Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Alaenera
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Først og fremst, jeg blir imponert over at du klikker deg inn på en tråd om upopulære meninger og tar deg nær av ting som blir skrevet der. Bra jobba!

Når det er sagt, så stiller jeg samme spørsmål som en annen gjorde her. Hvorfor er det idiotisk at heterofile og andre skal likestilles? Eller skal ikke vi som er heterofile kunne være stolte av vår legning også? Hvis det blir "for mye" å gå rundt med et flagg og si man er stolt av hvem man er bare fordi man er hetero, så kan man jo greit si det samme om andre legninger også. Enten eller.

Endret av Alaenera
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Alaenera skrev (1 time siden):

Først og fremst, jeg blir imponert over at du klikker deg inn på en tråd om upopulære meninger og tar deg nær av ting som blir skrevet der. Bra jobba!

Når det er sagt, så stiller jeg samme spørsmål som en annen gjorde her. Hvorfor er det idiotisk at heterofile og andre skal likestilles? Eller skal ikke vi som er heterofile kunne være stolte av vår legning også? Hvis det blir "for mye" å gå rundt med et flagg og si man er stolt av hvem man er bare fordi man er hetero, så kan man jo greit si det samme om andre legninger også. Enten eller.

Det er idiotisk fordi ingen heterofile blir undertrykt, drept eller regelrett kastet ut fra familier og nærmiljø, eller ofte samfunnet for øvrig, fordi de er hetero. De har alltid fått lov å gifte seg, de slipper å bli møtt med potensiell avsky fra folk hvis de holder hender på gata, de slipper å være redd for å bli banka på byen pga den de elsker, og de slipper at folk sier ting som "hater rævpuling" når det snakkes om pride-flagget. Så, det er nesten sånn at pride handler om noe mer enn å bare "vise seg frem" som så mange hardnakket ønsker å påstå. 

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 3
  • Nyttig 7
Gjest Alaenera
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er idiotisk fordi ingen heterofile blir undertrykt, drept eller regelrett kastet ut fra familier og nærmiljø, eller ofte samfunnet for øvrig, fordi de er hetero. De har alltid fått lov å gifte seg, de slipper å bli møtt med potensiell avsky fra folk hvis de holder hender på gata, de slipper å være redd for å bli banka på byen pga den de elsker, og de slipper at folk sier ting som "hater rævpuling" når det snakkes om pride-flagget. Så, det er nesten sånn at pride handler om noe mer enn å bare "vise seg frem" som så mange hardnakket ønsker å påstå. 

Og det er selvfølgelig trist og grusomt at slike ting skjer, men jeg synes likevel det blir rart om en ikke skulle tillate heterofile å vifte med flagg eller gå i parade. 

AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (På 18.6.2025 den 19.23):

Så du vil ha folk med våpen inne på flyet ditt? Du er bare helt utrolig. 

Nei, det vil jeg ikke, men jeg mener sjangsen er så mikroskopisk at sikkerhetskontrollen er unødvendig. Dessuten får man våpen igjennom den om man virkelig vil.

Hadde du nektet å fly om sikkerhetskontrollen ble fjernet? Personlig hadde jeg ikke engang tenkt over det, og reist som normalt.

Anonymkode: 1418a...e1b

AnonymBruker
Skrevet
Alaenera skrev (49 minutter siden):

Og det er selvfølgelig trist og grusomt at slike ting skjer, men jeg synes likevel det blir rart om en ikke skulle tillate heterofile å vifte med flagg eller gå i parade. 

Det er tillatt.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Alaenera skrev (1 time siden):

Det er ingen som stopper deg. Men jeg tror de fleste heterofile har selvinnsikt nok til å skjønne at de faktisk ikke har behov for flagg eller parade.

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Folk som bestiller seg dyre ferier og klager at det er så himla dyrt å reise på ferie 

Folk som klager de har så dårlig råd, men går rundt med dyre merkeklær og har 1 mill i årslønn

Anonymkode: 40c15...46d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Alaenera skrev (3 timer siden):

Sier bare meningen min- som tydeligvis var upopulær hos deg😉 Så svart på tråden har jeg også gjort.

Jeg mener det er idiotisk kanskje fordi det vitner om en utrolig lavmål å gå rundt å skrike "buuu huuu jeg er så diskriminert fordi jeg er hetro"

"Jeg vil også ha prade og flagg" 

Jeg viiiiiiiiiiiil:babysmokk:

Det blir litt drittunge mentalitet når du ikke blir skutt på for å være hetro, slått ned for at du er hetro eller det er dødsstraff for å være hetro noen plasser i denne verden.

Men igjen, det er ingen noen som nekter deg, du og han Egil kan gå stolte side om side og vifte med flagget deres så mye dere orker for min del, men idiotisk er det.

Anonymkode: 10bba...585

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 18.09):

Nordmenn vil helst ha kjøttkaker uansett hvor de befinner seg i verden.

Anonymkode: 4f900...209

Er det rart??

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er ingen som stopper deg. Men jeg tror de fleste heterofile har selvinnsikt nok til å skjønne at de faktisk ikke har behov for flagg eller parade.

Ingen bør vifte med flagg  heller ikke homofile.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (27 minutter siden):

Ingen bør vifte med flagg  heller ikke homofile.

Inkluderer det alle flagg? Norgeflagget for eksempel – er det greit å vifte med?

Anonymkode: 6d435...903

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det vil jeg ikke, men jeg mener sjangsen er så mikroskopisk at sikkerhetskontrollen er unødvendig. Dessuten får man våpen igjennom den om man virkelig vil.

Det skal du ikke være så sikker på. Hvordan ville du fått med en pistol om bord i et fly?

Anonymkode: 3fabc...afe

AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (1 time siden):

Er det rart??

Ja. Litt av poenget med å reise er jo erfare andres kulturer og annen mat. Kjøttkaker kan man spise når som helst hjemme.

Anonymkode: 23738...864

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Typiske FrPere er harry, alkoholiserte rasister. Fordomsfulle tullinger med ølmage og tresko, tenker bare på alkohol og elsker flatfylla. De går også på dansebandfestival og countryfestival og raver rundt dritings hele tiden. 

Anonymkode: 774fe...653

It takes one to know one.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes blonde "nyrike" influensene som kjøper Rolex har ødelagt hele klokkens rykte. Fra å være et ekslusivt ur, er det i mine øyne bare blitt tacky.

Anonymkode: ea3eb...888

• Liker 5
Gjest carbos
Skrevet
Alaenera skrev (13 timer siden):

Du har da lov til å gjøre det. Så ikke egentlig et problem om de får gjøre det og?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes blonde "nyrike" influensene som kjøper Rolex har ødelagt hele klokkens rykte. Fra å være et ekslusivt ur, er det i mine øyne bare blitt tacky.

Anonymkode: ea3eb...888

Det samme gjelder mye designerklær, som Gucci. Før var det en eksklusiv designervare, nå kjøpes det av fjortiser rett etter de konfirmerer seg. Jeg vurderer å selge alt jeg har, det er blitt for tacky.

Anonymkode: 6d435...903

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke 17.mai..

Anonymkode: e9551...58a

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg liker ikke folk som tror de har svaret på alt. Såkalte egoister og arrogante folk.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at selvmordsstatistikken er høy, spesielt hos menn. Mulighetene her i verden er få hvis man ikke "ticker" en del bokser.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...