Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 9.28):

Forfedrene våre lever sine siste år på uverdig vis (heldigvis ikke alle) mens våre nye landsmenn kommer til Norge og får både bolig, utdanning og gratis barnehageplass. I tillegg har de fleste muslimer ett mål; Å spre genene sine så mye som de kan for at de skal ta over både landet vårt og verden for øvrig. 

Ingen tørr å si dette høyt, for da er man RASISST! ??? 

🤣🤣🤣

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Å spise frokost på hotellet er det dummeste du kan gjøre. Da går du glipp av et lokalt måltid du kunne hatt utenfor. Mye bedre å spise variert. Prøve noe nytt hver dag. Føler at hotellfrokost bare er vomfyll for å gjøre seg klar til dagen. Tenk på alt man går glipp av!

Nordmenn vil helst ha kjøttkaker uansett hvor de befinner seg i verden.

Anonymkode: 4f900...209

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (8 timer siden):

Utrolig bra skrevet! 

Psykiatriske  ting er blitt en motegreie. Det er bare å se på tiktok hvordan unge folk holder på med falske diagnoser.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykatri:

der jeg bor så blir man tvunget innlagt hvis man ikke vil ha hjelp, men vil man selv ha hjelp så får man det ikke. 
f.eks. havnet på tvungen og ville ikke ha hjelp- og har nå vært en stund ute og ba selv om jeg kunne få komme inn for ett boost opphold for det kunne vært behjelpelig, men siden det er frivillig så gikk ikke det. 

synes det er dårlig gjort at de som ikke vil ha hjelp er påtvungen det, men frivillig så får man ikke hjelpen. 

Anonymkode: 39b71...1c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Psykatri:

der jeg bor så blir man tvunget innlagt hvis man ikke vil ha hjelp, men vil man selv ha hjelp så får man det ikke. 
f.eks. havnet på tvungen og ville ikke ha hjelp- og har nå vært en stund ute og ba selv om jeg kunne få komme inn for ett boost opphold for det kunne vært behjelpelig, men siden det er frivillig så gikk ikke det. 

synes det er dårlig gjort at de som ikke vil ha hjelp er påtvungen det, men frivillig så får man ikke hjelpen. 

Hvertfall hvis en sengeplass blir brukt på noen som ikke vil ha hjelp kontra de som vil virkelig ha hjelp. Tenker at hvis man ikke vil ha hjelpen, så ta inn noen som vil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2025 den 18.21):

Du foretrekker janteloven med andre ord.

Anonymkode: a7ec9...fcc

Ja det gjør jeg..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

🤣🤣🤣

Råbra skrevet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at motorsykler må forbys i byer ! Bor sentralt i Oslo og støyen fra disse enmannsfarkostene blir stadig mer irriterende. Man hører de mange kvartaler bortenfor og det støyer morgen, kveld og natt (og akkurat når jeg skriver dette) - satt i bakgården i ettermiddag og den eneste støyen man hører er disse jævla motorsyklene. Egoister som forurenser - ikke minst støyforurenser. Var nylig på ferie i Italia og der der det samme fenomentet - biler suser og bråker litt, men motorsykler er bra egoistisk BRÅK ! Forby! 

Anonymkode: 99656...cfb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener at motorsykler må forbys i byer ! Bor sentralt i Oslo og støyen fra disse enmannsfarkostene blir stadig mer irriterende. Man hører de mange kvartaler bortenfor og det støyer morgen, kveld og natt (og akkurat når jeg skriver dette) - satt i bakgården i ettermiddag og den eneste støyen man hører er disse jævla motorsyklene. Egoister som forurenser - ikke minst støyforurenser. Var nylig på ferie i Italia og der der det samme fenomentet - biler suser og bråker litt, men motorsykler er bra egoistisk BRÅK ! Forby! 

Anonymkode: 99656...cfb

Ja!! Om ikke forbys, hvertfall ha et slags maks godkjent desibelnivå. Helt forferdelig for småbarn, ene barnet mitt ble livredd og brast ut i panikkgråt her om dagen da en motorsykkel kjørte forbi.. Hun (og jeg..) skvatt fordi det var et lyskryss og den gassa på ved grønt lys. Opplevde på mange trilleturer at det kom forbi slike og peisa på helt uforventa. Det skjærer i ørene og man rekker jo ikke dekke for ørene til babyen :( Greit at man skal tåle noe lyd og det kan jo alltids oppstå uforventede høye lyder, men disse lydene er jo skadelige for hørselen og totalt unødvendige.. 

Anonymkode: c91a9...dc2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener vi har gått alt for langt til å tilrettelegge for enkelt-menneske og individualisme, og savner meg tilbake til konservative verdier som tradisjoner og fellesskap.

Anonymkode: 125ae...e77

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 23.46):

Hun er gift med barn.

Anonymkode: 6d435...903

Hun er søt likevel.

Anonymkode: 8dd38...cd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 4.59):

Ikke sant. Mange menn har druknet for å redde opp barnet sitt fra vannet. 

Anonymkode: 0a2b5...f50

Som har falt ut i fordi far ikke passet på. Barn har mye større risiko for ulykker og skade når de er sammen med kun far.

Anonymkode: b9c45...433

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å spise frokost på hotellet er det dummeste du kan gjøre. Da går du glipp av et lokalt måltid du kunne hatt utenfor. Mye bedre å spise variert. Prøve noe nytt hver dag. Føler at hotellfrokost bare er vomfyll for å gjøre seg klar til dagen. Tenk på alt man går glipp av!

Du mangler ordet «ferie». Ikke alle som bor på hotell er på ferie. Det er lite lokal mat og opplevelser på f.eks Gardermoen.

Hvis jeg er på ferie foretrekker jeg uansett hotellfrokost fremfor overprisede gaterestsuranter og turistfeller.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Min upopulære mening er at psykologi og psykiatri ikke funker. Ingen av de som går til psykolog blir noensinne friske, men de fortsetter å gå dit år etter år.

Holder på å lese en bok av en psykolog som mener det samme.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Knirke skrev (59 minutter siden):

Min upopulære mening er at psykologi og psykiatri ikke funker. Ingen av de som går til psykolog blir noensinne friske, men de fortsetter å gå dit år etter år.

Det er jo feil, men det får så være. 

Min mening er at det er utrolig rart å SOME-poste at man er stolt av at poden har gått ut av ungdomsskolen. Alle gjør det, resultater eller ei, 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (1 time siden):

En stor del av behandlingen handler ikke om at folk skal bli friske, men at de skal kunne leve med sine utfordringer. At de skal akseptere dem, tilrettelegge og anerkjenne dem. Ikke alt kan fikses, men alt trenger ikke være en nedgående spiral

Anonymkode: 2fb18...a54

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En stor del av behandlingen handler ikke om at folk skal bli friske, men at de skal kunne leve med sine utfordringer. At de skal akseptere dem, tilrettelegge og anerkjenne dem. Ikke alt kan fikses, men alt trenger ikke være en nedgående spiral

Anonymkode: 2fb18...a54

Og dette betaler de 1000-vis av kroner for å høre fra psykologen i en time hver uke (eller kanskje mer?), år etter år.

De kunne jo bare googlet det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gamle mennesker burde kun få plass på pleiehjem dersom de ikke har familie til å ta hånd om seg.

• Liker 2
Gjest Alaenera
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gamle mennesker burde kun få plass på pleiehjem dersom de ikke har familie til å ta hånd om seg.

Hvordan tenker du at dette skal fungere i praksis? De fleste har fulltidsjobber. Skal samfunnet dekke noe av lønna slik at de kan gå ned i stilling for å pleie de gamle? Jeg bare lurer på hvordan du tenker at den kabalen skal gå opp.

AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (3 timer siden):

Jeg er helt enig med deg. Prøvde å gå til psykolog (først DPS og så privat) for noen år siden da jeg hadde en tøff periode. Det eneste de hadde å si, var selvfølgeligheter jeg skjønte av meg selv. Den ene var også ekstremt opptatt av barndommen min/forholdet til foreldrene mine, selv om barndommen ikke hadde noe som helst med problemene mine å gjøre, og jeg prøvde å si at jeg hadde hatt en god barndom. Bare tull. 

Anonymkode: 06efe...829

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...