AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2641 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror egentlig at en pandemi i større omfang hadde vært nyttig for å minske antall mennesker på jorda. Samtidig har jeg selvfølgelig gått med munnbind, tatt alle vaksiner og beskyttet meg selv og andre. Jeg har kroniske sykdommer som gjør meg mindre godt stilt og gamle foreldre som jeg ikke er sikre på at ville klart seg hvis sykdommen ikke fikk motstand. Og jeg vil jo helst at jeg og de jeg er glad i skal leve😅 Men for miljøet og verdens utvikling tror jeg det hadde vært en god ting. Anonymkode: f65cd...79a Ingen vil dø Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2642 Del Skrevet 28. juli 2022 Hater salg av dopapir, babussokker, kakelodd og alt annet ræl som sleipinger prakker på barn for å selge. Anonymkode: e20e4...568 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2643 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hater salg av dopapir, babussokker, kakelodd og alt annet ræl som sleipinger prakker på barn for å selge. Anonymkode: e20e4...568 Dopapir er nyttig da, kan aldri ha for mye av 😃 Anonymkode: db1aa...86f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 29. juli 2022 #2644 Del Skrevet 29. juli 2022 Drit lei Wooke bevegelsen, pride og homo/lesbiske som skal snu hele verden til å passe deres livsstil og meninger i stede for å tilpasse seg selv der det trengs og eller leve videre å la andre få ha sine egne meninger, slik vi andre faktisk gjør! det store flertallet i norge er helt ok med at noen er litt skeive, ikke noe galt i det så hvorfor kan ikke de skeive godta de som ikke er skeive? Og hva er dette med at det ikke er lov å si at vi er født som 2 kjønn? At noen er født i feil kropp og alt det dere er helt greit men det forandrer ikke på fakta at en som er født gutt kan ikke få barn og ei som er født jente kan ikke produsere sædseller! Ja du kan føle deg som det motsatte men det forandrer ikke fakta om at du som mann ikke kan føde barn, DU HAR IKKE LIVMOR SELV OM DU FØLER DEG SOM EN KVINNE!!! så hvorfor prøve å snu dette til at de som forholder seg til slike fakta skal støtes ut, ødelegges og tvinges til å fornekte virkeligheten? Når til og med leger, politikere og andre høyt på strå nå begynner gi etter for dette tullet så har det gått for langt, i USA er det nå leger som påstår at menn kan få barn og at kvinner fint kan være en mann på alle måter, politikere som har mistet stillingen sin fordi de motsier dette osv. J.K. Rowlings er nå fryst ut over alt, navnet hennes tas bort i fra ting som har med H.Potter og gjøre fordi hun har sakt at det er feil at noen skal miste jobben fordi de sier at vi er født som gutt eller jente! Stopp verden jeg vil av! 16 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2645 Del Skrevet 29. juli 2022 gotthard skrev (4 timer siden): Drit lei Wooke bevegelsen, pride og homo/lesbiske som skal snu hele verden til å passe deres livsstil og meninger i stede for å tilpasse seg selv der det trengs og eller leve videre å la andre få ha sine egne meninger, slik vi andre faktisk gjør! det store flertallet i norge er helt ok med at noen er litt skeive, ikke noe galt i det så hvorfor kan ikke de skeive godta de som ikke er skeive? Og hva er dette med at det ikke er lov å si at vi er født som 2 kjønn? At noen er født i feil kropp og alt det dere er helt greit men det forandrer ikke på fakta at en som er født gutt kan ikke få barn og ei som er født jente kan ikke produsere sædseller! Ja du kan føle deg som det motsatte men det forandrer ikke fakta om at du som mann ikke kan føde barn, DU HAR IKKE LIVMOR SELV OM DU FØLER DEG SOM EN KVINNE!!! så hvorfor prøve å snu dette til at de som forholder seg til slike fakta skal støtes ut, ødelegges og tvinges til å fornekte virkeligheten? Når til og med leger, politikere og andre høyt på strå nå begynner gi etter for dette tullet så har det gått for langt, i USA er det nå leger som påstår at menn kan få barn og at kvinner fint kan være en mann på alle måter, politikere som har mistet stillingen sin fordi de motsier dette osv. J.K. Rowlings er nå fryst ut over alt, navnet hennes tas bort i fra ting som har med H.Potter og gjøre fordi hun har sakt at det er feil at noen skal miste jobben fordi de sier at vi er født som gutt eller jente! Stopp verden jeg vil av! Jeg er lei av denne generaliseringen av skeive 👆 akkurat som at alle er like opptatt av dette eller bryr seg i det hele tatt. Anonymkode: b4d1f...f21 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2646 Del Skrevet 29. juli 2022 Oppholdstiden i barnehager skulle vært som i Sverige- fulgt foreldrenes arbeidstider og redusert plass for foreldre i permisjon/arbeidsledige. Anonymkode: 1431c...151 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2647 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 0.11): Det er ikke kjønnsavhengig men personavhengig. Finnes bra og dårlige foreldre av begge kjønn. Jeg er for at man bør ha god fysisk og psykisk helse samt god økonomi for å få barn. Det er ikke nok med kjærlighet som noen påstår - et barn fortjener ressurssterke foreldre for å klare seg bra videre. Anonymkode: 4f1c9...cc1 Jeg ble psykisk syk etter jeg hadde fått barn. Elsker barna mine