AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2061 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette er da det eneste offisielle flagg Norge har Anonymkode: b52d5...997 Ja dere nordmenn er ikke mye inkudelere dessverre Anonymkode: a1a0d...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2062 Del Skrevet 25. april 2022 At barn skal flytte ut når de er ferdige på videregående! Å da må de sørge for sitt eget liv! Anonymkode: 82ca0...d7d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 25. april 2022 #2063 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dette er da det eneste offisielle flagg Norge har Anonymkode: b52d5...997 Det er nasjonalflagget. Det samiske flagget er også gjort offisielt, men jeg husker ikke når. De samme regler gjelder for det, som for det norske. Flaggdagene er de samme. I tillegg kan de flagge for samiske flaggdager (jeg vet ikke hva de er, bortsett fra 6. februar). For meg spiller det ingen rolle hvilke flagg folk ønsker å vifte med på 17. mai. Det er uansett en feiring av den norske grunnloven. Hvis jeg gidder gå ut 17. mai, pynter jeg meg med sløyfe med norske farger. Når det gjelder bunad, så er det nærmest blitt mote å kjøpe en bunad man synes er fin, uavhengig av om en har geografisk tilknyttning til stedet. Personlig synes jeg det er verre enn at innvandrere bruker bunad. Og jeg ville heller gått i joggebukse på 17. mai enn i bunad som ikke var «min». Endret 25. april 2022 av MyMichelle La til det om bunad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #2064 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja dere nordmenn er ikke mye inkudelere dessverre Anonymkode: a1a0d...630 Klager du over mangel på inkludering i land som Kina, India og Ghana ? Anonymkode: b52d5...997 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2065 Del Skrevet 26. april 2022 Har du pikk skall du dursje i guttegarderoben, du skall konkurere med andre som har pikk og du har ingen ting med å påstå du er en kvinne. Du kan gjerne føle at du er en kvinne men for resten av verden er du ikke det! Det er nå menn forkledd som kvinner som tar nye verdensrekorder i veldig mange grener, innen kampsport møter store kraftige menn kvinner som er halvparten så store, i Usa så går menn inn i damegarderober nakne og de kan ikke nektes siden de "føler" att de er kvinner. Anonymkode: cf514...0f4 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2066 Del Skrevet 27. april 2022 On 4/24/2022 at 1:00 PM, AnonymBruker said: Det er Norges grunnlov som feires 17 Mai, det er derfor dagen kalles Grunnlovsdagen. Anonymkode: b52d5...997 Min upopulære mening er at de mest nasjonalistiske også burde vært de som er mest opptatt av korrekt norsk. Sånn at hvis man f.eks. er opptatt av 17. mai så vet man også at det ikke skrives 17 Mai med stor m og uten punktum. Anonymkode: e20e4...568 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2067 Del Skrevet 27. april 2022 Venstresiden har ødelagt mye i Norge og da spesielt i de store byene med snillismen sin ovenfor innvandrergjenger som terroriserer folk i de store byene og pressen skjuler hvor stort problemet er. Kom for ca 2 år siden tilfeldigvis over et stort slagsmål mellom politi og innvandrerungdom utenfor Rockefeller, det var køller og sjold, steiner og aan dritt, tenker det var ca 30-40 politi og minst 60 ungdommer, sto ikke et ord om det etterpå i noen aviser. Anonymkode: f58eb...ca1 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2068 Del Skrevet 27. april 2022 Min upopulære mening er at det er greit å gi pokal til egne innlegg. Anonymkode: e20e4...568 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2069 Del Skrevet 28. april 2022 Miljø-fanatikere som forsøker å stoppe absolutt alt som har med olje eller gass å gjøre, er noen forbanna idioter! Om de faktisk ønsker å gjøre noe fornuftig, så kan de demonstrere mot cruiseskip og andre helt unødvendig bruk av olje. Anonymkode: 7e6c6...680 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. april 2022 #2070 Del Skrevet 29. april 2022 Skjev kjønnsfordeling i diverse yrker er ikke en problemstilling som bør brukes tid på av noen. I Norge er det ingenting som hindrer noen fra å søke seg til akkurat det yrket de ønsker. Hvis det blir en skjevhet har det en iboende årsak, og den kan man bare akseptere fremfor å tvinge frem noe unaturlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2071 Del Skrevet 29. april 2022 Damer med botox er som regel flotte. Anonymkode: d23a6...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 30. april 2022 #2072 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg kommer aldri til å kalle transer, ikke-binære eller hva de nå heter nå for tiden for de/dem. Det bruker jeg kun til om kongelige og når det er snakk om flere personer. En ikke-binær er sjelden kongelig, og vedkommende er nå bare én person om så kjønnsidentiteten endrer seg fra time til time. Jeg kan godt si hen, men de/dem er det ikke tale om at jeg sier. 10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2073 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (På 25.4.2022 den 16.30): rasisme Anonymkode: a1a0d...630 Not at all. Er så lite rasistisk som det går an. En annen upopulær mening jeg har er at de som slenger rundt seg med slike alvorlige beskyldninger grunnløst burde fengsles og straffes. De bidrar til at begrepet rasisme vannes ut, og kommer med alvorlige grunnløse beskyldninger. Anonymkode: c610b...b3a 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2074 Del Skrevet 1. mai 2022 On 4/28/2022 at 10:33 AM, AnonymBruker said: Miljø-fanatikere som forsøker å stoppe absolutt alt som har med olje eller gass å gjøre, er noen forbanna idioter! Om de faktisk ønsker å gjøre noe fornuftig, så kan de demonstrere mot cruiseskip og andre helt unødvendig bruk av olje. Anonymkode: 7e6c6...680 Cruise og at selv de mest imbesile stadig skal leke globetrottere, fly hit og dit til steder de ikke kan språket en gang og knapt kan finne på kartet når de kommer hjem, og ha unødvendig store biler, er problemet. Olje må brukes effektivt, f eks i landbruk, ikke galt å bruke til matproduksjon. Anonymkode: e20e4...568 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 5. mai 2022 #2075 Del Skrevet 5. mai 2022 Upopulær mening.... Console peasants: 👎 PC master race: 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2076 Del Skrevet 5. mai 2022 Syns Tesla er en skikkelig stygg bil🤫 Anonymkode: 957cf...472 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2077 Del Skrevet 5. mai 2022 Er ansatt på universitet, og har lang universitetsutdannelse, men har helt andre meninger enn de politisk korrekte kollegaene mine. Kan selvsagt ikke snakke om det på jobb, så sitter i stedet og jatter med, og støtter opp under meninger som jeg er helt uenig med. -Mener at innvandring gradvis ødelegger/endrer det norske samfunnet, Norge er noe helt annet enn det det var. -Tror klimaendringer er menneskeskapt, men at Norge kan gjøre minimalt med det. Trykket må legges mot de store nasjonene. -Woke-bevegelsen er farlig, og stempler alle som er uenige med de som rasister, sexister, ytre høyre og lignende. -De som støtter cancel-kulturen måtte mest sannsynligvis fjernet besteforeldre og halve stamtreet om de hadde vært prinsipielle. -Støtter homo-kampen og folk må for min del ha alle mulige seksuelle legninger så lenge det ikke bryter loven. Men mener likevel at det må være lov å hevde (som jeg aldri tør å hevde i universitetskretser) at man er et biologisk kjønn. Man kan gjerne være mann og føle seg som kvinne, men det kan ikke være nok til å endre juridisk kjønn. Anonymkode: 8d179...894 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 5. mai 2022 #2078 Del Skrevet 5. mai 2022 Det er helt greit å bryte all kontakt med dårlige foreldre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2079 Del Skrevet 5. mai 2022 Harryhandel er landsforræderi. Støtt heller økonomien til landet du bor i. Anonymkode: 58795...6ca 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2022 #2080 Del Skrevet 5. mai 2022 Gereon Rath skrev (Akkurat nå): Det er helt greit å bryte all kontakt med dårlige foreldre. Det håper jeg da ikke er en upopulær mening, det burde i hvert fall ikke være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå