AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2781 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg synes at likestillingen har gått for langt med tanke på at en far skal være likestilt med en mor, noe som faktisk er unaturlig, og i verste fall går ut over barnet. Men menns rettigheter har altså blitt viktigere enn barns rettigheter. Anonymkode: 702ed...ced 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2782 Del Skrevet 7. august 2022 Nostradamus skrev (Akkurat nå): Min upopulære mening er at NASA og CIA snart kommer ut med at det er funnet bevis for intelligent liv på Mars. Det er jo ikke vann på mars, så det er ikke så veldig sannsynlig. Tom Gelonge mener dog at aliens ikke nødvendigvis kommer fra andre planeter. F.eks Dolly, sauen som ble klona, er en slags alien, så det er allerede aliens på jorda. Anonymkode: 702ed...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2783 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg tror at mange som kjemper for klimatet lider av tvangstanker og angst, og at de er mer skadelige for seg selv enn for Kolden. Anonymkode: 702ed...ced 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 7. august 2022 #2784 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er jo ikke vann på mars, så det er ikke så veldig sannsynlig. Tom Gelonge mener dog at aliens ikke nødvendigvis kommer fra andre planeter. F.eks Dolly, sauen som ble klona, er en slags alien, så det er allerede aliens på jorda. Anonymkode: 702ed...ced Hvem har nevnt aliens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kunstnerfluen Skrevet 7. august 2022 #2785 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 21.14): Hva med dem? Anonymkode: b4d1f...f21 Hun skrev at hun trur at lesbiske og homofile finnes for at det ikke skal bli overbefolkning. Men hva med de som er Bifile? som spiller på begge lagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2786 Del Skrevet 7. august 2022 Foreldrepermisjon burde vært todelt, og amming er oppskrytt. Anonymkode: 7ee96...2dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2787 Del Skrevet 7. august 2022 Foreldre permisjonen burde vare lengre, og mer til mor -Da hun trenger tid på å lege kroppen og amme barnet. Og å amme er det beste for barnet. Og jeg ammer gjerne til ungen er 3-4 år.. Anonymkode: 21f7c...390 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2788 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Foreldre permisjonen burde vare lengre, og mer til mor -Da hun trenger tid på å lege kroppen og amme barnet. Og å amme er det beste for barnet. Og jeg ammer gjerne til ungen er 3-4 år.. Anonymkode: 21f7c...390 Far burde få mer Anonymkode: db1aa...86f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2789 Del Skrevet 7. august 2022 kunstnerfluen skrev (8 timer siden): Hun skrev at hun trur at lesbiske og homofile finnes for at det ikke skal bli overbefolkning. Men hva med de som er Bifile? som spiller på begge lagene? Da avhenger det vel av om man blir sammen med en av motsatt eller samme kjønn da. Anonymkode: b4d1f...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 7. august 2022 #2790 Del Skrevet 7. august 2022 Nasjonalistisk i tankegangen Tilhenger av en strengere oppdragelse Liker ikke fyll Tilhenger av dødsstraff for terrorister og andre som begår grove forbrytelser Vil ha innvandringsstopp Er mot det grønne skiftet Vil ha mer statlig styring som sikrer rettferdig fordeling Liker ikke populærmusikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 9. august 2022 #2791 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 22.16): Når jeg sender en pakke i posten er det vekten som er avgjørende. Posten regner ikke ut en gjennomsnittspris per pakke, som alle deretter må betale (for den aktuelle strekningen). Sender jeg en lett pakke, betaler jeg mindre enn den som sender en tung pakke. Noe annet er bare urettferdig. Det samme burde gjelde på fly. I alle fall burde vekt inngå som et element i prisen. Anonymkode: 7d5a1...009 Hva de som er 2 meter og derfor veier mer enn de som er 170 cm. De skal vel ikke straffes for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2792 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 22.16): Når jeg sender en pakke i posten er det vekten som er avgjørende. Posten regner ikke ut en gjennomsnittspris per pakke, som alle deretter må betale (for den aktuelle strekningen). Sender jeg en lett pakke, betaler jeg mindre enn den som sender en tung pakke. Noe annet er bare urettferdig. Det samme burde gjelde på fly. I alle fall burde vekt inngå som et element i prisen. Anonymkode: 7d5a1...009 Så lenge man passer i setet sitt så spiller vekten ingen rolle, det går ikke utover deg som medpassasjer Anonymkode: db1aa...86f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 9. august 2022 #2793 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 10.28): Jeg mener uføre burde blitt pålagt et samfunnsarbeid for å fortjene trygda si. Anonymkode: 60710...441 Vet du hvorfor folk får trygd? AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 13.19): Synes også uføre burde bidratt mer til samfunnet med det de får til. Alle mulighetene er jo der. Være støttehjelp dersom man er såpass oppegående, evt besøksvenn ettersom det ikke nødvendigvis krever samme grad av fast oppmøte. Plukke søppel alene når man orker det dersom det er sosial angst/ utmattelse som gjelder. Sikkert et hundretalls ting man kan gjøre. Kjenner flere, men alt de "orker" er hytteturer, cafe, ferier og netflix. Kommer det til å gjøre noe for samfunnet blir det snakk om å måtte ta vare på seg selv. Skulle gjerne tatt like mye vare på meg selv gitt, men jeg må jobbe og betale skatt til jeg sikkert er 70 år..minst så det er visst ikke like viktig for meg. Jepp! Klar over at det er en særdeles upopulær mening, sier som regel ikke noe om den høyt. Anonymkode: 59a6d...f5f Er sikker på at de som er ufør også ville hatt mer tid og krefter til å ta vare på seg selv. Hvis problemet ditt er at du ikke har tid nok til å ta vare på deg selv fordi du jobber, er løsningen din at folk med psykiske og/eller fysiske utfordringer skal få enda større utfordringer? Hvordan hjerlper det deg? Er absolutt mange som er ufør som kunne gjort mer, men problemet er jo ikke dem - det er at de ikke får muligheten til å bidra med det de kan. Men alle er ikke så "oppegående" at de kan det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2794 Del Skrevet 9. august 2022 Menn med erigert penis under 15 cm bør vurdere penisforlengelse. Anonymkode: 89a2d...68e 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2795 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn med erigert penis under 15 cm bør vurdere penisforlengelse. Anonymkode: 89a2d...68e Aldri Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 9. august 2022 #2796 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Menn med erigert penis under 15 cm bør vurdere penisforlengelse. Anonymkode: 89a2d...68e I tilfelle de skal ha sex med deg? En vagina er gjennomsnittlig 14 cm dyp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2797 Del Skrevet 10. august 2022 Wokeismen er ødeleggende og farlig Anonymkode: 3c053...587 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2798 Del Skrevet 10. august 2022 Kvinner bør fra 18-årsalder tåle seksuell oppmerksomhet fra eldre menn. Sex tilhører voksenlivet, og en ung kvinne som entrer voksenlivet betraktes selvsagt som et seksuelt vesen. Dette betyr ikke at det skal mases på den unge kvinne, at et nei ikke skal aksepteres, eller det å komme med trusler eller følge etter vedkommende. Men å invitere en kvinne på f.eks 18 år hjem til gards på "kaffe og något attåt" bør bli sett på som det helt naturlige utslag av seksuell interesse en eldre mann tross alt har ovenfor unge kvinner. Det er ingen grunn til å føle seg fornærmet, eller trakassert. At en eldre mann på f.eks snart 72 ønsker å ha sex med deg, er ikke truende ovenfor deg som en ung person på noe som helst vis. Å bli kurtisert er simpelthen den naturlige rolleovergang et individ går gjennom på sin dannelsesreise når nevnte individ passerer myndighetsalder og tross har blitt et voksent menneske. Sex er naturlig voksne mennesker imellom, både som samtaleemne og felles aktivitet. Noe av din naturlige rolle som ung kvinne, er å få seksuell oppmerksomhet fra menn i alle aldre. Du er ikke i menns øyner skapt for å tilfredsstille, som eldre kvinner ofte forsøker å skremme unge kvinner med, men seksuell oppmerksomhet er en del av den nye rolle som voksen person en ung kvinne tross alt tar del i. Voksne mennesker styrer og administrerer sitt eget sexliv, det inkluderer også hvem man ønsker å vie oppmerksomhet. Har du blitt 18-19 år, er det ingenting unaturlig i å snakke om sex med en mann i 70-årene. Heller ikke å eventuelt ha sex med denne mannen. Man navigerer nu i de voksnes verden. Sex er en av de naturlige bestanddelene innenfor denne sfære. Anonymkode: a38ea...f1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2799 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner bør fra 18-årsalder tåle seksuell oppmerksomhet fra eldre menn. Sex tilhører voksenlivet, og en ung kvinne som entrer voksenlivet betraktes selvsagt som et seksuelt vesen. Dette betyr ikke at det skal mases på den unge kvinne, at et nei ikke skal aksepteres, eller det å komme med trusler eller følge etter vedkommende. Men å invitere en kvinne på f.eks 18 år hjem til gards på "kaffe og något attåt" bør bli sett på som det helt naturlige utslag av seksuell interesse en eldre mann tross alt har ovenfor unge kvinner. Det er ingen grunn til å føle seg fornærmet, eller trakassert. At en eldre mann på f.eks snart 72 ønsker å ha sex med deg, er ikke truende ovenfor deg som en ung person på noe som helst vis. Å bli kurtisert er simpelthen den naturlige rolleovergang et individ går gjennom på sin dannelsesreise når nevnte individ passerer myndighetsalder og tross har blitt et voksent menneske. Sex er naturlig voksne mennesker imellom, både som samtaleemne og felles aktivitet. Noe av din naturlige rolle som ung kvinne, er å få seksuell oppmerksomhet fra menn i alle aldre. Du er ikke i menns øyner skapt for å tilfredsstille, som eldre kvinner ofte forsøker å skremme unge kvinner med, men seksuell oppmerksomhet er en del av den nye rolle som voksen person en ung kvinne tross alt tar del i. Voksne mennesker styrer og administrerer sitt eget sexliv, det inkluderer også hvem man ønsker å vie oppmerksomhet. Har du blitt 18-19 år, er det ingenting unaturlig i å snakke om sex med en mann i 70-årene. Heller ikke å eventuelt ha sex med denne mannen. Man navigerer nu i de voksnes verden. Sex er en av de naturlige bestanddelene innenfor denne sfære. Anonymkode: a38ea...f1b Man bestemmer selv hvem man vil prate med om sex Anonymkode: db1aa...86f 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2800 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man bestemmer selv hvem man vil prate med om sex Anonymkode: db1aa...86f Prøv å les en gang til.. Anonymkode: cf514...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå