AnonymBruker Skrevet 8. april #7061 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 13.44): Jeg håper på dårlig vær i påska,for jeg skal jobbe. Anonymkode: c7868...54b så du unner ikke de som har ferie pent vær, høres bra ut,men tror du får vilja di Anonymkode: a1a0d...630
AnonymBruker Skrevet 9. april #7062 Skrevet 9. april Dubaisjokolade er harry. Eneste grunnen til at den har blitt så populær utenfor hjemlandet er at disse tåpelige influenserbimboene reklamerer for den. Og da løper folk mann av huse i saueflokk for å få tak i den. Anonymkode: 774fe...653 8 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #7063 Skrevet 10. april Siden mange tydeligvis liker dette så er det kanskje ikke en upopulær mening... Jeg kan ikke fatte hva som er morsomt med dragshow. Altså menn som kler seg ut som og karikerer kvinner. Anonymkode: 3fabc...afe 7 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #7064 Skrevet 14. april Jeg synes ADHD er en useriøs diagnose. Kriteriene for å få diagnosen er ekstremt vage og i dag kan professorer ved universiteter få ADHD-diagnosen etter de har fått professor-jobben. Jeg tviler ikke på at barna som ikke klarer å fullføre ungdomskolen kan ha ADHD. Men i dag kan nærmest alle få diagnosen om de går til riktig psykolog. Det er hvilken psykolog man går til som bestemmer om man får diagnosen. Jeg tviler heller ikke på at det finnes professorer som føler de får det bedre om de får gå på sentralstimulerende(ADHD-medisin). Men det betyr ikke at de har ADHD. Nikotin og koffein er også sentralstimulerende, men vi setter da ikke ADHD-diagnosen på alle som røyker og drikker kaffe for å komme gjennom hverdagen. Jeg er også et liberalt menneske .Om folk får det bedre ved å gå på sentralstimulerende så skal ikke jeg nekte dem det. Det er lov å drikke alkohol og å røye sigaretter og begge de delene er langt verre for kroppen og samfunnet enn at noen som ikke har ADHD får resept på sentralstimulerende fra legen. Anonymkode: 5a9db...59c 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #7065 Skrevet 14. april Sikkert ikke så upopulært på et kvinneforum, men mennene som ikke klarer å gjennomskue Andrew Tate er fjols. Det er helt åpenbart at han bløffer om velstanden sin for å prøve å lure fjols til å kjøpe kursene hans om hvordan man blir rik. Anonymkode: 5a9db...59c 7
Snok1 Skrevet 14. april #7066 Skrevet 14. april Disni skrev (På 13.3.2025 den 14.04): Islam og muslimer er roten til ekstremt mye vondt og problemer i vesten….. Utvid problemet til alle verdensreligioner, og jeg er enig med deg et stykke på vei. 1
Disni Skrevet 15. april #7067 Skrevet 15. april Snok1 skrev (21 timer siden): Utvid problemet til alle verdensreligioner, og jeg er enig med deg et stykke på vei. Jeg trenger ikke at du er enig med meg. Utsagnet står…… 6
umAxa Skrevet 15. april #7068 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sikkert ikke så upopulært på et kvinneforum, men mennene som ikke klarer å gjennomskue Andrew Tate er fjols. Det er helt åpenbart at han bløffer om velstanden sin for å prøve å lure fjols til å kjøpe kursene hans om hvordan man blir rik. Anonymkode: 5a9db...59c Enig - Vi er kommet til Fool me Twice, shame on me. Han trenger ikke å bløffe lenger; han sier rett ut at menn gir han penger når han selger. Det er ingen grunn til å stoppe pengekranen som virker. Det triste er at han er en symptom på en større fiasko i utviklingen av samfunnet vårt.
AnonymBruker Skrevet 15. april #7069 Skrevet 15. april umAxa skrev (5 timer siden): Enig - Vi er kommet til Fool me Twice, shame on me. Han trenger ikke å bløffe lenger; han sier rett ut at menn gir han penger når han selger. Det er ingen grunn til å stoppe pengekranen som virker. Det triste er at han er en symptom på en større fiasko i utviklingen av samfunnet vårt. Er helt enig i at han er et symptom. Anonymkode: 5a9db...59c 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #7070 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 9.48): Jeg er dritt lei av Trump allerede og må se tryne hans i ca 4 år til. Anonymkode: a1a0d...630 Jeg har kuttet ut mye av avislesingen da Trump ble president første og for andre gang fordi det hele tiden var artikler om Trump. Anonymkode: 5a9db...59c
AnonymBruker Skrevet 16. april #7071 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 18.45): Sikkert ikke så upopulært på et kvinneforum, men mennene som ikke klarer å gjennomskue Andrew Tate er fjols. Det er helt åpenbart at han bløffer om velstanden sin for å prøve å lure fjols til å kjøpe kursene hans om hvordan man blir rik. Anonymkode: 5a9db...59c Er mann og blir oppgitt av dette selv. Alt for mange menn lar seg begeistre av narsissister, de blir som en rollemodell for dem. Anonymkode: 1d409...c0c 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #7072 Skrevet 18. april Jeg synes det er utrolig teit med «smakspoliti» à la Ragnhild Brochmann. Som skal eie estetisk sans og hva som gjelder til en hver tid. Det er noe av det aller dummeste jeg leser, da de paradoksalt nok liksom selv skal være så artige, fie og fargerike, men samtidig slå ned på blomstrete kjoler eller boblefrakker. Disse står for en kjedelig og ytterst smal måte å være inne og estetisk på, og de virker så hjelpeløse! Det samme med podcasten «Dannet uten piano», som rett og slett er kjerringprat forkledt som en slags estetisk dannelse. Alle disse som er opptatt av slikt, fremstår som den sure og kjipe jentegjengen på ungdomsskolen som trodde selv de var kule, men som på alle måter ble overgått av den greie nabojenta som hadde briller og var opptatt av bøker, og som tok seg en samfunnsnyttig og brukbar utdannelse. I motsetning til disse nekene. Er så lei! Anonymkode: 74577...9f7 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #7073 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 18.45): Sikkert ikke så upopulært på et kvinneforum, men mennene som ikke klarer å gjennomskue Andrew Tate er fjols. Det er helt åpenbart at han bløffer om velstanden sin for å prøve å lure fjols til å kjøpe kursene hans om hvordan man blir rik. Anonymkode: 5a9db...59c Det er ikke så upopulært blant menn heller. Jeg er en helt vanlig norsk mann, øldrikkende gutteaktig sportsidiot og alt det der, og Andrew Tate og lignende nek er skjellsord blant oss også. Jeg er helt enig med deg i beskrivelsen av ham, for all del, vil bare være tydelig på at "Andrew Tate-menigheten er en gjeng jævla idioter" er opplest og vedtatt blant de fleste menn også. Vi bare gjør ikke så mye ut av oss på KG, vi ålreit veltilpassede menn. Et kvinneforum fort blir et fluepapir for det mindretallet av menn som har noe de virkelig ønsker å brøle i trynet på kvinner. Så har vi et ansvar for å be dem oppføre seg, vi også, men vi er virkelig et stort flertall. Anonymkode: eae83...411 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #7074 Skrevet 19. april Da jeg lærte om Hitler som barn så skjønte jeg aldri hvorfor så mange stemte på han etter han hadde forsøkt på statskupp(Ølkjellerkuppet). Er galskap å stemme på en mann som har forsøkt å begå statskupp. Så kom Donald Trump hvor Donald forsøker på statskupp etter han tapte valget mot Joe Biden. Og likevel så stemmer halvparten av velgerne på han 4 år senere. Jeg sier ikke at Trump er Hitler. Men synes det er skremmende hvor lite folk har lært av historien når det kommer til å gi makt til de som ikke ønsker demokrati. Anonymkode: 5a9db...59c 4 3
AnonymBruker Skrevet 19. april #7075 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg lærte om Hitler som barn så skjønte jeg aldri hvorfor så mange stemte på han etter han hadde forsøkt på statskupp(Ølkjellerkuppet). Er galskap å stemme på en mann som har forsøkt å begå statskupp. Så kom Donald Trump hvor Donald forsøker på statskupp etter han tapte valget mot Joe Biden. Og likevel så stemmer halvparten av velgerne på han 4 år senere. Jeg sier ikke at Trump er Hitler. Men synes det er skremmende hvor lite folk har lært av historien når det kommer til å gi makt til de som ikke ønsker demokrati. Anonymkode: 5a9db...59c Det som skjer nå er samme feil som andre verdenskrig. Og jeg fatter heller ikke at folk er så dumme at man gjør det igjen og igjen. Anonymkode: 40ccc...8b4 8 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #7076 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det som skjer nå er samme feil som andre verdenskrig. Og jeg fatter heller ikke at folk er så dumme at man gjør det igjen og igjen. Anonymkode: 40ccc...8b4 Folk som tror mellomkrigstiden og det som skjer nå er sammenlignbare på noen som helst måte, er kunnskapsløse fjols. Det er ingenting som tyder på at det som skjer nå er på noen som helst måte "samme feil som andre verdenskrig", hva nå enn slikt upresist vås skulle bety. Anonymkode: d31a9...c2b 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7077 Skrevet 19. april Min upopulære mening er at jeg har begynt å mislike alle folkene fra fremmede kulturer, som trykker en ukjent og uønsket religion og kulturadferd ned over Norges land og tar seg til rette med drøy kriminalitet og høy andel sosialstøtte . Mye støy og ugrei adferd i det offentlige rom. Det eneste jeg kan like er maten de har tatt med seg. Anonymkode: 1d7e8...96c 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 19. april #7078 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Min upopulære mening er at jeg har begynt å mislike alle folkene fra fremmede kulturer, som trykker en ukjent og uønsket religion og kulturadferd ned over Norges land og tar seg til rette med drøy kriminalitet og høy andel sosialstøtte . Mye støy og ugrei adferd i det offentlige rom. Det eneste jeg kan like er maten de har tatt med seg. Anonymkode: 1d7e8...96c På hvilken måte er dette en upopulær mening? Anonymkode: 89473...6ba 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #7079 Skrevet 19. april At sykepleie er medmenneskelig omsorg, omsorg basert på diakonale verdier og medisinsk behandling. Men.. Det er også arbeid med bæsj, tiss og promp, og det å måtte ta i mot skitsnakk fra pasienter og lytte til gørr kjedelige samtaler. Det er også å være legens «slave». Anonymkode: bc2f5...bb2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå