AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2921 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg mener IQ faktisk har noe å si for en persons intelligens, og at det kan være vanskelig - endog svært vanskelig - å være en person med høy intelligens; spesielt i oppveksten. Anonymkode: c7ca8...371 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2922 Del Skrevet 26. august 2022 Hvis et par har problemer med å unnfange eller fullføre en graviditet så er det meningen at genene til en eller begge skal dø ut med dem. De har ikke levedyktige gener, naturen prøver å sortere de vekk og de burde slå seg til ro med det. Å få biologiske barn er ingen menneskerett. Staten burde ikke støtte kunstig befruktning for par. Anonymkode: af0ee...78d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2923 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis et par har problemer med å unnfange eller fullføre en graviditet så er det meningen at genene til en eller begge skal dø ut med dem. De har ikke levedyktige gener, naturen prøver å sortere de vekk og de burde slå seg til ro med det. Å få biologiske barn er ingen menneskerett. Staten burde ikke støtte kunstig befruktning for par. Anonymkode: af0ee...78d Narkomane får barn i heroin rus, merker ikke at hun er i gang med å føde engang. Men de er utvalgt til å ikke bare få barn men føre genene videre......Gods plan i guess! Anonymkode: 8c5c6...cc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2924 Del Skrevet 26. august 2022 Synes Norge og resten av verden burde starte med 1 barns politikk. Jorden er overbefolket. Får man mer enn ett barn burde man bli tvangssterilisert. Anonymkode: aac3e...29b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2925 Del Skrevet 26. august 2022 Anonymburker skrev (På 30.6.2022 den 18.33): De som røyker og/eller drikker alkohol under svangerskapet er ikke intelligente nok til å bli foreldre. Det er ikke en upopulær mening, men noe de aller fleste er enige i. Idioter tenker jeg. Anonymkode: 82df1...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2926 Del Skrevet 26. august 2022 1. Nord - Norge bør få bli en egen stat, det har for lite til felles med resten av landet - og er teknisk sett bare en koloni det dras penger fra. Grensa for hva som er Nord - Norge bør gå rett nord for Saltfjellet. 2. Sykepleiere gjør meg kvalm, de bruker media som «gråte-dagbok» og syter noe voldsomt. De har presset hjelpepleierne ut av sykehusene og klager så over at de må ta «stell» av pasientene selv. I sosiale sammenkomster snakker de kun om jobben sin, og hvor utrolig mye viktigere de er enn alle andre yrkesgrupper til sammen. 3. Universitetene har blitt det videregående skole var før. Man gjetes igjennom fagene omtrent. Ingen ansvar igjen til studentene. 4. Det har gått inflasjon i høye karakterer på ungdomsskolen. Mange i hver klasse har bare 5 og 6’ ere på vitnemålet, og normalfordelingskurven følges ikke. 5. Ungdom sykeliggjøres noe helt vanvittig. Vi har fått fra en forventning om at unge er «friske og sterke» til at det er grusomt hardt å være under 27 år. 6. Eneste grunnen til at Erna stiller til gjenvalg som statsminister er at hun ikke har blitt tilbudt jobb innenfor EU eller FN. 7. Mange små sykehus gir dårlig kvalitet på helsetjenestene. Anonymkode: 7956a...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2927 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Narkomane får barn i heroin rus, merker ikke at hun er i gang med å føde engang. Men de er utvalgt til å ikke bare få barn men føre genene videre......Gods plan i guess! Anonymkode: 8c5c6...cc3 Ruslidelse er en psykisk lidelse, ikke fysisk. Det er ingen som er utvalgt av noen gud, men det er de fysiske egenskapene vår som avgjør om genene fortsetter eller ikke. Om barnet får en pålitelig forelder eller ikke er irrelevant her. Sårbarhet for psykiske lidelser er også arvelig, og mange som blir psykisk syke (ikke rus) ender ofte opp uten partner og barn de også. Anonymkode: af0ee...78d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2928 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ruslidelse er en psykisk lidelse, ikke fysisk. Det er ingen som er utvalgt av noen gud, men det er de fysiske egenskapene vår som avgjør om genene fortsetter eller ikke. Om barnet får en pålitelig forelder eller ikke er irrelevant her. Sårbarhet for psykiske lidelser er også arvelig, og mange som blir psykisk syke (ikke rus) ender ofte opp uten partner og barn de også. Anonymkode: af0ee...78d Rus gjør deg fysisk syk, ungene har store skader psykisk og utviklingsmessig. Dette gir ikke mening. Mange med arvelige sykdommer velger å spille russisk rullet og får barn, noen ganger syke. Unnfanger som bare det! Anonymkode: 8c5c6...cc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2929 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rus gjør deg fysisk syk, ungene har store skader psykisk og utviklingsmessig. Dette gir ikke mening. Mange med arvelige sykdommer velger å spille russisk rullet og får barn, noen ganger syke. Unnfanger som bare det! Anonymkode: 8c5c6...cc3 Ruslidelse starter psykisk, og følgeskadene av rusen gir fysiske plager, ja. Ofte død også. Jeg sier ikke at alle med fruktbare gener burde få barn, langt der i fra, bare at de som ikke klarer å unnfange selv får et ganske tydelig signal fra sin egen kropp og naturen. De med livsbegresende sykdommer burde nok heller ikke få barn nei. Anonymkode: af0ee...78d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2930 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ruslidelse starter psykisk, og følgeskadene av rusen gir fysiske plager, ja. Ofte død også. Jeg sier ikke at alle med fruktbare gener burde få barn, langt der i fra, bare at de som ikke klarer å unnfange selv får et ganske tydelig signal fra sin egen kropp og naturen. De med livsbegresende sykdommer burde nok heller ikke få barn nei. Anonymkode: af0ee...78d Ror du for harde livet eller veit du ikke hva du mener? 