AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:26 #8261 Skrevet søndag kl. 18:26 Dise skrev (3 timer siden): Jeg misliker apoteker. hvorfor det ? Anonymkode: 93d66...be8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:27 #8262 Skrevet søndag kl. 18:27 jaeols skrev (3 minutter siden): Det er det mange som har. Vi trenger folk som vil jobbe..Ikke gå på trygd. Ganske sjukt å melde at uføretrygdede ikke vil jobbe. Jeg tror de ikke vil være syke, jeg da. Anonymkode: 9722a...fba 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:42 #8263 Skrevet søndag kl. 21:42 Dem som ikke skjønner at det er lett å feil tolke hva man mener på et forum bør virkelig holde seg unna kg Anonymkode: 7f9f3...f00
Nowayback Skrevet søndag kl. 22:58 #8264 Skrevet søndag kl. 22:58 De som døde før sosiale medier og smart-telefonens inntog er heldige! 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:02 #8265 Skrevet mandag kl. 09:02 Håper folk våkner nå og stopper all innvandring. Anonymkode: ab50c...301 1
Iso1 Skrevet mandag kl. 09:48 #8266 Skrevet mandag kl. 09:48 jaeols skrev (20 timer siden): Det var kraftig kost. Men det er for lukrativt å gå på uføretrygd. De må sette ned ytelsen kraftig. Det kan man ikke gjøre, for mange er det eneste de får å leve for! Uføretrygd er lavt nok fra før og det hjelper ikke å gjøre det verre enn det det allerede er! Ytelsen bør heller settes opp. Senkes kan den iallfall ikke. 2
jaeols Skrevet mandag kl. 10:38 #8267 Skrevet mandag kl. 10:38 Iso1 skrev (48 minutter siden): Det kan man ikke gjøre, for mange er det eneste de får å leve for! Uføretrygd er lavt nok fra før og det hjelper ikke å gjøre det verre enn det det allerede er! Ytelsen bør heller settes opp. Senkes kan den iallfall ikke. Den må ikke sette opp, da vil flere ha uføretrygd. Den må senkes kraftig. Det skal ikke lønne seg å gå på uføretrygd.
Iso1 Skrevet mandag kl. 10:53 #8268 Skrevet mandag kl. 10:53 jaeols skrev (14 minutter siden): Den må ikke sette opp, da vil flere ha uføretrygd. Den må senkes kraftig. Det skal ikke lønne seg å gå på uføretrygd. Men de som ikke kan jobbe da, de som ikke har noe annet valg? Skal de få en ny ting å bekymre seg over? Uansett så kommer det ikke til å senkes, det kan de bare ikke gjøre. 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:56 #8269 Skrevet mandag kl. 10:56 jaeols skrev (17 minutter siden): Den må ikke sette opp, da vil flere ha uføretrygd. Den må senkes kraftig. Det skal ikke lønne seg å gå på uføretrygd. I hvilken verden lønner det seg å gå på uføretrygd? Er du klar over hvor lave satser det allerede er? Anonymkode: 9722a...fba 1
Iso1 Skrevet mandag kl. 11:11 #8270 Skrevet mandag kl. 11:11 jaeols skrev (30 minutter siden): Den må ikke sette opp, da vil flere ha uføretrygd. Den må senkes kraftig. Det skal ikke lønne seg å gå på uføretrygd. Trygd pleier uansett ikke senkes. Det funker ikke sånn. Den blir værende der den er eller justeres litt opp, ikke ned heldigvis. Ellers må arbeidsgivere starte med å gi veldig mange jobber og tilrettelegge etter hva de behøver og tider de kan og ikke kan jobbe. Og det vil ikke lønne seg for dem så derfor kan uføretrygd ikke røres for dem som er avhengig av den stønaden. 1 1
jaeols Skrevet mandag kl. 12:56 #8271 Skrevet mandag kl. 12:56 Iso1 skrev (1 time siden): Trygd pleier uansett ikke senkes. Det funker ikke sånn. Den blir værende der den er eller justeres litt opp, ikke ned heldigvis. Ellers må arbeidsgivere starte med å gi veldig mange jobber og tilrettelegge etter hva de behøver og tider de kan og ikke kan jobbe. Og det vil ikke lønne seg for dem så derfor kan uføretrygd ikke røres for dem som er avhengig av den stønaden. Ja de blir avhengig av trygd og kommer ALDRI i jobb! Det blir et trist liv. Og ingen pensjonspoeng. At folk vil ha det slik, er en gåte.
Snok1 Skrevet mandag kl. 13:06 #8272 Skrevet mandag kl. 13:06 Susannehd skrev (På 20.7.2025 den 8.54): Jeg er på ferie i Oslo-området, og ærlig talt blir jeg litt satt ut. Det er så mange utlendinger her at jeg nesten føler jeg har reist til et annet land. Hvordan vet du at de er utlendinger? 1
Snok1 Skrevet mandag kl. 13:08 #8273 Skrevet mandag kl. 13:08 Jeg mener at voksne folk må ta mer ansvar for egne liv og la andre ta ansvar for sine uten andres intervensjon. Live and let live.
jaeols Skrevet mandag kl. 14:21 #8274 Skrevet mandag kl. 14:21 Snok1 skrev (1 time siden): Hvordan vet du at de er utlendinger? Det er lett å se, snart flere av de en etniske nordmenn!! 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:31 #8275 Skrevet mandag kl. 14:31 Upopulær mening blant menn ; Menn får mye cred/skryt for å gjøre akkurat det samme som kvinner. Kvinner får ikke skryt for samme ting pga det blir tatt for gitt. Dette gjelder på mange arenaer,både i arbeidslivet,familieliv og i div. hobby/fritidsaktiviteter. Anonymkode: 3b16d...d2c 1
Lurendreieren Skrevet mandag kl. 16:38 #8276 Skrevet mandag kl. 16:38 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 19.58): Jeg mener at mange av de som påberoper seg ME etter corona er helt friske, late mennesker som ser sitt snitt til uføretrygd. Anonymkode: 17dcd...f0a hehe litt morsomt. Jeg har ei slektning som har ME og mine foreldre har i mange år vært veldig bestemte på at hun faker det. Jeg tørr ikke uttale meg den ene eller andre veien 😁Men det virker jo som at hun er veldig komfortabel med å være husmor mens gubben er ute å jobber da. Endret mandag kl. 16:38 av Lurendreieren
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:06 #8277 Skrevet mandag kl. 17:06 Kanskje ikke så upopulært, men jeg støtter remigrasjon 100%. Absolutt alle utlendinger som ikke tilpasser seg norsk kultur bør sendes tilbake. Anonymkode: d31a9...c2b 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:22 #8278 Skrevet mandag kl. 21:22 Upopulær mening: Mange, mange av de småbarnsforeldre som roper høyest om hamsterhjulet og tidsklemma kan endre det selv hvis de vil nok. Jobbe redusert fek. Tror mange har råd men ikke tar seg råd. Eller ikke vil fordi samfunnet dømmer folk (les kvinner) som jobber redusert. Anonymkode: 98959...b94 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:33 #8279 Skrevet mandag kl. 21:33 Upopulær meining etter å ha sett korleis mine unge kollegaer er sjuke annakvar mandag, tilfeldigvis etter ein heftig fest i helga. Karensdag. Kanskje berre ein dag. Men eg er forbanna sikker på at ein god del av sjukefråveret hadde forsvunnet dersom det vart merkbart på lommeboka. Vi er ei IA-bedrift, så vi har mykje "tillatt" sjukefråver gjennom året. Anonymkode: 27bd4...bc6 1
Iso1 Skrevet tirsdag kl. 05:07 #8280 Skrevet tirsdag kl. 05:07 jaeols skrev (16 timer siden): Ja de blir avhengig av trygd og kommer ALDRI i jobb! Det blir et trist liv. Og ingen pensjonspoeng. At folk vil ha det slik, er en gåte. Tror nok at folk ikke VIL ha det sånn, men at de ikke har noe valg pga helse. Tror de fleste av dem vil ut i jobb, men ikke kan. Finnes uføretrygd for en grunn! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå