AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2181 Del Skrevet 22. mai 2022 At de aller kjedeligste innleggene på hele Kvinneguiden er prøve/forsøk og mammadagbøkene. Hender jeg kommer innom fordi jeg ved et uhell trykker feil eller ikke ser annet enn en overskrift. Det er ikke noen høydare å lese om at fremmede barn har spist sitt første jordbær, at bodyen fra babyshop var for stor men heldigvis var det byttelapp, hvor ofte folk har sex og i hvilke vinkler i veien mot å få en ny verdensborger, eller: i dag var jeg på min tredje ultralyd. I dag fikk jeg mine første folat tabletter på apoteket. Før noen sier: scroll videre da. Ja, det er akkurat det jeg gjør Anonymkode: 9c943...541 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2182 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): At de aller kjedeligste innleggene på hele Kvinneguiden er prøve/forsøk og mammadagbøkene. Hender jeg kommer innom fordi jeg ved et uhell trykker feil eller ikke ser annet enn en overskrift. Det er ikke noen høydare å lese om at fremmede barn har spist sitt første jordbær, at bodyen fra babyshop var for stor men heldigvis var det byttelapp, hvor ofte folk har sex og i hvilke vinkler i veien mot å få en ny verdensborger, eller: i dag var jeg på min tredje ultralyd. I dag fikk jeg mine første folat tabletter på apoteket. Før noen sier: scroll videre da. Ja, det er akkurat det jeg gjør Anonymkode: 9c943...541 Husker da jeg var gravid at jeg ble presset til å ha visse emosjonelle reaksjoner. Hvorfor må man være så rar bare fordi man er gravid? Anonymkode: 1758d...c53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2183 Del Skrevet 22. mai 2022 Ønsker å slanke rovdyrbestanden betraktelig. Anonymkode: efe30...e2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2184 Del Skrevet 23. mai 2022 Det å få barn er ingen menneskerett! Og man må være en kvinne og en mann for å lage et barn, det er slik naturen er. Så at homofile skal ha samme rettigheter til å få barn blir bare ikke riktig i mine øyne. Man tukler med naturen og det er ikke naturlig Anonymkode: eafdb...8db 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2185 Del Skrevet 23. mai 2022 Oslo er en stygg by og pavlova er kvalmt 😄 Anonymkode: 8c5c6...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2186 Del Skrevet 23. mai 2022 Mener at mindre attraktive mennesker er mindre verdt. Akkurat som uintelligente, eller overvektige mennesker også er mindre verdt. Noen mennesker tilfører kloden mer verdi enn andre, og vi består av både gode og dårlige gener. Noen mennesker er derfor bedre enn andre. Det er biologi. Anonymkode: a7427...782 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2187 Del Skrevet 24. mai 2022 Mangfoldet det snakkes så pent om i Norge er ikke positivt. Den høye innvandringen er skaper en irreversibel skade på det norske samfunnet, og vil på sikt rive ned nasjonalstaten Norge. Fremtidens historikere vil neppe være nødig i kritikken av at man har kjørt denne politikken uten å tenke over de langsiktige konsekvensene. Å gi proppe barn full av informasjon om at de kan være født i feil kropp er kun til skade for barna. Det skaper unødvendige usikkerheter i oppveksten. Sosiale medier er stort sett et onde for samfunnet, særlig barn og unge. Barna burde skjermes fra dette. Influenser er det mest ubrukelige yrket i verden. De burde i langt større grad straffes knallhardt for feilmerket reklame. De fremstår som profesjonelle bedrifter, og må tåle et større ansvar enn de gjør nå. Babyboomer-generasjonen har sikret seg og sin generasjon godt, og nå trekker de stigen opp etter seg. Ingen generasjon har noen gang levd på en lignende bølge med medgang gjennom hele livet. De fikk ordnet koronatiltak som holdt de unge i sjakk, pensjonene går likevel opp, samtidig som man planlegger en ny reform for å gjøre det vanskeligere for de yngre å komme i nærheten av like muligheter. Dette, sammen med naiv innvandringspolitikk og dårlig klimapolitikk, vil nok gjøre deres ettermæle ganske begredelig. Anonymkode: 88caa...5ea 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 24. mai 2022 #2188 Del Skrevet 24. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2189 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg liker ikke og har aldri likt Johnny Depp. Nå inntar jeg kjefteskammekroken og forbereder meg på side opp og ned om hvor teit jeg er med den meningen. Anonymkode: 77ba0...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2190 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 10.15): Homofile bør ikke få egne barn. Jeg tenker da på homofile som bruker surrogat eller sæddonor for å barn. Dette synes jeg er helt feil. Er de homofile så må de også akseptere at de ikke kan få egne barn. Har dem et sterkt ønske om å få barn, så burde de heller valgt å adoptere eller ta til seg et fosterbarn som trenger et hjem. Anonymkode: afa7c...dad Da bør ikke lesbiske eller enslige kunne få heller. Likestilling kalles det. Anonymkode: c8904...63c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. mai 2022 #2191 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 12.39): Mener at mindre attraktive mennesker er mindre verdt. Akkurat som uintelligente, eller overvektige mennesker også er mindre verdt. Noen mennesker tilfører kloden mer verdi enn andre, og vi består av både gode og dårlige gener. Noen mennesker er derfor bedre enn andre. Det er biologi. Anonymkode: a7427...782 Etter min mening så er dette virkelig slemme meninger, men det er godt at du forstår at slike meninger er upopulære. Endret 25. mai 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2192 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg mener at man ikke er ordentlig voksen og i et seriøst forhold hvis man fortsatt feirer jul hver for seg. Hvis man fortsatt ikke har klippet navlestrengen og må feire sin barndomsjul, så har man ikke tatt steget til å bli ordentlig voksen enda. (Jeg snakker ikke om "en siste jul med en døddsyk bestemor" og tilsvarende). Forholdet er heller ikke seriøst hvis man ikke ser på partner som sin nye familie. Anonymkode: 557a8...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2193 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg mener at det bør gjennomgås en IQ test og en psykologvurdering for å få lov til å stemme. IQ-testen ville gått ut på ferdigheter innen resonering, EQ-dilemmaer, matematisk tekning, lesing og skriving. Psykologvurderingen skal utelukke psykopati, ekstremist-holdninger (utøya-holdningene), og alvorlige lidelser. Testene kan tas på nytt hvert 3 (IQ) - 10 år (psykolog), og kan tas av alle alderstrinn. En 9-åring kan passere om de er et geni, liksom. De som passerer får stemmerett og får reversert steriliseringen som ble gjennomført ved fødsel. Om den først blir reversert, blir den ikke gjort på nytt om de ikke lenger klarer testene; steriliseringen er kun slik at man kan skille ut de dårlige fra de gode eplene. Flyktninger av noe slag bør være forbudt. Med det mener jeg ALLE; unntatt arbeidsinnvandrere. Alle innbyggere har gratis helsehjelp (ingen gebyrer eller regninger overhodet). Alle kvinner/primæromsorg blir betalt for å være hjemme med barnet sitt i 3 år, og det er krav til å få ett barn minst per dame med stemmerett før fylte 50 (for å bevare den intellektuelle populasjonen). Alle jobbsøknader er anonyme for å forhindre diskriminering. Fysisk/seksuelt misbruk (overgrep) med åpenbare bevis resulterer i utvisning fra landet. Alle innbyggere får kurs som skal hjelpe dem å bestå overnevnte tester. Å reversere steriliseringen uten tillatelse fra Norge er ulovlig og man blir sendt i eksil (sett bort fra helseårsaker). Da tror jeg vi hadde fått det mest oppegående samfunnet i verden, fullt av mennesker som kan tenke selv og handle. Anonymkode: 45b53...9fd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2194 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Da bør ikke lesbiske eller enslige kunne få heller. Likestilling kalles det. Anonymkode: c8904...63c Enslige og lesbiske kan ha sex med en mann og homofile kan ha sex med en dame. One Night Stands kan ikke akkurat forbys. Eller er du for tvungen abort? Anonymkode: 45b53...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Solsikke Skrevet 25. mai 2022 #2195 Del Skrevet 25. mai 2022 Stemmeretten burde heves til minst 25. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 25. mai 2022 #2196 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg er for sorteringssamfunn og mener at dersom ultralyd viser at fosteret har noen problemer som kan føre til ekstra penger for samfunnet, så burde det bli abortert. Vi trenger ikke flere mennesker som vokser opp med behov for tilretteleggelse eller som ikke kan jobbe i det hele tatt. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2197 Del Skrevet 25. mai 2022 Sentralisering er nesten bare positivt, og Senterpartiet er en kreftbyll. Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2198 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener at det bør gjennomgås en IQ test og en psykologvurdering for å få lov til å stemme. IQ-testen ville gått ut på ferdigheter innen resonering, EQ-dilemmaer, matematisk tekning, lesing og skriving. Psykologvurderingen skal utelukke psykopati, ekstremist-holdninger (utøya-holdningene), og alvorlige lidelser. Testene kan tas på nytt hvert 3 (IQ) - 10 år (psykolog), og kan tas av alle alderstrinn. En 9-åring kan passere om de er et geni, liksom. De som passerer får stemmerett og får reversert steriliseringen som ble gjennomført ved fødsel. Om den først blir reversert, blir den ikke gjort på nytt om de ikke lenger klarer testene; steriliseringen er kun slik at man kan skille ut de dårlige fra de gode eplene. Flyktninger av noe slag bør være forbudt. Med det mener jeg ALLE; unntatt arbeidsinnvandrere. Alle innbyggere har gratis helsehjelp (ingen gebyrer eller regninger overhodet). Alle kvinner/primæromsorg blir betalt for å være hjemme med barnet sitt i 3 år, og det er krav til å få ett barn minst per dame med stemmerett før fylte 50 (for å bevare den intellektuelle populasjonen). Alle jobbsøknader er anonyme for å forhindre diskriminering. Fysisk/seksuelt misbruk (overgrep) med åpenbare bevis resulterer i utvisning fra landet. Alle innbyggere får kurs som skal hjelpe dem å bestå overnevnte tester. Å reversere steriliseringen uten tillatelse fra Norge er ulovlig og man blir sendt i eksil (sett bort fra helseårsaker). Da tror jeg vi hadde fått det mest oppegående samfunnet i verden, fullt av mennesker som kan tenke selv og handle. Anonymkode: 45b53...9fd Høres totalitært ut dette her Anonymkode: 7f117...684 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2199 Del Skrevet 25. mai 2022 at folk melder seg på ferie turer og så får de ikke plass og sutrer til avisa. sånn sommerferie får de som har dårlig råd Anonymkode: a1a0d...630 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2200 Del Skrevet 25. mai 2022 Den perfekte tråd! Homofile: - Jeg synes ikke homofile skal få gifte seg i religiøse hus hvor det i følge religionen er en synd å være homofil. - Jeg ønsker en slutt på "reklamering" for homofile. Det har blitt en greie hvor feks. Netflix må fylle homofil kvoten sin hver jævla serie. - Jeg vil ha slutt på hen eller andre ord de enn finner opp. - Passer litt med den over, men slutt på "jeg identifiserer meg som en x". Ukraina/Russland: Trist med krigen og antall mennesker som dør pga. dette, men jeg ser ikke på Putin som en ondskapsfull jævel. Sivile dør og blir missbrukt under krig og desverre sånt skjer. Våre bestekompiser i statene er LAANGT fra bedre en Russerne. Jeg ser mer på zedlinski som bare forventer alt mulig fra andre mens folket dør. Utlendinger: - Slutt med rasist kortet. - Man må da kunne spørre om ting uten at dere blir krenket. - Noen har jævla dårlig kultur som jeg ikke ønsker i Norge. Religion: Jeg hater det, hvorfor? Fordi alle gjør hva de enn vil fordi det er slik de tolker "reglene". Alle vinkler og snur på alt og hvorfor kan de det? Fordi De gudene finnes jo ikke engang, da kan man jo si hva som helst. Har sikkert flere ting som kommer etter hvert..... Anonymkode: 549dd...8ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå