AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2381 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener at Sjaman Durek er en forbanna tulling, og det samme er kjæresten hans. Men dette har jo selvfølgelig ingenting med "rasisme" å gjøre. Når dette paret klager og sutrer over at folk viss nok "ikke liker hudfargen deres" så er dette dette 100 prosent piss preik, fra noen som nekter å innrømme deres egne feilgrep. Märtha Louise er ikke akkurat "populær" hun heller, etter "engleskolen" og alt tullet hun forsøker å skaffe seg mest mulig oppmerksomhet for i årenes løp. Eller kanskje hun har fullstendig utelatt å fortelle om noe av dette til Durek? Eventuelt så har Märtha hodet sitt så lang oppi hennes ræv-hull at hun virkelig ikke innser hvor tåpelig dette ser ut som for resten av befolkningen. Jeg misliker i alle fall begge disse tullingene like mye. Selv Ari Behn fremstod relativt "normal" i forhold til de to skrullingene der. Sjamanen har jo påstått han han blant annet er en reptil, at han viss nok kan kurere kreft, og flere andre patetiske påstander. I tillegg til at han blitt etterforsker av FBI og sittet i amerikansk fengsel. Pluss masse annet dritt. Anonymkode: 7e6c6...680 Helt enig. Han er en sjarlatan og en jævla tulling. Det har ingenting med hudfargen å gjøre, han hadde vært like idiot om han var blendahvit. Jeg hater folk som drar rasismekortet for den minste ting. Man har ingen rett til å oppføre seg som en idiot bare fordi man er farget. Märtha er en smule skrullete hun og, men ingenting sammenliknet med han. Anonymkode: 774fe...653 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2382 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 5.27): Skrive feil. Anonymkode: dc39b...b79 Evt 'skrivefeil'. Anonymkode: 3fabc...afe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2383 Del Skrevet 21. juni 2022 Er imot alt som er politisk korrekt. Er imot Pride, BLM osv. Absolutt alt. Er drittlei av dette samfunnet vi lever i. Dumme dumme Norge. Anonymkode: 82df1...c38 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2384 Del Skrevet 21. juni 2022 Inverto skrev (På 8.6.2022 den 2.55): Enig. Synes det er plagsomt at de hele tiden skal reklamere sin identitet. Det å være trans og homo er ikke like spesielt og merkelig som det var for noen tiår siden. Dette er vanlig i de fleste moderne vestlige samfunn nå. Du er ikke unik, du er ikke spesiell. Du er et helt vanlig menneske med samme likeverd som oss alle. Vi skal ikke behandle hverandre basert på identitet, men basert på oppførsel og personlighet. Er du god mot meg så er jeg god mot deg. Din identitet er irrelevant. Kunne ikke brydd meg mindre Det er vel - mistenker jeg - noe av dette med å ville være spesiell og få oppmerksomhet som er årsaken bak deler av transbevegelsen. Da snakker jeg ikke om de som har følt seg som motsatt kjønn siden de var 3, men om de som plutselig får det for seg at de er trans som tenåringer, definerer seg som "ikke-binære", vil bli omtalt som "de/dem" osv. Jo mer akseptert en ting blir, jo mer spesielle versjoner av det må enkelte lage. Hvorfor er fenomenet med tenåringsjenter som plutselig vil bli gutter (eller "ikke-binære") nesten bare en greie blant hvite middelklassejenter tilhørende et lands kulturelle majoritet, f.eks.? Jo, med all identitetspolitikken føler de seg ikke spesielle nok, og må finne seg en nisje. Hele greine er bare selvopptatthet til det ekstreme. Anonymkode: 8ad1d...597 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. juni 2022 #2385 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 0.00): Jeg liker ikke hunder. Hundedritt, sikkel, bjeffing, snusing på uønskede steder, hårdotter, fet pels, eller personifisering av de 🤮 Kan ikke si det høyt for da blir jeg lynsjet! Anonymkode: 40751...d03 Helt enig med deg. For ikke å snakke om at de lukter grusomt. mingus skrev (På 15.6.2022 den 10.08): Jeg sier til ungene selv, ikke la noen ta deg på tissen eller lure deg til å tro at det er greit, da skal du skrike så høyt du kan og fortelle mamma og pappa med en gang! Tissen er privat. Han slo hånda til helsesykepleier på 2årskontrollen og sa VEKK! da hun skulle ta testikkelsjekk. Så ja, man kan like fint lære dem dette selv. Trenger ikke utdype mer enn det... Så du har lært ungene at helsepersonell ikke får undersøke kjønnsorganene deres, altså? Ikke spesielt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2386 Del Skrevet 21. juni 2022 Ytringsfrihet er noe av det viktigste å bevare i samfunnet. Folk må bli sterker i seg selv og ikke være så jævla krenka hele tiden. Hva så om noen har en annen mening enn deg? Hvis du er trygg på deg selv og vet hvem du er så betyr andres mening ingenting. Vi som vanlige folk blir lurt til å tro at vi har både kontroll og makt. Det har vi ikke. Vi skal liksom leve med verdens byrder på våre skuldre, innskrenke våre liv, ha dårlig samvittighet for alt vi gjør og jobbe vekk hele livet vårt for litt småpenger mens rikingene som eier, kontrollerer og bestemmer alt ler hele veien til banken og gir faen. De rike har aldri vært rikere! Vi får klima, pandemi, dommedagscenariorer pressa opp i trynet hver eneste dag, men ingenting har egentlig endret seg, BORTSETT fra for oss vanlige folk som straffes for alt vi gjør og får innskrenka våre liv og rettigheter på løpende bånd. Synes det er helt jævlig at dagens unge skal måtte føle et ansvar for å redde hele verden, for jeg vet hvor sliten, deprimert og nedbrutt man kan bli av å ha det sånn. Anonymkode: df756...3ea 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 21. juni 2022 #2387 Del Skrevet 21. juni 2022 Anonymus Notarius skrev (31 minutter siden): Helt enig med deg. For ikke å snakke om at de lukter grusomt. Så du har lært ungene at helsepersonell ikke får undersøke kjønnsorganene deres, altså? Ikke spesielt lurt. Jeg troooor du forstod poenget mitt, jeg pleier vanligvis å finne innleggene dine oppegående iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natterangler Skrevet 23. juni 2022 #2388 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg både liker og har respekt for Märtha Louise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2389 Del Skrevet 23. juni 2022 On 6/21/2022 at 10:43 AM, gotthard said: At det føles litt "feil" når musikken vi hørte på å elsket som ungen nå er populær igjen, det er liksom vår musikk de som er unge nå kan ha sin egen dårlige musikk å la våres være i fred! 😉 Sienest nå er Kate Bush, ei jeg har likt siden jeg var ung på 80 tallet, nå er liksom hu også allemans eie. Morsomt for henne og for nye fans som aldi har hørt de fantastisk rare, nydelige og mystiske tekstene hennes for ikke å snakke om stemmen og stilen, men min upopulære mening er at det er liksom min generasjons musikk og du kan gjerne høre den og like den men ikke ta den som din egen, ikke gjør den til din liksom. . . Nei, jeg vet ikke jeg, det bare føles så rart at jeg som 15 åring gikk rundt med walkman å hørte sangene hennes og nå er de allemanseie. Takk! Jeg er så enig, men har du lagt merke til noe enda verre? Det er når mange av de unge, nye fans tar eierskap på musikk, film osv. fra tidligere tider, og prøver å jage vekk gammelfansen! Holdninga deres er sånn "Fuck off - BOOMER!" til alle som er eldre enn dem selv, og som er fans av dette som ungdommen nettopp har oppdaget. Skulle de møte en gammelfan innbiller de seg at h*n bare er en krampaktig gæmlis som har slengt seg på for å prøve å være kul. Dette gjør meg så sur! Jeg synes det er flott at unge i dag finner populærkultur fra min ungdom, men de må bare slutte å oppføre seg som om de har funnet en glemt skatt som ingen andre i hele verden visste om, og late som om den er bare deres. Anonymkode: c7ca8...371 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 23. juni 2022 #2390 Del Skrevet 23. juni 2022 Hværste er når de skal krangle om hvem som har orginalen og når du klarer overbevise de om att låta de skriker om kom ut første gangen i 1983 så blir de sure å slenger dritt om den versjonen.... Håper ikke vi og var slik... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2391 Del Skrevet 23. juni 2022 Dorull-enden skal inn mot veggen. Anonymkode: 4bcba...8c0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2392 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg vil ha en livsvernlov som sikrer rett til liv fra bekreftet graviditet til naturlig død, med unntak kun I nødverge... ikke interessert i diskusjon i tråden.... Anonymkode: 8da67...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2393 Del Skrevet 25. juni 2022 Jeg mener at å sørge over en spontanabort er helt latterlig og vitner om utrolig svak psyke. Greit nok om dette er abort nr.5 liksom eller om personen abortere i typ uke 18, men å miste ett foster i spontanabort i uke fem, for så å sørge seg halvt ihjel og kalle den neste babyen for en «regnbue-baby», er bare ren og skjær idioti og drama. Anonymkode: 298b2...894 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2394 Del Skrevet 25. juni 2022 Att Jan Thomas nå går ut i avisen å sier " Jeg velger å tro at dette ikke reflekterer holdningene til det norske folk" så vet han forbanna godt at det ikke er holdninger til det norske folk, dette ser så langt ut til å være holdningen til enda en som psykriatrien i Norge ikke hadde folk/penger/kunnskap/lov til å ta seg av å spærre inne. Nordmen flest er helt ok eller nøytrale til hele praid styret. Anonymkode: cf514...0f4 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 25. juni 2022 #2395 Del Skrevet 25. juni 2022 Etter denne Pride-skytingen gidder jeg ikke engang gløtte på forsiden til noen aviser fordi jeg allerede er drittlei av å se det flagget overalt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2396 Del Skrevet 25. juni 2022 -liker ikke damer som operer seg/sprøyter inn diverse her og der. Alle som driver på med dette er med på å øke utseendefokus hos barn og unge og forvirrer en hel generasjon med hva som er normalt og ikke. (50åringer uten en eneste linje i ansiktet blant annet) -støtter langt fra alt organisasjonen FRI står for. -ser på foreldre som ga sine friske barn koronavaksine som mindre intelligente (eller egoistiske hvis grunnen var koronapass) -er imot abort etter uke12 dersom det ikke er særskilte grunner for det. Anonymkode: c9f93...626 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2397 Del Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 21.31): Dorull-enden skal inn mot veggen. Anonymkode: 4bcba...8c0 Den skal ut fra veggen! 😄 Var hyggelig å lese posten din blant alt det ganske så forstyrrende mange mener her. Anonymkode: 8c5c6...cc3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2398 Del Skrevet 26. juni 2022 Nevian skrev (19 timer siden): Etter denne Pride-skytingen gidder jeg ikke engang gløtte på forsiden til noen aviser fordi jeg allerede er drittlei av å se det flagget overalt. kvalm holding Anonymkode: a1a0d...630 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2399 Del Skrevet 26. juni 2022 - Feite folk er et samfunnsproblem - burde være ulovlig å røyke offentlig - religiøse er mindre intelligente - folk som ikke takler de lenge varslede rentehevingene kan takke seg selv Anonymkode: 5ccf5...c80 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2400 Del Skrevet 26. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: kvalm holding Anonymkode: a1a0d...630 Det må du gjerne mene, men husk hvorfor ts opprettet denne tråden. Les gjerne HI om du ikke har gjort det fra før. Anonymkode: c7ca8...371 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå