Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 9.04):

De som får mer enn tre barn bør ha omvendt barnetrygd. Altså betale avgift for å belaste våre fellesgoder og globale naturressurser mer enn rettmessig.

Anonymkode: e20e4...568

Dette hadde aldri blitt gjennomført siden 80% av de som har mer enn 3 barn lever på staten og har ingen jobb å betale avgift med.

Anonymkode: eb1ae...c1b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elysion skrev (46 minutter siden):

Enig her. Det er noe med den norske drikkekulturen som er helt på trynet. Jeg var ekstremt ukomfortabel under fadderuka fordi jeg ikke drakk alkohol, og følte at jeg var helt utenfor, så endte opp med å ikke delta i særlig grad. Det er synd at dersom man er avholds, blir man automatisk utenfor veldig mye av det som skjer når man er ungdom og ung voksen. 

Nettopp. Er så synd at det skal være slik. Man blir ikke kjent med andre mennesker på ekte om de er beruset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

matsats skrev (31 minutter siden):

Diskriminering i seg selv er ikke galt. Vi diskriminerer f.eks. kriminelle.

Forskjellen på overvektige og homofile er at førstnevnte er selv skyld i sin egen situasjon og de er en stor belastning for samfunnet. Både estetisk og ressursmessig. Er du en av disse overvektige selv siden du sutrer så fælt?

Det var da voldsomt.  😶 👎 !!   Nei, jeg er ikke overvektig selv.  Jeg er over 1.70 og har bmi godt innenfor normalen. Vektmessig er jeg er sted midt mellom over og undervektig.  MEN jeg står opp for folk som må oppleve mennesker som deg. Estetisk? Altså folk være normalvektige for at du skal ha noe pent å se på. Vel, jeg vurderer å la deg få siste ordet, og det er ikke fordi jeg plutselig har latt meg opplyse av deg o' store  orakel.  Tomt, her er det ikke mer er vel nærmere sannheten

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu
AnonymBruker skrev (På 10.11.2019 den 20.10):

Klimahysteriet er en uting, Norge er ett lite filleland, og vi kan ikke redde verden. Hysteriet vil føre til at vårt velferdssamfunn blir borte. 

Innvandring bør forbys. Flyktninger bør sendes hjem igjen straks landet de kom fra er trygt. Ingen gis varig oppholdstillatelse. 

MDG minner mer og mer om en religiøs sekt. 

Alle politikere må ha jobbet minst 10 år i yrkeslivet for å bli valgbar. 

El-biler må ha like avgifter som bensin og dieselbiler. 

Miljøvernere.... El-Bil skal de kjøre, men vil ikke ha strøm hverken fra vindkraft eller vannkraft......?? Er de komplette idioter? 

Anonymkode: c610b...b3a

Hvem skal lage barn? Vi får kun 1,7 barn hver...ikke mye skattebetalerne da etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Alkohol er altfor normalisert. Det er en dobbeltmoral med at det er helt greit å drikke vin om kveldene mens man ser ned på en som "misbruker" alkohol. Kall en spade for en spade, vi liker rusen. Vi ruser oss selv om vi koser oss med et glass vin!

- Jeg mener generelt vi burde amme mye lenger og mer. Syns folk burde sette seg inn i hvor ekstremt mange helsefordeler det gir for barnet og ikke minst MOR! (forebygging av brystkreft, diabetes, hjerteproblemer, livmorkreft ++) Og man må godta at sånn er det selv om man ikke får til å amme selv. 

- Generelt syns jeg mange er utrolig dårlige å sette seg inn i og tolke forskning og vitenskaplige artikler, og heller baserer seg på synsing eller anekdoter. 

- Jeg er skeptisk til muslimer (og generelt all religiøs ekstremisme)

- Jeg tror en del har for mange urealistiske forventninger om at man bør være lykkelig hele tiden. Jeg tror disse forventningene faktisk kan ha motsatt effekt.

- Jeg tror verden hadde vært et bedre sted om det hadde vært flere kvinner med makt. 

- Jeg tror det finnes mennesker som er tvers gjennom onde. Jeg tror ikke det bor noe godt i alle. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skulle være lov å drepe hoggorm…

( i egen hage)

Anonymkode: 34d9e...0ff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Memorangen skrev (26 minutter siden):

- Jeg tror verden hadde vært et bedre sted om det hadde vært flere kvinner med makt. 

Enig. Jeg tipper at det hadde vært mye mindre krig og vold her i verden, hadde bare vært sinnsykt mange land som nektet å snakke med hverandre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elysion skrev (25 minutter siden):

Enig. Jeg tipper at det hadde vært mye mindre krig og vold her i verden, hadde bare vært sinnsykt mange land som nektet å snakke med hverandre. 

Det tror ikke jeg. Det er jo mange land som allerede har en kvinnelig leder, har ikke hørt noe om at dette har vært et stort problem. Var det typisk Erna Solberg å ikke snakke med andre kvinnelige ledere?

Jeg tror også som et sidespor, at verden hadde vært et bedre sted om flere homofile styrte verden.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Memorangen skrev (1 time siden):

Det tror ikke jeg. Det er jo mange land som allerede har en kvinnelig leder, har ikke hørt noe om at dette har vært et stort problem. Var det typisk Erna Solberg å ikke snakke med andre kvinnelige ledere?

Jeg tror også som et sidespor, at verden hadde vært et bedre sted om flere homofile styrte verden.  

Om man ser på historien så finner man fort ut at kvinnelige ledere var og er like villige til å gå til krig som menn.

Det at verden ville vært fredeligere med menn er en myte. Historien støtter ikke den teorien.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Han var jo ond

Anonymkode: db1aa...86f

Han var politiker.

Ond fordi han tok side med en annen en vinneren?

Anonymkode: 19621...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Drepte ikke han mange jøder?

Anonymkode: db1aa...86f

Quisling ble ikke dømt for dette og retten mente at han ikke hadde hatt noe med deporteringen av jøder å gjøre

Anonymkode: 19621...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 0.02):

Jenter som røyker er sexy 😍 Syns det er tøft å røyke offentlig, selvom samfunnet har så mye imot røykere! Spesielt tøft er det om jenter røyker rullings! Det gjør kjæresten min 😍

Anonymkode: f248d...b22

Æsj for faen 😂 røyk stinker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver18 skrev (13 minutter siden):

Æsj for faen 😂 røyk stinker

Elsker når det lukter røyk av kvinner

Anonymkode: 25f0a...087

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg synes det skulle være lov å drepe hoggorm…

( i egen hage)

Anonymkode: 34d9e...0ff

Det vet jeg om en person som har gjort, gjentatte ganger, og av helt forståelige grunner. Det var barn i området, og det ene barnet hadde blitt bitt av huggorm ti ganger allerede som 5 åring. Det er bedre å drepe en huggorm enn å risikere livet til små barn.

Anonymkode: 84545...97c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at folk gir opp forhold alt for lett. Det er tydeligvis normalt å gifte seg både to og tre ganger. Alt skal visstnok være så innmari perfekt for at et forhold skal fungere istedenfor at man godtar at alle har positive og negative sider. Man vil aldri finne et forhold som er 100% perfekt, og gresset er nesten aldri grønnere. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 15.17):

Jeg mener prostitusjon bør legaliseres som et prøveprosjekt, i form av statlige bordeller. 

Anonymkode: 7115e...8a8

Og hvilke utenlandske sårbare kvinner skal brukes som prøvekaniner da tenker du? Thailandske? Ukrainske kanskje? Det blir ihvertfall neppe norske kvinner….

Dette var sikkert en upopulær mening.

Anonymkode: f56b1...a21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eksisterer ikke en uskyldige russer, alle russere er skyldige.

Anonymkode: b52d5...997

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige utøvere holder høyere kvalitet enn mannlige utøvere

Kvinnelige lag ville lett vunnet mot mannlige lag.

Anonymkode: b52d5...997

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...