Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1: At det er ok å si «neger». Det er fordi jeg selv aldri har ment noe negativt med det. Dessuten har jeg jobbet i tre østafrikanske land, og alle kalte meg for hviting, eller mzungo, og jeg synes også at det var helt greit.

2: At pride kan bli litt mye. Har ingen ting i mot homofile, transpersoner e.l. Helt likestilt med alle andre. Forstår også behovet for å ytre seg, kjempe for sin sak og å være seg selv, men synes bare det kan bli litt overdrevet noen ganger.

Anonymkode: 0af22...d03

https://www.nrk.no/trondelag/xl/alf-ingar-selven-dode-etter-tre-uker-pa-sykehjemmet-klaebu-helse--og-velferdssenter-i-trondheim-1.16021125

Dette er et kroneksempel på at det finnes viktigere saker enn Pride … 😔

Anonymkode: 1758d...c53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater alt med pride, selv om jeg er for homofili. 
jeg synes folk som får barn er dumme. 
jeg mener at jorda er stø kurs til helvete. Jeg tror ikke det er mulig å fikse alt som holder på å ødelegge kloden eller oss ( samfunnet) 

jeg ser ikke noen mening med livet. jeg mener at relgiøse folk er ekstra dumme. 

Anonymkode: 88dc4...d06

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (På 1.8.2022 den 14.26):

Jeg vil ha en lov som beskyttet menneskelivet fra unnfangelsen av, til naturlig død

Jeg mener Tyrkia er en terror og apartheidstat og at PKK bør fjernes fra listen over terrororganisaqjoner fordi de er i en krig, hvor de kjemper for basale rettigheter, de bedriver ikke terror

Jeg mener Norge er et svært dyrefiendtlig land og at ulven bør få leve, det er absurd at ulven må dø fordi jegerne vil ha skogen for seg selv

Jeg mener vi må ta inn av de som trenger å flykte fra muslimske land, f eks kvinner, homofile, kristne og sekulære, spesielt kurdere også da vesten driter I kurderne og lar andre land drepe og fordrive dem, så det minste vi kan gjøre er å gi dem  beskyttelse og vi må slutte å ta inn islamister som utgjør en trussel mot de som flykter fra muslimske land

 

Bortsett fra det med ulv er jeg helt enig :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Flybensin er dyrt og jo høyere totalvekt flyet har, jo mer bensin bruker det. 

Jeg har selv opplevd å betale dyrt fordi kofferten min var noen kilo for tung mens damen bak meg (som veide cirka dobbelt så mye som kofferten min og meg til sammen) ikke betalte en krone i overvekt.

All frakt bør betales per kilo, også personfrakt. På den måten slipper normalvektige å sponse deler av de overvektiges billett. 

Anonymkode: 7d5a1...009

Jeg har tenkt akkurat det samme selv... :plystre: Tynne folk bør i det minste få ha med seg mer bagasje enn tjukke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig for at reelle transpersoner skal få behandling og bli akseptert, men jeg synes det er helt hinsides at det stadig kommer nye pronomener. Det nyeste jeg leste var noen som splittet en hel familie fordi besteforeldrene ikke klarte å bruke pronomenet "kit" og "kitself" på en unge som identifiserte seg som dette. Jeg er heller ikke for at man skal utslette alle kvinneord som mor, brystmelk, livmor osv. Og jeg synes det er tåpelig at kakemenn har byttet navn til "kakeperson". Lol. Det er ikke inkludering. Det blir rett og slett bare for dumt.

  • Liker 22
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med dårlige holdninger burde betale enda mer for flybilletter 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg sender en pakke i posten er det vekten som er avgjørende. Posten regner ikke ut en gjennomsnittspris per pakke, som alle deretter må betale (for den aktuelle strekningen). Sender jeg en lett pakke, betaler jeg mindre enn den som sender en tung pakke. Noe annet er bare urettferdig. Det samme burde gjelde på fly. I alle fall burde vekt inngå som et element i prisen.

Anonymkode: 7d5a1...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kroppsvekten bør avgjøre prisen på flybilletten. Overvektige bør betale overvekt for kroppen sin på samme måte som man betaler overvekt for bagasjen. 

Anonymkode: 7d5a1...009

Man betaler for et sete, så lenge man bare sitter på sitt sete så er det ikke noe forskjell på om man er tynn eller overvektig 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt gammel, og fra Nettavisen, men verdt å lese: 

https://www.nettavisen.no/artikkel/overvektige-bor-betale-mer-for-flybilletten/s/12-95-3596625 

Anonymkode: 7d5a1...009

Altså det er er ikke bare overvektig, det er langt over sykelig overvektig.. Jeg veier 130kg og passer akkurat i flyseter 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener man tar alt for lett på bakterier og virus og bør fortelle en partner om sin seksuelle fortid. Bryr meg ikke om antall partnere, men at man har vært ansvarlig. Synes også alle som har vært i land med mange resistente bakterier bør tvinges til karantene og testing når de kommer hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man betaler for et sete, så lenge man bare sitter på sitt sete så er det ikke noe forskjell på om man er tynn eller overvektig 

Anonymkode: db1aa...86f

Jo, det er det da vitterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting: Bør overvektige føle mer flyskam enn normalvektige? 

Anonymkode: 7d5a1...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En annen ting: Bør overvektige føle mer flyskam enn normalvektige? 

Anonymkode: 7d5a1...009

Mange gjør det nok etter å ha lest denne tråden 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En annen ting: Bør overvektige føle mer flyskam enn normalvektige? 

Anonymkode: 7d5a1...009

Mer flyskam enn null flyskam? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk som oppfører seg ufyselig burde bli nektet tilgang til internett og bli tvunget på seg en verge 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes folk som oppfører seg ufyselig burde bli nektet tilgang til internett og bli tvunget på seg en verge 

Anonymkode: db1aa...86f

Enig, men spørsmålet er vel kven som skulle bestemma kva som er "ufyseleg" 😅

Anonymkode: 6fecf...c3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke lærerne fortjener all ferien. Tror de jobber mye ja, men ikke så mye at de fortjener 12 uker fri i året (har regnet med langhelger)

 

Jeg synes det er for mye styr rundt Utøya. 
 

 

Anonymkode: 45692...4d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir for mye pride for min del, elsk den du vil, vær den du vil, liten stor, hen, han, binær, bifil osv… Men litt mye fjas og mas synes jeg det blir. ( og nei, tenker ikke på skytingen, den var helt grusom og forkastelig) 

 

Støtter Palestina foran Israel. 
 

 

Anonymkode: eafdb...8db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke lærerne fortjener all ferien. Tror de jobber mye ja, men ikke så mye at de fortjener 12 uker fri i året (har regnet med langhelger)

 

Jeg synes det er for mye styr rundt Utøya. 
 

 

Anonymkode: 45692...4d5

Om man som lærer underviser de samme trinnene og følgelig følger samme læreplan år etter år dropper nok tiden brukt på forberedelser drastisk de første årene. 

Endret av PetterKanin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...