AnonymBruker Skrevet 8. mai #7101 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 22.24): Jeg skjønner ikke hvorfor foreldre med multihandikappede barn på død og liv skal slite seg ut med å ha dem hjemme. RETT på institusjon om det var mitt barn. Gjør ikke om stua mi til vaktrom Anonymkode: 4ba73...5b8 Da håper jeg at du ikke har barn. Anonymkode: 4f900...209 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7102 Skrevet 8. mai Jeg synes det er en uting når en riking donerer penger og folk i kommentarfeltet klager over at rikingen ikke gir bort nok penger. Ikke bare er det frekt, men det fører jo også til at det beste en riking kan gjøre er å ikke gi noe som helst for da holder han seg anonym og slipper å bli kritisert. Kritikerne blir uansett aldri fornøyd. Bill Gates skal gi bort over 99 prosent av formuen sin. Han gikk ut nylig og sa han skal gi bort noe 99 prosent av sin gjenværende formue de neste 20 årene og han regner med at det blir rundt 200 milliarder dollar. Så ser man folk i kommentarfeltet klage over at han ikke gir bort pengene sine raskt nok. Anonymkode: 5a9db...59c 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7103 Skrevet 10. mai Jeg tror at det finnes noen uføre som henger på KG hele dagen og venter på at de skal komme tråder med «ufør» i tittelen, går inn og lager drama eksplisitt for at moderatorer skal lukke tråden. Anonymkode: 3b5c0...d7f 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7104 Skrevet 10. mai Jeg syns bunad er et stygt og harry plagg. Det er like harry som dansketur og charterferie. Og det har ingenting med at jeg ikke har råd til det å gjøre, for det har jeg. Har en stor sum på sparekonto, så kan kjøpe flere om jeg vil. Takket nei til bunad til konfirmasjonen og angrer ikke på det. Anonymkode: 774fe...653 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7105 Skrevet 14. mai I forbindelse med flagg diskusjonen på 17.mai. er det greit hvis noen går med det israelske eller russiske flagget? Anonymkode: a7ec9...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7106 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): I forbindelse med flagg diskusjonen på 17.mai. er det greit hvis noen går med det israelske eller russiske flagget? Anonymkode: a7ec9...fcc Kun det norske flagget i 17. maitoget. Anonymkode: 4f900...209 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #7107 Skrevet 14. mai Korpsmusikk er bråk og burde blitt avskaffet. Anonymkode: 4f900...209 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7108 Skrevet 16. mai Barn burde holdes hjemme på 17. Mai. Vi dagsdrankere vil ikke bli plaget av drittungene deres! Anonymkode: 1418a...e1b 1 1 2
jaeols Skrevet 18. mai #7109 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2025 den 17.05): Korpsmusikk er bråk og burde blitt avskaffet. Anonymkode: 4f900...209 Det er det flere som burde!
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7111 Skrevet 19. mai jaeols skrev (23 timer siden): Vi må bli kvitt "det grønne skiftet" Hvorfor det? Anonymkode: 3fabc...afe
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7112 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor det? Anonymkode: 3fabc...afe Liker ikke fargen. Anonymkode: c03ed...5fe 2
jaeols Skrevet 19. mai #7113 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor det? Anonymkode: 3fabc...afe Det raserer Norge og resten av verden. Et pengesluk uten like. Bruk pengene på helse og omsorg, forsvaret og politi. 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7115 Skrevet 22. mai Jeg synes man bør fjerne begrepet "strafferettslig utilregnelig". Det er et alt for skjønnsmessig begrep. Bare se på Breivik. Det ene temaet mente at han var strafferettslig utilregnelig og det andre teamet mente han ikke var det. Man burde måtte sone straffen sin selv om man skulle være "psykotisk i gjerningsøyeblikket". Man har uansett gjort ugjerningen. Så bør selvsagt de som er psykisk syke få behandling i tillegg til straff. Det er alt for mange historier om folk som spiller syke for å slippe straff. Synes også at man skal sone ferdig straffen selv om man blir syk. Se bare hvordan Erik Jensen slapp ut av fengsel. Det burde aldri være mulig å slippe å sone fengsl pga diffuse plager og psykiske problemer. Altså ting hvor pasienten lett kan lyve seg til problemene. Det finnes ingen medisinske tester som viser at Erik Jensen er syk, man må bare "stole på han", selv om han aldri har vært ærlig i rettssakene sine og selv om han har all grunn til å lyve om helseproblemene sine. Selvsagt om man må være innlagt på sykehus så skal man få lov til det. Men å slippe å sone straffen fordi man ikke trives i fengsel, det er ikke akseptabelt. Anonymkode: 5a9db...59c 8 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7116 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg liker Temu 😁 Anonymkode: 7ee96...2dd Jeg også. Kjøpte varer til 3000 kroner for noen dager siden. Anonymkode: 4f900...209 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7117 Skrevet 23. mai Det er umulig å produsere norske jordbær på en forsvalig måte. Driften bør legges ned umiddelbart. Anonymkode: 7ac68...bf4
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7118 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er umulig å produsere norske jordbær på en forsvalig måte. Driften bør legges ned umiddelbart. Anonymkode: 7ac68...bf4 *forsvarlig Anonymkode: 7ac68...bf4
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7119 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er umulig å produsere norske jordbær på en forsvalig måte. Driften bør legges ned umiddelbart. Anonymkode: 7ac68...bf4 Kurvene er i tillegg fulle av råtne bær. Anonymkode: 4f900...209
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7120 Skrevet 24. mai Støtter Israel. Unngår å snakke om temaet siden det er så betent. Opplevde tidlig i krigen at ei venninne jeg hadde hatt i over 20 år kuttet meg ut fordi jeg var uenig med henne i at det foregikk et folkemord. Jeg er ikke i tvil om at hun er urimelig, og lettere sjokkert over at det finnes de som er så engasjert og så sinte at de bryter vennskap bare over ulike oppfatninger om hva som skjer i krigen. Synes ikke engang det burde vært en upopulær mening. Vil jo tro de fleste støtter at Israel skal bestå som land, og at de har rett på selvforsvar og trygge grenser. Så er heller spørsmålet hva som kreves for å trygge grensene. Anonymkode: e62d5...d7a 5 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå