AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2361 Del Skrevet 18. juni 2022 At gode, maskuline menn er i ferd med å dø ut 😢 Anonymkode: 04ae7...8d1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2362 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At gode, maskuline menn er i ferd med å dø ut 😢 Anonymkode: 04ae7...8d1 Enig. Tragisk. Anonymkode: 32dc3...f4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2363 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg syntes mobbere selv burde betale erstatning til offeret selv om de utførte mobbingen i barndommen/tenårene. Anonymkode: fab62...83c 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Lanke Skrevet 18. juni 2022 #2364 Del Skrevet 18. juni 2022 Innvandrere bør ikke ha stemmerett. En forutsetning for å delta i valg som bestemmer fremtiden for Norge, må være at du er kulturelt norsk. Det er kulturelt selvmord å tillate at fremmedkulturelle får bestemme vår kulturs fremtid. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2022 #2365 Del Skrevet 18. juni 2022 Dr. Lanke skrev (3 minutter siden): Innvandrere bør ikke ha stemmerett. En forutsetning for å delta i valg som bestemmer fremtiden for Norge, må være at du er kulturelt norsk. Det er kulturelt selvmord å tillate at fremmedkulturelle får bestemme vår kulturs fremtid. Hva svarten er "kulturelt norsk"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2366 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg syns det er idiotisk at kvinner er hjernevasket til å tro at de sminker seg for seg selv. Sminke er bortkastet tid og penger. Anonymkode: 0b844...95d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2367 Del Skrevet 18. juni 2022 Ingen uten utdannelse og fast jobb burde ha stemmerett. Anonymkode: d6746...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2368 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syntes mobbere selv burde betale erstatning til offeret selv om de utførte mobbingen i barndommen/tenårene. Anonymkode: fab62...83c Nei, men foreldrene burde betale, som ikke har oppdratt jævelungene sine. Anonymkode: 32dc3...f4f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2369 Del Skrevet 19. juni 2022 Dr. Lanke skrev (3 timer siden): Innvandrere bør ikke ha stemmerett. En forutsetning for å delta i valg som bestemmer fremtiden for Norge, må være at du er kulturelt norsk. Det er kulturelt selvmord å tillate at fremmedkulturelle får bestemme vår kulturs fremtid. Stemmeretten er en del av integreringen. Det er vanskelig å integrere personer som nektes stemmerett. Anonymkode: 820ec...c30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2370 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Stemmeretten er en del av integreringen. Det er vanskelig å integrere personer som nektes stemmerett. Anonymkode: 820ec...c30 Fra enkelte land integrerer de seg jo ikke uansett. At innvandring skal settes på pause fra ALLE land, er en av mine upopulære meninger. Samt at de som gifter seg i hjemlandet skal flytte DIT, og ikke omvendt. Anonymkode: 32dc3...f4f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2371 Del Skrevet 19. juni 2022 Har du bodd mindre enn 8 år i Norge å begår en grov straffbar handling skal du utvises. Anonymkode: cf514...0f4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2372 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Folk med Downs syndrom burde ikke ha stemmerett. Man kan like så godt gi 8-åringer stemmerett. Anonymkode: 818d6...7b5 For noe tull. Anonymkode: 9809e...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juni 2022 #2373 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ingen uten utdannelse og fast jobb burde ha stemmerett. Anonymkode: d6746...617 Så, ergo ved å sørge for at store deler av innbyggerne mister jobben sin eller ikke får utdannelse så kan du styre valgresultatet? Tror ikke du tenkte helt gjennom den der. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. juni 2022 #2374 Del Skrevet 19. juni 2022 Ville hatt forbud mot all tobakk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. juni 2022 #2375 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 5.58): At gode, maskuline menn er i ferd med å dø ut 😢 Anonymkode: 04ae7...8d1 Takket være....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2376 Del Skrevet 20. juni 2022 jeg mener faktisk at land som USA og for eksempel Tyskland og Frankrike har mye av ansvaret for at russiske myndigheter oppfører seg som dem gjør. Stormaktene kjemper hele tiden om størst mulig økonomiske fortrinn, makt og innflytelse. SÅ bruker dem andre land, deriblant Ukraina, som brikker i deres eget sjakk-spill. Spesielt amerikanerne har nok provosert Russland unødvendig mye, og over flere år nå. Men det er selvfølgelig også veldig enkelt å være etterpåklok altså. Jeg tipper også at USA ikke trodde at Russland hadde "baller nok" til å faktisk gjennomføre en invasjon på denne måten. Men nettopp derfor var amerikanerne vært ekstra "cocky" over flere år, og dette er det vel hovedsakelig Ukraina som betaler prisen for nå dessverre. Anonymkode: 7e6c6...680 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2377 Del Skrevet 20. juni 2022 Liker ikke muslimer, rett og slett forakter de! Anonymkode: eafdb...8db 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2378 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 0.58): Folk med Downs syndrom burde ikke ha stemmerett. Man kan like så godt gi 8-åringer stemmerett. Anonymkode: 818d6...7b5 Folk som er idioter bør ikke ha stemmerett Anonymkode: a1a0d...630 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2379 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg mener at Sjaman Durek er en forbanna tulling, og det samme er kjæresten hans. Men dette har jo selvfølgelig ingenting med "rasisme" å gjøre. Når dette paret klager og sutrer over at folk viss nok "ikke liker hudfargen deres" så er dette dette 100 prosent piss preik, fra noen som nekter å innrømme deres egne feilgrep. Märtha Louise er ikke akkurat "populær" hun heller, etter "engleskolen" og alt tullet hun forsøker å skaffe seg mest mulig oppmerksomhet for i årenes løp. Eller kanskje hun har fullstendig utelatt å fortelle om noe av dette til Durek? Eventuelt så har Märtha hodet sitt så lang oppi hennes ræv-hull at hun virkelig ikke innser hvor tåpelig dette ser ut som for resten av befolkningen. Jeg misliker i alle fall begge disse tullingene like mye. Selv Ari Behn fremstod relativt "normal" i forhold til de to skrullingene der. Sjamanen har jo påstått han han blant annet er en reptil, at han viss nok kan kurere kreft, og flere andre patetiske påstander. I tillegg til at han blitt etterforsker av FBI og sittet i amerikansk fengsel. Pluss masse annet dritt. Anonymkode: 7e6c6...680 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 21. juni 2022 #2380 Del Skrevet 21. juni 2022 At det føles litt "feil" når musikken vi hørte på å elsket som ungen nå er populær igjen, det er liksom vår musikk de som er unge nå kan ha sin egen dårlige musikk å la våres være i fred! 😉 Sienest nå er Kate Bush, ei jeg har likt siden jeg var ung på 80 tallet, nå er liksom hu også allemans eie. Morsomt for henne og for nye fans som aldi har hørt de fantastisk rare, nydelige og mystiske tekstene hennes for ikke å snakke om stemmen og stilen, men min upopulære mening er at det er liksom min generasjons musikk og du kan gjerne høre den og like den men ikke ta den som din egen, ikke gjør den til din liksom. . . Nei, jeg vet ikke jeg, det bare føles så rart at jeg som 15 åring gikk rundt med walkman å hørte sangene hennes og nå er de allemanseie. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå