Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Aileen Wuornos gjorde verden litt tryggere.

Anonymkode: 0b844...95d

Hvem er det?

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så drit lei alle som skal gå ut i media å klage på nordmenn, vi er verdens mest rassisitiske folk, vi er folkesky, ugjestmilde, alle menn over 50 er hatere av alt, vi er griske , vi hater alt som er nytt, vi er alle sykt rike, vi har ikke lov å klage på noe og vi er vel det landet i verden som forurenser mest, gjør minst for de som lider i verden og det er de over 40 som har skyld i at få 22 åringer nå har råd til å kjøpe leilighet i sentrum av Oslo.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udi må jo ha flere ansatte til å behandle saker. Uhørt at mennesker, familier skal vente flere måneder med søknad i en skuff. 

Flytt vekk udi fra Oslo og østlsndet slik at mennesker kan bli sett på verdighet.

Anonymkode: dd344...f27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tjukke folk som spiser usunt, sitter oppe hele natta og gamer fremstår som ekle, usunne og unyttige utskudd. 

Anonymkode: 68bf9...295

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger ikke hunder. Er redd for de store. Synes ikke alle barn er søte. Når andre inviterer meg på noe de mener jeg også må like, så dør jeg litt innvendig. Kjeder meg stort sett i sosiale settinger, med unntak av noen nære venner. Jeg liker ikke folk så veldig godt lenger😅

Anonymkode: 08172...02c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdningen på NRK er elendig! Kjendiser som intervjuer hverandre, Alle mot én, Kåss til kvelds, Maskorama, Mesternes mester. Er vi SÅ enkle? Hvem ser på disse programmene?
Enda verre er det at nettavisene følger opp med «nyheter» fra programmene (Hvem er gjest i kveld? Hvem har skadet ankelen? Hvem ble lei av havregrøt? Hvem kalte hvem hva? Og hvorfor? Hvem tror DU er inni trollet/fugleskremselet/salamanderen? - stem her). 

De andre kanalene er ikke bedre, men av en eller annen merkelig grunn forventer jeg litt mer kvalitet på NRK. 

Anonymkode: 7d5a1...009

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordlendinger er slett ikke så rause, generøse, reale og robuste som de liker å framstille seg. De er tvert imot. De er alt annet enn rause, det ser vi tydelig nå under strømkrisen. De virker skadefro og grådige. Her skal ingenting deles selv om det hadde vært mulig, nei. Det som er deres er deres, men de tar gjerne imot av det som er vårt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

-Religion er bare tull. Jeg vet det ikke finnes noen gud uavhengig religion.. Tenk å føre krig basert på gud ditt eller datt... Herregud sier jeg.

-Det at man ikke "kan" spise svin er helt ufattelig dumt. At ikke svin kan være nær andre produkter er helt sykt.

-Jeg mener vi bør ha dødsstraff i særskilte tilfeller som ved ABB sine ugjerninger.

-Jeg mener alt av narkotika skal avkriminaliseres, cannabis med THC og sopp (vurderer MDMA men er litt usikker om jeg virkelig mener det) må legaliseres og reguleres via utsalg.

-Jeg mener aktiv dødshjelp bør være mulig.

-Jeg mener alternative behandlingsformer mot angst/depresjon må settes i drift med støtte slik at man ikke må betale 20k for en behandling selv. Ja, jeg mener da Ketamin og MDMA, sopp og hallusinogener!

-Jeg mener det er for mange kardemomme regler i landet vårt. Gi mer ansvar til individet ved veiledning og informasjon som egentlig finnes idag via statlige organer.

-Tungetale.. Dette er et eget kapittel. Jeg har så lyst til å si hva jeg mener men vil ikke være en dritt. Det er ingen krefter som snakker "gibberish" gjennom en tunge!!! Våkn opp.

-Låner den om vin, det er faktisk ikke godt! Joda et glass med noe kan smake godt, men så godt er det rett og slett ikke, uansett prisnivå.

-Folk generelt er faen så feige. Ikke tør de ta opp direkte. Det er tryggere å gå bak ryggen.

-Fjellet og skogen er ikke så kult og fint og bra som dere turfanatikere skal ha det til.

Endret av Maatte_ha_konto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi er helt jævlig. Jeg tror dere bare later som fordi dere tror andre liker det :P Liker noen genuint vin? Jeg tror ikke det.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 17.11):

Taxfree-ordningen er idiotisk og ikke minst lynharry. Hater alt gnålet om kvoter. "Skal du ikke kjøpe kvota di?

Anonymkode: 89a2d...68e

Ja det er latterlig. Det burde ikke vært kvoteregel. Om ønsket, kjøp det du får med deg og kos deg hjemme med billigere varer. Fyfaen så dumt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Sushi er helt jævlig. Jeg tror dere bare later som fordi dere tror andre liker det :P Liker noen genuint vin? Jeg tror ikke det.

Anonymkode: 8c5c6...cc3

Ble fortalt at "man måtte lære å like det" 🤣🤣🤣 

Anonymkode: c56d4...f48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Maatte_ha_konto said:

-Religion er bare tull. Jeg vet det ikke finnes noen gud uavhengig religion.. Tenk å føre krig basert på gud ditt eller datt... Herregud sier jeg.

-Det at man ikke "kan" spise svin er helt ufattelig dumt. At ikke svin kan være nær andre produkter er helt sykt.

-Jeg mener vi bør ha dødsstraff i særskilte tilfeller som ved ABB sine ugjerninger.

-Jeg mener alt av narkotika skal avkriminaliseres, cannabis med THC og sopp (vurderer MDMA men er litt usikker om jeg virkelig mener det) må legaliseres og reguleres via utsalg.

-Jeg mener aktiv dødshjelp bør være mulig.

-Jeg mener alternative behandlingsformer mot angst/depresjon må settes i drift med støtte slik at man ikke må betale 20k for en behandling selv. Ja, jeg mener da Ketamin og MDMA, sopp og hallusinogener!

-Jeg mener det er for mange kardemomme regler i landet vårt. Gi mer ansvar til individet ved veiledning og informasjon som egentlig finnes idag via statlige organer.

-Tungetale.. Dette er et eget kapittel. Jeg har så lyst til å si hva jeg mener men vil ikke være en dritt. Det er ingen krefter som snakker "gibberish" gjennom en tunge!!! Våkn opp.

-Låner den om vin, det er faktisk ikke godt! Joda et glass med noe kan smake godt, men så godt er det rett og slett ikke, uansett prisnivå.

-Folk generelt er faen så feige. Ikke tør de ta opp direkte. Det er tryggere å gå bak ryggen.

-Fjellet og skogen er ikke så kult og fint og bra som dere turfanatikere skal ha det til.

Svin kan inneholde parasitter og kan være dødelig om man ikke steker det godt nok. Før man hadde moderne vitenskap hvor man kan teste kjøttet ga det mening å ikke spise svin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teknologi har gjort verden uendelig mye bedre for alle.

Jrg forakter folk som liksom er "dype" og bare snakker om problemene. Samtidig sitter de under tak, i et vamt hus, mat i kjøleskapet og PC.. Bortskjemte drittunger.

Før vi fikk teknologi døde 6 av 8 barn før de var voksne. Alt var bare dritt. Livet i naturen er dritt. Ville dyr sulter langsomt ihjel i hopetall, spiser egne barn og er dødssømt hvis de brekker et ben.

Ingen global oppvarming eller atomkatastrofe kan være så ille at steinalderen ville vært bedre.

Anonymkode: 77c40...2d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Svin kan inneholde parasitter og kan være dødelig om man ikke steker det godt nok. Før man hadde moderne vitenskap hvor man kan teste kjøttet ga det mening å ikke spise svin.

Det kan svin ja akkurat som andre typer kjøtt. Se kylling, hvor mye har det ikke vært rundt det?? Folk spiser kylling allikevel.

Argumentet ditt er for meg helt ugyldig. Svin selges og er godt priset og næringsrikt. Man hadde ikke moderne vitenskap "før" som beviste det. Nå har vi moderne vitenskap som tillater salg av svin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Teknologi har gjort verden uendelig mye bedre for alle.

Jrg forakter folk som liksom er "dype" og bare snakker om problemene. Samtidig sitter de under tak, i et vamt hus, mat i kjøleskapet og PC.. Bortskjemte drittunger.

Før vi fikk teknologi døde 6 av 8 barn før de var voksne. Alt var bare dritt. Livet i naturen er dritt. Ville dyr sulter langsomt ihjel i hopetall, spiser egne barn og er dødssømt hvis de brekker et ben.

Ingen global oppvarming eller atomkatastrofe kan være så ille at steinalderen ville vært bedre.

Anonymkode: 77c40...2d3

Folk både pulte alle andre enn sin dame/kone og slo damene hensynsløst i alkoholrus. Det er idag mindre, merk mindre, enn før i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 8/23/2022 at 2:01 AM, AnonymBruker said:

Hvem er det?

Anonymkode: db1aa...86f

Seriemorder som drepte horekunder.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at folk som setter seg i offerrolle har noe narsissist over seg. De har seg selv i fokus, seg selv er et godt menneske og noen mennesker ser de på som (mildt sagt) dårlige. De har elstremt stort fokus på seg selv. Og setter andre til ansvar for sin elendighet. Ansvarsfraskrivelse. De ser ikke selv at det er de selv som sitter med makten til å lage et bra eller dårlig liv. Virker som de liker å ikke ta ansvar for eget liv, alt skal handle om hvor godt menneske du er, men stakkarslig? og Om hvor dårlig en/fler andre personer er. 

Anonymkode: 5d107...4b7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Maatte_ha_konto said:

Folk både pulte alle andre enn sin dame/kone og slo damene hensynsløst i alkoholrus. Det er idag mindre, merk mindre, enn før i tiden.

Det første kvinner gjorde etter at de fikk stemmerett i usa var å forby prostitusjon. Ikke alkohol som de sleit med at mennene deres drakk i bøtter og spann. Det du sier er ikke normen. Men unntaket.

14 minutter siden, Maatte_ha_konto said:

Det kan svin ja akkurat som andre typer kjøtt. Se kylling, hvor mye har det ikke vært rundt det?? Folk spiser kylling allikevel.

Argumentet ditt er for meg helt ugyldig. Svin selges og er godt priset og næringsrikt. Man hadde ikke moderne vitenskap "før" som beviste det. Nå har vi moderne vitenskap som tillater salg av svin:)

Jada, men det gir mening når man ser på hvilke århundre disse religionene kom i. Og ikke minst hvor de oppstod. De så etterhvert at flere mennesker døde av å spise svin enn andre dyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det første kvinner gjorde etter at de fikk stemmerett i usa var å forby prostitusjon. Ikke alkohol som de sleit med at mennene deres drakk i bøtter og spann. Det du sier er ikke normen. Men unntaket.

Jada, men det gir mening når man ser på hvilke århundre disse religionene kom i. Og ikke minst hvor de oppstod. De så etterhvert at flere mennesker døde av å spise svin enn andre dyr.

Når vi snakker tilbake århundrer så skjønner jeg også det. Vi har lenge vært overbevist om at det går helt fint å spise svin. Det går an å endre seg litt basert på "ny" informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...