AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3201 Del Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (10 timer siden): At tvang i psykiatrien bør avskaffes. Hvordan hadde det gått da? Enda mer som Kongsvinger drapene, som han som gikk berserk så politiet måtte skyte han? Er det mer av det vi må ha? Anonymkode: 60710...441 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3202 Del Skrevet 6. desember 2022 Embla Othea skrev (11 timer siden): At tvang i psykiatrien bør avskaffes. Uansett liksom? Anonymkode: 1a409...3c8 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3203 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer ikke stole på noen spleis, er medlem på f.b gruppen og det går en djevel i meg som har lyst å spørre seriøst, mener du andre skal betale på gjelden din osv. Anonymkode: 1a409...3c8 Enig. "Hjelp Sandra med å kjøpe hunden hun ønsker seg" "Statue av en død hvalross er en god idé" " Den og den vant ikke premien i et tv program de hadde meldt seg på,vi spleiser! " osv..... Da var det plutselig ikke så farlig med den strømregninga allikevel! Anonymkode: b1d44...973 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #3204 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan hadde det gått da? Enda mer som Kongsvinger drapene, som han som gikk berserk så politiet måtte skyte han? Er det mer av det vi må ha? Anonymkode: 60710...441 Tror du mener Kongsberg 🙂 Anonymkode: b1d44...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3205 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg har til gode å treffe på en virkelig god kvinnelig leder, men unntak av en. Hun er fantastisk. Ellers syns jeg menn passer bedre til å være ledere. Anonymkode: 1a409...3c8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3206 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har til gode å treffe på en virkelig god kvinnelig leder, men unntak av en. Hun er fantastisk. Ellers syns jeg menn passer bedre til å være ledere. Anonymkode: 1a409...3c8 Jeg er kvinne selv og har jobbet årevis i helsevesenet. Og er helt enig med deg. Etter over 30 år i jobb har jeg hatt endel ledere. Mange kvinner. Kun to av de som var bra i jobben. De menn jeg har hatt har vært veldig bra. Vi Kvinner er for styrt av følelser og hormoner Anonymkode: 01d9d...dc1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3207 Del Skrevet 7. desember 2022 Norge bør få en annen ording når det gjelder nav, de er elendig Anonymkode: a1a0d...630 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3208 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Norge bør få en annen ording når det gjelder nav, de er elendig Anonymkode: a1a0d...630 Virket som det fungerte bedre når det var delt i trygdeetaten og sosialen? Regelverket er så omfattende at de som jobber der sliter og gir ulike råd. Anonymkode: 1a409...3c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3209 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er kvinne selv og har jobbet årevis i helsevesenet. Og er helt enig med deg. Etter over 30 år i jobb har jeg hatt endel ledere. Mange kvinner. Kun to av de som var bra i jobben. De menn jeg har hatt har vært veldig bra. Vi Kvinner er for styrt av følelser og hormoner Anonymkode: 01d9d...dc1 Ja, synd å si egentlig, men dessverre min erfaring også. Spesielt i helse. Anonymkode: 1a409...3c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3210 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg mener at Norge er for nordmenn og ikke innvandrere. Jeg mener dette kjønnspreiket for tiden er idiotisk. Jeg synes Pride er idioti også. Orden hen er skikkelig idioti og kommer aldri til å bli brukt av meg. Om Siri vil tiltales som hen, så avfeier jeg det glatt. Jeg er for dødsstraff og stiller gjerne som bøddel. Jeg er for aktiv dødshjelp for de som ikke kan bli friske sv en dødelig sykdom. Anonymkode: 2b952...54c 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3211 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 16.57): jeg mener at alle som ikke melder fra til bv er egoitiske Anonymkode: a1a0d...630 Jeg synes alle som melder til bv anonymt er feige mennesker!!!! Anonymkode: f261a...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3212 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virket som det fungerte bedre når det var delt i trygdeetaten og sosialen? Regelverket er så omfattende at de som jobber der sliter og gir ulike råd. Anonymkode: 1a409...3c8 ja enig i den Anonymkode: a1a0d...630 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymVestlending Skrevet 11. desember 2022 #3213 Del Skrevet 11. desember 2022 Tror mange deler min oppfattelse, men upopulært er det likeså: jeg tror kvinner er blitt altfor kresne i valg av menn. De ligger alle oppover, og menn på likt nivå er i mindre og mindre grad aktuelle som partner. Det finnes selvfølgelig mange unntak, men trenden er der. Jeg er spent på å se hvor det bærer hen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3214 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 6.12.2022 den 20.17): Det er noe utrolig primitivt og banalt med fotball. Det kan snakkes om strategier, talent og taktikk opp og i mente, men det hjelper ikke når det i bunn og grunn bare er en gjeng unggutter som krangler om en ball for millionlønn. Ingen fortjener millioner for å springe rundt på en plen og se mindre smart ut. Og det hjelper mildt talt ikke når denne såkalte sporten styres av en fullstendig korrupt kokaingjeng kalt FIFA Anonymkode: 9c943...541 Ser mer på det som en konkretisering av menneskenaturen. Hvor hadde vi vært uten mål og fokus? Skulle vi vært som de dodoene? Den siste melonen. Anonymkode: 1758d...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3215 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymVestlending skrev (6 timer siden): Tror mange deler min oppfattelse, men upopulært er det likeså: jeg tror kvinner er blitt altfor kresne i valg av menn. De ligger alle oppover, og menn på likt nivå er i mindre og mindre grad aktuelle som partner. Det finnes selvfølgelig mange unntak, men trenden er der. Jeg er spent på å se hvor det bærer hen. det eneste du sier er at det er helt greit for deg at andre har det kjipt for at DU skal ha det bra. Ikke særlig mandig av deg. Anonymkode: 1758d...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #3216 Del Skrevet 11. desember 2022 det skulle vert ulovlig og tigge penger på finn og spleis når det gjelder jul Anonymkode: a1a0d...630 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3217 Del Skrevet 12. desember 2022 "Vi kvinner må holde sammen" sies alltid av kvinner som ønsker å utnytte andre kvinner. Du hører det aldri av de som faktisk ønsker å hjelpe kvinner. Anonymkode: 1b20c...027 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12. desember 2022 #3218 Del Skrevet 12. desember 2022 Folk som ikkje har råd til forsikring bør ikkje ha dyr. Lei av å lesa om spleisar på dyrebehandling grunna dei gidd ikkje betala den tusenlappen i året å forsikra sitt eige dyr. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymVestlending Skrevet 12. desember 2022 #3219 Del Skrevet 12. desember 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: det eneste du sier er at det er helt greit for deg at andre har det kjipt for at DU skal ha det bra. Ikke særlig mandig av deg. Anonymkode: 1758d...c53 Jeg skjønner ikke hvordan jeg sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3220 Del Skrevet 12. desember 2022 Slutt å klage og syte over ting du har valgt selv, spesielt når det kommer til barn. Greit nok, selv med mange advarsler og sunn fornuft som tilsier at barn er et jævla slit, er det vanskelig å se for seg hvor slitsomt det er før du har fått en selv. Greit, jeg forstår den. Men å få 2,3,4 stykker for så å klage og syte over hvor jævlig og tøft det er? Prevensjon og abort finnes. Bruk det om det er så jævlig da. Anonymkode: 298b2...894 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå