Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hijab hører ikke hjemme i enkelte yrker. 

Anonymkode: 2cd9d...b24

Ja enkelt å være enig i det. Men myndighetene bør ikke forby folk å bruke Hijab privat. 

Anonymkode: d23a6...c0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pingvinen skrev (På 23.10.2022 den 3.40):

Jeg er tjukk og synes at usunn mat burde være skikkelig dyrt. 4-5 store sjokoladeplater til 100 kroner burde vært forbudt. En plate burde koste 500 kroner. Sunn mat bør koste mindre, usunn mat mye mer. Sukker, salt og fett er avhengighetsskapende 

Det er jo bare å la være å spise usunt det. Det er ingen spm tvinger noen til dette.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo bare å la være å spise usunt det. Det er ingen spm tvinger noen til dette.

Anonymkode: 4f900...209

Så var det det med å prøve sette seg i andres situasjon da, hadde det bare hvert å sjerpe seg hadde vel ingen valgt overvekt å helseproblemer, røyking eller å bli alkoholiker eller narkoman.

Anonymkode: cf514...0f4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så var det det med å prøve sette seg i andres situasjon da, hadde det bare hvert å sjerpe seg hadde vel ingen valgt overvekt å helseproblemer, røyking eller å bli alkoholiker eller narkoman.

Jeg kan selvsagt slutte med å spise ting som gjør meg overvektig. Mener jeg det er verdt det? Nei. Det er likevel mitt eget valg. Og slik er det også for andre avhengigheter, selv om det ikke nødvendigvis er slik for alle avhengigheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett grunn til at folk veier for mye, så burde det ikke gå utover andre. Det er ikke mitt problem at en person er alt for stort til å passe i et sete på buss, fly eller tog, og da skal det heller ikke lages til mitt problem. Dessverre er ikke det en selvfølge og du blir den slemme som ønske er helt sete for deg selv…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hipsterne som ødelegger kunst, skriker om at vi dreper jordkloden, og generelt oppfører seg som drittunger er noen forbanna idioter alle sammen. De får jo flekker og skader på merkeklærne deres som har blitt produsert i Kina eller lignende. Samtidig ssetter de kaffe-latten deres med fantastisk økologiske kaffebønner fra Sør-Afrika i vrangstrupen.

Samtidig slipper alle kull-kraftverkene i Kina ut kanskje femti ganger det totale klima-utslippet som Norge har, og dette er selvfølgelig bare snakk om kraftverkene deres. Pluss all mulig annen søppel og dritt fra resten av verden. Men dette er det visst ingen som bryr seg om.

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattens rytter skrev (18 timer siden):

At ukrainarane ikkje er noko betre enn mørkhuda innvandrarar. 

Hvorfor? 

Anonymkode: 8b702...3bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattens rytter skrev (På 30.11.2022 den 23.33):

At ukrainarane ikkje er noko betre enn mørkhuda innvandrarar. 

Hva er det mellom deg og ukrainske siden du har kommentert dette i forskjellige tråder? De er jo vanlig folk slik som alle andre. Det finnes gode og dårlige mennesker uansett hvor de kommer fra. 

Anonymkode: f30a5...7fa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn syter for mye om at de er de eneste som gjør ting, mens de har holdt kvinner ute av de tingene i århundrer. F.eks. gruve og olje, militæret osv.

Anonymkode: 0b844...95d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er det mellom deg og ukrainske siden du har kommentert dette i forskjellige tråder? De er jo vanlig folk slik som alle andre. Det finnes gode og dårlige mennesker uansett hvor de kommer fra. 

Ja, men fikk alle andre like mye hjelp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 11.27):

Hva med oss som ikke er tjukke og liker sjokolade? Jeg gidder ikke betale 500 kr for en plate. Dessuten hadde Freia og Nidar gått konkurs.

Anonymkode: 07710...7a2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (5 timer siden):

At sykepleien må slutte å klage over lønnen.

Du mener at mange utnytter velferdsstaten og sykepleiere klager for mye. Er ikke det å skite i eget reir?

Anonymkode: 8da67...0cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 13.35):

Uansett grunn til at folk veier for mye, så burde det ikke gå utover andre. Det er ikke mitt problem at en person er alt for stort til å passe i et sete på buss, fly eller tog, og da skal det heller ikke lages til mitt problem. Dessverre er ikke det en selvfølge og du blir den slemme som ønske er helt sete for deg selv…

Enig. Det er jævlig å sitte ved side av en kraftig overvektig person på fly. Dessuten er det vanvittig urettferdig å måtte betle for et sete når man i praksis bare har 1/2 og den overvektige betaler det samme for 1 1/2 seter. For ikke å snakke om vektgrensen på bagasje! Jeg må betale overvekt om kofferten min er over 20 kg, og jeg veier 55 kg. Mens en på 150 kg trenger ikke betale mer enn meg med en koffert på 19 kg, i tillegg til at vedkommende tar 1 1/2 sete! Faen det er så jævla frekt av tjukkaser å ikke bestille 2 seter.

Anonymkode: 07710...7a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, men fikk alle andre like mye hjelp? 

Alle får like mye hjelp. Det at folk viser mer følelser og empati når det gjelder ukrainere er ikke så rart selv om det kan føles urettferdig for noen andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mening er at dagens samfunn ødelegger ungene fordi det er for mye valg og lite grenser. Det skaper utrygge barn som får angst og diverse som ungdom/voksen. For mye pedagogisk. Unger har godt av å bli snakka til, spesielt av andre voksne som lærere, andre foreldre osv.

Anonymkode: 96370...549

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn syter for mye om at de er de eneste som gjør ting, mens de har holdt kvinner ute av de tingene i århundrer. F.eks. gruve og olje, militæret osv.

Anonymkode: 0b844...95d

"Holdt kvinner ute av..."

😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle får like mye hjelp. Det at folk viser mer følelser og empati når det gjelder ukrainere er ikke så rart selv om det kan føles urettferdig for noen andre.

Hvorfor er det ikke rart? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...