Topsi Skrevet 1. august 2022 #2661 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Jeg vil ha en lov som beskyttet menneskelivet fra unnfangelsen av, til naturlig død Jeg mener Tyrkia er en terror og apartheidstat og at PKK bør fjernes fra listen over terrororganisaqjoner fordi de er i en krig, hvor de kjemper for basale rettigheter, de bedriver ikke terror Jeg mener Norge er et svært dyrefiendtlig land og at ulven bør få leve, det er absurd at ulven må dø fordi jegerne vil ha skogen for seg selv Jeg mener vi må ta inn av de som trenger å flykte fra muslimske land, f eks kvinner, homofile, kristne og sekulære, spesielt kurdere også da vesten driter I kurderne og lar andre land drepe og fordrive dem, så det minste vi kan gjøre er å gi dem beskyttelse og vi må slutte å ta inn islamister som utgjør en trussel mot de som flykter fra muslimske land Endret 1. august 2022 av Topsi 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2662 Del Skrevet 1. august 2022 Jadaomatte skrev (4 timer siden): Jeg mener at ikke alle mennesker er like mye verd. En pedofil overgrepsmann f.eks. er ikke like mye verd som ett normalt menneske. Jeg er for dødsstraff, enkelte folk klarer menneskeheten seg bra uten. Men til hvilket punkt er du for dødstraff? Ta baneheiasaken til eksempel, der det kan være at en faktisk er uskyldig dømt. Hadde dødsstraff vært lov i Norge, hadde han mest sansynlig fått det som straff for noe vi ikke er helt sikker på er rett gjerningsmann. Anonymkode: 21f7c...390 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 2. august 2022 #2663 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 16.30): Hva babler du om? Anonymkode: db1aa...86f At jeg ikke er en "menstruerende person", "ikke-mann", "person med livmor" eller kanskje mest hårreisende av alle, "vulvaeier". Jeg er en kvinne. KVINNE. Mye har jeg blitt fratatt her i verden. Men mer enn kjønnsorganene mine skal jeg få lov til å være. 11 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2664 Del Skrevet 2. august 2022 AmandaVI skrev (7 timer siden): At jeg ikke er en "menstruerende person", "ikke-mann", "person med livmor" eller kanskje mest hårreisende av alle, "vulvaeier". Jeg er en kvinne. KVINNE. Mye har jeg blitt fratatt her i verden. Men mer enn kjønnsorganene mine skal jeg få lov til å være. Nå mener jo alle wokene at vi skal skamme oss over å være kvinner. Anonymkode: 4f900...209 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2665 Del Skrevet 3. august 2022 Visse mennesker skulle blitt dømt til kastrering slik at de ikke kan få barn, eller flere barn. Overgrep, drap og grov vold mot barn. Da burde det å få barn ikke være mulig lengre. Anonymkode: 2cd9d...b24 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 3. august 2022 #2666 Del Skrevet 3. august 2022 -Han over her kan ha rett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliv Skrevet 3. august 2022 #2667 Del Skrevet 3. august 2022 Folk som er religiøse er mindre smarte 🫣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2668 Del Skrevet 3. august 2022 Folk som dømmer andre er mindre intelligente Anonymkode: db1aa...86f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. august 2022 #2669 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Folk som dømmer andre er mindre intelligente Anonymkode: db1aa...86f Jeg er enig om du snakker om sosial intelligens. Jeg tror det er lettere å dømme folk som har andre meninger enn deg selv om du omgås mennesker som er like deg selv, og som mener det samme som deg selv, i motsetning til om du prøver å finne ting du har til felles med mennesker som er og tenker annerledes enn deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2670 Del Skrevet 3. august 2022 Kroppsvekten bør avgjøre prisen på flybilletten. Overvektige bør betale overvekt for kroppen sin på samme måte som man betaler overvekt for bagasjen. Anonymkode: 7d5a1...009 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2671 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kroppsvekten bør avgjøre prisen på flybilletten. Overvektige bør betale overvekt for kroppen sin på samme måte som man betaler overvekt for bagasjen. Anonymkode: 7d5a1...009 Dummeste jeg har hørt (det er min mening) Anonymkode: db1aa...86f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2672 Del Skrevet 3. august 2022 Jegern Puahate skrev (16 timer siden): -Han over her kan ha rett. Nei Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2673 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 6.45): At menn over 50+ svært sjelden ser bra ut. At menn på 65+ som tror de kan sjekke opp damer i 40-50 årsalderen mangler totalt selvinnsikt Anonymkode: 01d9d...dc1 Samme om damer Anonymkode: db1aa...86f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2674 Del Skrevet 3. august 2022 Portia Catonis skrev (På 28.7.2022 den 2.34): Nå var det jo strengt tatt færre som døde under pandemien enn i et normalår. Det var det ikke Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2675 Del Skrevet 3. august 2022 Folk som ikke gidder å rette skrivefeil i trådene sine burde utestenges Anonymkode: db1aa...86f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2676 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dummeste jeg har hørt (det er min mening) Anonymkode: db1aa...86f Hvorfor det? Flybensin er dyrt og jo høyere totalvekt flyet har, jo mer bensin bruker det. Jeg har selv opplevd å betale dyrt fordi kofferten min var noen kilo for tung mens damen bak meg (som veide cirka dobbelt så mye som kofferten min og meg til sammen) ikke betalte en krone i overvekt. All frakt bør betales per kilo, også personfrakt. På den måten slipper normalvektige å sponse deler av de overvektiges billett. Anonymkode: 7d5a1...009 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2677 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor det? Flybensin er dyrt og jo høyere totalvekt flyet har, jo mer bensin bruker det. Jeg har selv opplevd å betale dyrt fordi kofferten min var noen kilo for tung mens damen bak meg (som veide cirka dobbelt så mye som kofferten min og meg til sammen) ikke betalte en krone i overvekt. All frakt bør betales per kilo, også personfrakt. På den måten slipper normalvektige å sponse deler av de overvektiges billett. Anonymkode: 7d5a1...009 Da må undervektige dele plass med andre undervektige Anonymkode: db1aa...86f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2678 Del Skrevet 3. august 2022 Og overvektige må slutte å velte over armlenet og over i nabosetet. Anonymkode: 7d5a1...009 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2679 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og overvektige må slutte å velte over armlenet og over i nabosetet. Anonymkode: 7d5a1...009 🙊 Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2680 Del Skrevet 3. august 2022 1: At det er ok å si «neger». Det er fordi jeg selv aldri har ment noe negativt med det. Dessuten har jeg jobbet i tre østafrikanske land, og alle kalte meg for hviting, eller mzungo, og jeg synes også at det var helt greit. 2: At pride kan bli litt mye. Har ingen ting i mot homofile, transpersoner e.l. Helt likestilt med alle andre. Forstår også behovet for å ytre seg, kjempe for sin sak og å være seg selv, men synes bare det kan bli litt overdrevet noen ganger. Anonymkode: 0af22...d03 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå