinklys 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3308 Del Skrevet 15. januar 2023 At all den elektrifiseringa vi har blir feil om 10 år Anonymkode: dd254...f92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. januar 2023 #3309 Del Skrevet 15. januar 2023 Det finnes bare to kjønn, og dersom man ikke identifiserer seg som det kjønnet man har mellom beina bør det behandles som psykisk sykdom. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3310 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg liker ikke barn så godt, jeg syns ikke de er søte og sjarmerende. Jeg syns dyreunger er mye mer søte og sjarmerende og spesielt kattunger. Jeg er mye mer opptatt av dyrenes rettigheter en av barns rettigheter. Dyr er rett og slett viktigst for meg. Anonymkode: 82019...053 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #3311 Del Skrevet 16. januar 2023 At sykepleiere klager for mye over arbeidsforhold og lønnen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3312 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.1.2023 den 20.41): Er du født med penis er du gutt. Er du født med eggstokker er du kvinne. Jeg tror grunnen til at så sykt mange er forvirret over egen seksualitet er fordi det er hormonforstyrrende stoffer i maten som gjør at selv inni magen så starter det med ubalanse. Også kommer barnet ut i en veden hvor vi har begynt å bruke "hen" og kan velge kjønn etter dagsform. Dette bare trigger ubalansen ytterligere. Også skal vi gå å pride tog og vifte flagget for alt som er skeivt. Ikke rart unge blir forvirret og føler seg født i feil kropp osv. P.s. Jeg er ikke homofob eller noe imot trans (har en venn som er det). Men jeg observerer og har mine egne tanker rundt det. Det er ikke dere feil, men samfunnet vi lager i 2023. IKKE ok! Anonymkode: ebda9...72c Enig. det er østrogen i sååååå mye, som påvirker det hormonelle. Alt fra mat, etuier, produkter mm. forskning viser til at det skjer avvik/ubalanse i mors liv som gjør at personen blir , homofil/lesbisk/trans etc. på lik linje burde det gå under tilstand slik som Adhd diagnosen, som igjen ikke er en sykdom. Siden det ikke er ”normalt-minoritet“ burde det bli en tilstand i registeret. For vi fleste vet at selv om jeg føler meg som en sjokolade er jeg ingen kvik lunsj… Anonymkode: 9a337...f58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Baxter Skrevet 16. januar 2023 #3313 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 6.12): Verden hadde vært en bedre plass uten menn. Anonymkode: 6c1a9...435 Uten mennesker, vi forsøpler og er skadedyr av værste sort (dessverre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3314 Del Skrevet 16. januar 2023 Flaut og si, men Kosovo menn er utrolig udregelig og se på med de flate bakhodene deres😬 Anonymkode: 9a337...f58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 16. januar 2023 #3315 Del Skrevet 16. januar 2023 .....At det bare finnes to kjønn 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3316 Del Skrevet 16. januar 2023 Brekker meg av rødhårede mennesker med rødbrune fregner Anonymkode: 9a337...f58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3317 Del Skrevet 16. januar 2023 At Rødt ikke bare har god politikk, men også gode politikere. At det å kutte vekk en penis og operere inn et hull, sammen med to silikoputer, ikke gjør en mann til en kvinne. Noe mer enn det å sy igjen en vagina og sette på en lang hudflik, sammen med å fjerne bryster, ikke gjør en kvinne til en mann. At kvinner foretrekker menn de kan se opp til fremfor menn som ser opp til dem. At et smertefritt liv ikke er verdt å leve ("aldri så vondt at det ikke er godt for noe", er en viktig livsvisdom). At mennesker flest er gode og snille, men den kultur og politikk vi lever under nå gjør at vi blir unaturlig kalde og harde mot hverandre for å overleve (egoisme er ikke naturlig). At det er bedre for oss å omgås både mennesker vi liker og mennesker vi ikke liker enn bare omgås mennesker vi liker. Anonymkode: 442a2...36a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3318 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg synes, helt seriøst, at det er innafor å være fysisk mot barn/ungdom som mobber andre. Selvsag må andre tiltak forsøkes først, men om de da ikke gir seg synes jeg en ørevarmer eller to er helt på sin plass. Anonymkode: 4564e...54b 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 16. januar 2023 #3319 Del Skrevet 16. januar 2023 Upopulær mening: Jeg synes det er altfor mange som har vondt i viljen. Mange av disse mistenker jeg tyr til psykiske plager-hysteriet. Dette irriterer meg fordi det går utover de som faktisk har ordentlige psykiske plager. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3320 Del Skrevet 16. januar 2023 ... at fedre kan være minst like gode omsorgspersoner som mor. Anonymkode: 05a7d...13e 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå