Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo ingen som legger merke til Tesla lenger. Halvparten av Oslo kjører Tesla. 

Anonymkode: 8b702...3bd

Enig! Tesla har blitt veldig vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MyCupOfTea skrev (1 time siden):

Enig! Tesla har blitt veldig vanlig. 

Tesla er egentlig en rå bil, i 2013 hadde de andre Leaf som flaggskip så kom Tesla og forskjelen var som på en bil fra 1960 og en fra 2010, Tesla er faktisk fremdeles i toppen når det gjelder utstyr, rekkevidde og teknologi, for ikke å snakke om lade løsninger og fart. Bare synn de ikke er utstyrt med blinklys og at kvalitet og service er så som så.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (1 time siden):

Tesla er egentlig en rå bil, i 2013 hadde de andre Leaf som flaggskip så kom Tesla og forskjelen var som på en bil fra 1960 og en fra 2010, Tesla er faktisk fremdeles i toppen når det gjelder utstyr, rekkevidde og teknologi, for ikke å snakke om lade løsninger og fart. Bare synn de ikke er utstyrt med blinklys og at kvalitet og service er så som så.

God teknologi? Med bremser fra tidlig 2000talls chrysler-mercedes? Elendig ledningsnett? Særlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er irriterende og smakløst og harry med folk som banner for mye. Da tenker jeg at du har et begrenset ordforråd og at det finnes andre måter å uttrykke seg på. Hvis man en sjelden gang banner, blir ordet mer kraftfullt. 

Jeg synes det er irriterende når jeg hører folk si schøtt istedenfor kjøtt osv. Da mister de troverdigheten. 

Jeg synes det er irriterende når ungdommer bygger opp setninger feil og snakker kebabnorsk, spesielt norskfødte ungdommer som snskker gebrokkent. Det spyr jeg av. Snakk ordentlig, språk er makt!

Anonymkode: 75da4...4a5

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (1 time siden):

Det har fortsatt blitt en veldig vanlig bil, som ikke legges merke til på veiene lenger. Jeg aner ingenting om kvaliteten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes religiøse mennesker er irriterende. Jeg skjønner at du er religiøs hvis du bor i et fattig land og at håpet og troen gir deg styrke i hverdagen, hvor samfunnet har sviktet. 

Men her, hvor man har tilgang på informasjon så forstår jeg virkelig ikke at noen velger å være religiøse. Jeg snakker om alle religioner. Jeg ser ned på religiøse som bor her. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukrainere som kommer hit nå er ingen "ressurs" for Norge, som noen påstår 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doogy skrev (På 20.5.2022 den 18.56):

Hvis du syns uføretrygden er for høy, har du ingen anelse om hvor lav den er.  Og om det fantes færre stønader/sikkerhetsnett her til lands, ville dette ført til flere tiggere, mer kriminalitet og mer utbredt sosial nød. Til sist vil det få ringvirkninger for samfunnet generelt. Se bare mange andre steder, hvor øvre middelklasse og mer velstående f eks må ty til betydelig sikkerhetsutstyr rundt sin bolig for ikke å bli ranet/overfalt/til og med drept i sitt hjem. Ja vet at et fenomen har sammensatte årsaker. Veskenappere er langt mer vanlig i "nav-løse" land. Handikappede som tigger på gaten osv. Vær glad du som kan stå i full jobb.

Hadde jeg leid i dag, og ikke tilfeldigvis hatt nedbetalt hus. Hadde jeg sittet igjen med ca 5500kr kun etter strøm og husleie Hadde vært betalt. Og da inngår alle andre øvrige regninger inn til de 5500. Så skulle jeg hatt mindre, burde jeg vurdere å legge meg ned å dø, da man ikke overlever uten mat. Som jeg da ikke hadde hatt råd til.og uten mulighet for faktisk å jobbe. Hadde det ikke vært så mange andre muligheter,  om jeg skulle hatt mindre penger enn jeg får i dag. Jeg sløser på ingenting. Eneste jeg har råd til er å sitte hjemme å skrelle over alle ufør fordommer

Anonymkode: 34c5c...762

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener også at man kun har to kjønn, man kan identifisere seg så mye man vil som noe annet, det er helt greit! Men biologisk har vi kun 2 kjønn og skal du til legen er det greit å vite hvilket biologisk kjønn man har. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var irriterende med hun polske forfatteren som klaget over diskriminering/rasisme av nordmenn, når øst europeere er de største rasistene!!! Da spydde jeg. Mange polakker er rasister mot f.eks afrikanere. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det var irriterende med hun polske forfatteren som klaget over diskriminering/rasisme av nordmenn, når øst europeere er de største rasistene!!! Da spydde jeg. Mange polakker er rasister mot f.eks afrikanere. 

Hun polske forfatteren skriver om "stakkars polakker", men hva med russere som er "fritt vilt" nå og hører masse dritt, eller er det bare polakkene man skal respektere, ikke øst-europeere generelt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg i mitt stille sinn egentlig ikke tenker så mye på miljøet, at jeg tenker at det ordner seg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun polske forfatteren skriver om "stakkars polakker", men hva med russere som er "fritt vilt" nå og hører masse dritt, eller er det bare polakkene man skal respektere, ikke øst-europeere generelt? 

Jeg synes at øst europeere er rasister generelt, også russere. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes at øst europeere er rasister generelt, også russere. 

Nei, ikke alle. Rasister finnes i alle land. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (33 minutter siden):

God teknologi? Med bremser fra tidlig 2000talls chrysler-mercedes? Elendig ledningsnett? Særlig.

Hva er det du snakker om? Tesla bruker vel industri-standard Brembo-bremser. Og hva mener du med ledningsnett? Mener du det faktum at de drastisk reduserte antall ledninger i bilene sine, noe som medførte bedre ytelse og effektivitet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jabx skrev (31 minutter siden):

Hva er det du snakker om? Tesla bruker vel industri-standard Brembo-bremser. Og hva mener du med ledningsnett? Mener du det faktum at de drastisk reduserte antall ledninger i bilene sine, noe som medførte bedre ytelse og effektivitet?

Du er klar over at brembo leverer bremser til andre bilprodusenter? De aktuelle bremsene er fra chrysler-daimler i dim og montering, og er ingenting nytt eller fancy. Jeg har originale brembo på min gamle volvo fra 1999 også. 

Ledningsnettet er dårlig kuttet med åpne isoleringer og for korte krympestrømper her og der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Unge foreldre er litt white trash

Enig.

Anonymkode: b4d1f...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2023 at 2:39 PM, Rogadame said:

At jeg desverre får mindre og mindre sympati for folk som bombaderer  SoMe med sine tragiske historier. 

Det kan være triste saker også- ting de ikke kan for. 

Men enkelte bruker opp sympatikortet sitt 

Spesielt de som skriver om problemer med barnevernet osv. Og legger ut i det vide og brede. Så har personen som skriver 3 barn med 3 forskjellige menn, ganske tvilsom livsstil...

Selvinnsikt hadde vært fint noen ganger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som tror alle menn er overgripere, som tror alle går over deres grenser, bare ved å være ute og ha det gøy, disse damene burde holde seg unna offentlige arrangementer.

Anonymkode: 60710...441

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...