😄 Et salig rot av tuller det i alle fall! Anonymkode: 8c5c6...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2931 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ror du for harde livet eller veit du ikke hva du mener? 😄 Et salig rot av tuller det i alle fall! Anonymkode: 8c5c6...cc3 Hva var det du ikke skjønte? Det er vel ingen som mener at anfetaminavhengige burde få barn, og ikke jeg heller. Jeg mener bare i tillegg til dette at de som ikke klarer å unnfange barn ikke burde gå så langt for å skaffe biologiske barn. Genene deres kommer til kort selv om mange kanskje hadde blitt gode foreldre. Poenget mitt er ikke å diskutere hvem som er skikket til å bli foreldre i forhold til hva slags ressurser de har, men at dårlige gener er naturens måte å sortere på. Anonymkode: af0ee...78d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2932 Del Skrevet 26. august 2022 Smiskete og overhyggelige folk er ekle og falske. Ofte ekle utskudd som må slike ræv for å få venner. Anonymkode: 68bf9...295 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #2933 Del Skrevet 26. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Synes Norge og resten av verden burde starte med 1 barns politikk. Jorden er overbefolket. Får man mer enn ett barn burde man bli tvangssterilisert. Anonymkode: aac3e...29b Får det gikk så bra med Kina da de gjorde det. Anonymkode: 02e38...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #2934 Del Skrevet 27. august 2022 Voksne mennesker som sier de er mystiske, må være tilbakestående. Anonymkode: 68bf9...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 27. august 2022 #2935 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Smiskete og overhyggelige folk er ekle og falske Anonymkode: 68bf9...295 Fremmede mennesker som er usedvanlig hyggelig er litt creepy ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2936 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg misliker når folk snakker om at "hun er så smart" eller "hun er så talentfull". Skjønner at det er ment som komplimenter, men det underkjenner alt arbeidet vedkommende trolig har lagt ned for å komme dit hun er i dag. Anonymkode: 1b20c...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2937 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 15.24): Synes Norge og resten av verden burde starte med 1 barns politikk. Jorden er overbefolket. Får man mer enn ett barn burde man bli tvangssterilisert. Anonymkode: aac3e...29b Jeg skulle til å like denne men slutten ble litt problematisk. Jeg tror det hadde holdt å bare gi stønader til ett barn. Min upopulære mening akkurat nå er at jeg tror menneskeheten kommer til å utslette seg selv. Anonymkode: cfebb...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 28. august 2022 #2938 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skulle til å like denne men slutten ble litt problematisk. Jeg tror det hadde holdt å bare gi stønader til ett barn. Min upopulære mening akkurat nå er at jeg tror menneskeheten kommer til å utslette seg selv. Anonymkode: cfebb...e2a Det at vi kommer til å utslette oss selv er vel ikke en mening, det er fakta. At vi ikke har gjort det alt er bare flaks og stor takk til noen få som har klart å unngå at idiotiske statsledere har trykkt på knappene sine, men hvor lenge har vi flaks? Stadig fler får atomvåpen nå, Nord korea er snart der.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2939 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 20.08): Smiskete og overhyggelige folk er ekle og falske. Ofte ekle utskudd som må slike ræv for å få venner. Anonymkode: 68bf9...295 En ting er å slikke ræv for å få venner, da er man ikke nødvendigvis ekkel eller falsk. Man kan jo kun være svært ensom. Men en del av de som slikker ræv for å få venner slikker kun ræv for å få venner av høy status samtidig som de kan være ufyselige mot folk med lav sosial status. Anonymkode: 820ec...c30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. august 2022 #2940 Del Skrevet 29. august 2022 youcancallmejune skrev (På 26.8.2022 den 10.22): Nordlendinger er slett ikke så rause, generøse, reale og robuste som de liker å framstille seg. De er tvert imot. De er alt annet enn rause, det ser vi tydelig nå under strømkrisen. De virker skadefro og grådige. Her skal ingenting deles selv om det hadde vært mulig, nei. Det som er deres er deres, men de tar gjerne imot av det som er vårt. Er det faktisk noen folk fra Sør-Norge som har ment at Nord-Norge bør få dyrere strøm? Så vidt jeg har lest, mener alle at vi burde få like billig som dem, ikke at de burde få like dyr som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå