Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misliker sterkt tullinger som ikke liker eldre mennesker. Der er det ikke mye vett!!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Disni skrev (På 13.3.2025 den 14.04):

Islam og muslimer er roten til ekstremt mye vondt og problemer i vesten…..

Enig. Hvis de som kommer hit liker best det muslimske levesettet - hvorfor kan de ikke bo i et annet muslimsk land?  Tenker først og fremst på menn som kommer hit alene, for å søke lykken og får trygd som vi finansierer for de- gjennom skatt. Hvis man skal ta inn mennesker fra de landene burde det være kvinner og barn, som rømmer fra et kvinneundertrykkende regime. Ikke masse menn med kvinnefiendlige holdninger og voldelige tendenser.

Anonymkode: 8cdd6...e91

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg synes faktisk dynetrekk med sideåpning er å foretrekke. Yeah, that's right.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nevian skrev (9 timer siden):

Jeg synes faktisk dynetrekk med sideåpning er å foretrekke. Yeah, that's right.

Jeg trur du vant tråden nå. Dette er den mest upopulære meningen jeg har hørt! Fy! 🤬

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fastlegeordningen er gammeldags og unødvendig. Den er veldig lite effektiv.

Dersom jeg har lyst på en time en spesifik dag, hvorfor har vi ikke en nettside jeg kan gå til for å få oversikt over alle legene i nærheten av meg som har ledig den dagen, og la meg velge den som passer best?

Det føles så bakpå å kun bruke den samme legen hver gang, og måtte leve ut i fra vedkommenes timeplan.

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 15.06):

Svensker og dansker også? Amerikanere?

Anonymkode: c4fc9...976

Ja, men de er jo få.

Anonymkode: b518a...bbd

Skrevet

At det meste av kjøtt ikke smaker godt

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bare 2 kjønn. 

Anonymkode: 9b250...967

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så møkk lei av alle Pride-flagg. 🤮 

Anonymkode: ee018...7a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til Sian kommer til Drammen til høsten.

Anonymkode: b518a...bbd

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 10.02):

Dersom jeg har lyst på en time en spesifik dag, hvorfor har vi ikke en nettside jeg kan gå til for å få oversikt over alle legene i nærheten av meg som har ledig den dagen, og la meg velge den som passer best?

Det føles så bakpå å kun bruke den samme legen hver gang, og måtte leve ut i fra vedkommenes timeplan.

Er delt. Hvis fastlegen lar være å ta ferie og fødselspermisjon og alltid er tilgjengelig så funker det . Men å bli sendt til random leger er ikke gøy. 

Og så kan jeg fortelle at hvis man er gammel eller kronisk syk så er det håpløst å måtte fortelle hele historien til en ny lege hver gang. Jada,det står i journalen men det er kun tørre fakta. Ikke noe om hvem mennesket er. Og en lege som antagelig ikke treffer pasienten igjen bryr seg ikke så mye som en fastlege med nær kunnskap til pasienten gjør. 

Anonymkode: c7868...54b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En by blir bedre og bedre å bo i når konsentrasjonen av forskjellige kulturer samlet på et sted øker.
En by blir bedre og bedre å bo i deste flere mennesker det er der.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, hatefullt innhold, nedsettende innhold og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Kontroversiell mening? Ok, here goes

Jeg tror samfunnet hadde vært mye friskere psykisk om vi sluttet å late som om "alle valg er like bra" hele tiden. Det er faktisk forskjell på å ta ansvar og å bare leve i unnskyldninger. Vi har blitt så redde for å si at noe er dårlig for deg enten det handler om kosthold, dop, livsstil, relasjoner eller hva som helst fordi vi ikke vil såre noen.

Men å pakke inn alt i bomull hjelper ikke folk. Noen ganger trenger man faktisk å høre at "du må skjerpe deg" og ikke bare "du er bra nok som du er" hvis livet ditt faller sammen. Rå støtte betyr også ærlighet.

Selvutvikling har blitt erstattet med selvmedlidenhet og "det er samfunnet sin feil". Og det er synd, for folk kan mye mer enn de tror om noen bare tør å si det til dem.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Det må du finne deg i. Fastlegen  har kommet for å bli.

• Liker 1
Skrevet

Sushi er kjempegod mat 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg synes fastlegeordningen er super. Jeg slipper å måtte få ny lege hver gang og så forklare sykehistorien hver gang. Det er supert at jeg går til en fast lege som kjenner meg og min sykehistorie. Det er også null problem å få time som passer. Så en av mine upopulære meninger er at jeg synes fastlegeordningen er veldig effektiv. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er i mot lekser 😅

Hilsen en mamma.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Lipstick skrev (17 timer siden):

Jeg er i mot lekser 😅

Hilsen en mamma.

Tror den meningen begynner å bli veldig populær. Heldigvis. Barn bør få være barn.

Anonymkode: 6d435...903

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da kan jeg kontre med at jeg synes lekser er nødvendig 🤭 Det forbereder barn på videre studier, det lærer dem ansvar for egen læring, det lærer dem hvilke studieteknikker som funker for akkurat dem. 

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...