over alt i verden, men ser at min sykdom i deres barndom ikke var bra. Ville ikke medisinere pga at jeg la mye på meg. Ble en mye bedre mor når jeg var tjukk og medisinert, enn slank og uten medisiner. Så er man psykisk syk før man får barn, dropp det. Er veldig glad de er født, men det var ikke bra for de Anonymkode: 01d9d...dc1 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2648 Del Skrevet 30. juli 2022 At menn over 50+ svært sjelden ser bra ut. At menn på 65+ som tror de kan sjekke opp damer i 40-50 årsalderen mangler totalt selvinnsikt Anonymkode: 01d9d...dc1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2649 Del Skrevet 30. juli 2022 At folk bør klare seg sjøl i støtte grad, og ikke forvente at staten ( våre skattepenger) skal finansiere livet deres. Synes det bør være større fokus på å være sin egen lykkes smed. I Norge er det nesten korrumpert til det tragikomiske hvor mye man forventer av staten ( våre skattepenger). Folk har totalt mista grepet og perspektivet. Alt skal ordnes av nav osv Anonymkode: 13b8e...a9f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2650 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At folk bør klare seg sjøl i støtte grad, og ikke forvente at staten ( våre skattepenger) skal finansiere livet deres. Synes det bør være større fokus på å være sin egen lykkes smed. I Norge er det nesten korrumpert til det tragikomiske hvor mye man forventer av staten ( våre skattepenger). Folk har totalt mista grepet og perspektivet. Alt skal ordnes av nav osv Anonymkode: 13b8e...a9f Feil Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2651 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At folk bør klare seg sjøl i støtte grad, og ikke forvente at staten ( våre skattepenger) skal finansiere livet deres. Synes det bør være større fokus på å være sin egen lykkes smed. I Norge er det nesten korrumpert til det tragikomiske hvor mye man forventer av staten ( våre skattepenger). Folk har totalt mista grepet og perspektivet. Alt skal ordnes av nav osv Anonymkode: 13b8e...a9f Så du mener at en som eksempelvis har fått kreft og sliter med senskader skal klare seg uten hjelp etterpå? Hva med en som har hvert i bilulykke og mistet hele familien og begge beina da? Eller har du en grense for hvilken sykdommer dette gjelder? Anonymkode: cf514...0f4 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2652 Del Skrevet 30. juli 2022 Vaksinemotstandere burde fengsles Anonymkode: db1aa...86f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2653 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vaksinemotstandere burde fengsles Anonymkode: db1aa...86f «Jeg er for ytringfriheten, men INGEN får si noe stygt om koronavaksina uten å bli fengsla»😡 Er du en av dem altså.. Anonymkode: 702ed...ced 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 31. juli 2022 #2654 Del Skrevet 31. juli 2022 Hvis man ikke er økonomisk sterk nok til å få barn, så burde man absolutt ikke få barn. Kan ikke forvente at staten skal stille opp, fordi man ønsker seg barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2655 Del Skrevet 31. juli 2022 Anonyme-meg skrev (Akkurat nå): Hvis man ikke er økonomisk sterk nok til å få barn, så burde man absolutt ikke få barn. Kan ikke forvente at staten skal stille opp, fordi man ønsker seg barn. Ikke alle som planlegger Anonymkode: db1aa...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 31. juli 2022 #2656 Del Skrevet 31. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger, spekulasjoner og ryktespredninger, henvisning til ekstern kilde uten konkret beskrivelse av lenkens innhold, kommentar til moderering og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2657 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 6.45): At menn over 50+ svært sjelden ser bra ut. At menn på 65+ som tror de kan sjekke opp damer i 40-50 årsalderen mangler totalt selvinnsikt Anonymkode: 01d9d...dc1 Det er feil AnonymBruker skrev (16 timer siden): «Jeg er for ytringfriheten, men INGEN får si noe stygt om koronavaksina uten å bli fengsla»😡 Er du en av dem altså.. Anonymkode: 702ed...ced 🙄 Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 31. juli 2022 #2658 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ikke alle som planlegger Anonymkode: db1aa...86f Greit nok det, men da må dem vite at de klarer å forsørge barnet som kommer før dem gjennomfører graviditeten. Kan ikke komme etterpå å si dem ikke har rå til å forsørge barnet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2659 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 12.50): AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 6.45): menn over 50+ svært sjelden ser bra ut. At menn på 65+ som tror de kan sjekke opp damer i 40-50 årsalderen mangler totalt selvinnsikt Anonymkode: 01d9d...dc1 Det er feil Ikke for meg. Jeg mener det 100% Anonymkode: 01d9d...dc1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 1. august 2022 #2660 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg mener at ikke alle mennesker er like mye verd. En pedofil overgrepsmann f.eks. er ikke like mye verd som ett normalt menneske. Jeg er for dødsstraff, enkelte folk klarer menneskeheten seg bra uten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå