Gjest Alaenera Skrevet 27. februar #6901 Skrevet 27. februar En av mine upopulære meninger er at alkohol burde vært forbudt på lik linje med narkotika. Slik jeg ser det, har ikke alkohol noe positivt ved seg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6902 Skrevet 27. februar At folk som reiser til Dubai og handler på Temu er trash. Anonymkode: 577ac...e8d 6 3
Tanuki Skrevet 27. februar #6903 Skrevet 27. februar Det er ikke imponerende å lage en kake som ser ut som en ekte Louis Vuitton veske eller en dinosaur, når 70% av kaken består av sukkerfondant. Kunne like gjerne brukt playdoh. 7 2
Gjest Alaenera Skrevet 27. februar #6904 Skrevet 27. februar Jeg synes det er for mye fokus på diagnoser i dagens samfunn.
Pepssi Skrevet 27. februar #6905 Skrevet 27. februar Alaenera skrev (4 timer siden): En av mine upopulære meninger er at alkohol burde vært forbudt på lik linje med narkotika. Slik jeg ser det, har ikke alkohol noe positivt ved seg. Ja!
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6906 Skrevet 27. februar Alaenera skrev (4 timer siden): En av mine upopulære meninger er at alkohol burde vært forbudt på lik linje med narkotika. Slik jeg ser det, har ikke alkohol noe positivt ved seg. Enig! Anonymkode: 9722a...fba
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6907 Skrevet 27. februar Jeg synes det er altfor mange som blir uføretrygdet Anonymkode: 08256...202 6
Gjest Alaenera Skrevet 27. februar #6908 Skrevet 27. februar Siden dette med uføretrygd først har blitt nevnt. Jeg synes det er en uting at man i dagens samfunn visstnok ikke har lov å stille det minste spørsmål rundt dette med uføretrygd, for da blir man stemplet som hatefull, en mobber og gud vet hva. At det er mange som ikke kan jobbe er en åpenbar sak, men jeg mener at det må være rom for å kunne si at jo, det finnes faktisk folk som snusker til seg en uføretrygd de ikke burde ha hatt. En ting er at det i mange tilfeller er helsefremmende å faktisk være i jobb (for ordens skyld, dette dreier seg ikke om de som ikke KAN jobbe), men en annen ting er at det faktisk finnes folk som heller synes det er mer behagelig å gå hjemme. At man ikke har lov, visstnok, til å være det minste kritisk fremmer jo ikke akkurat mer forståelse heller.
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6909 Skrevet 27. februar Alaenera skrev (5 timer siden): En av mine upopulære meninger er at alkohol burde vært forbudt på lik linje med narkotika. Slik jeg ser det, har ikke alkohol noe positivt ved seg. Støtter den. Det går fint an å leve uten rusmidler. Anonymkode: 4f900...209
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6910 Skrevet 27. februar Tanuki skrev (3 timer siden): Det er ikke imponerende å lage en kake som ser ut som en ekte Louis Vuitton veske eller en dinosaur, når 70% av kaken består av sukkerfondant. Kunne like gjerne brukt playdoh. Enig! I tillegg blir ikke kaken noe god heller. Men de som lager Instagram-kaker er sjeldent opptatt av hvordan ting smaker. Anonymkode: 5a9db...59c 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6911 Skrevet 27. februar Alaenera skrev (9 timer siden): En av mine upopulære meninger er at alkohol burde vært forbudt på lik linje med narkotika. Slik jeg ser det, har ikke alkohol noe positivt ved seg. Er enig. Problemet er nok at historien har vist at det ikke er praktisk mulig å forby alkohol. Men hadde det vært praktisk mulig så hadde jeg vært for det. Alkohol har ødelagt alt for mange liv. Anonymkode: 5a9db...59c
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6912 Skrevet 28. februar Jeg syns Pølsa Pettersen ikke er genuin. Han fremstår som kalkulert og gjør bare gode ting for å "fremstå" som god selv. Anonymkode: 5e3e4...24f 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6913 Skrevet 28. februar Den eneste rusloven jeg støtter er aldersgrensen. Hvem som helst burde kunne selge alkohol til hvem helst, hvor som helst, når som helst. Ingen regler. Mange andre rusmidler burde også bli lovlige. Min kropp, mitt valg! At staten skal bestemme over det mener jeg er et overgrep. Anonymkode: 1418a...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6914 Skrevet 28. februar At Norge blør penger i en sykelønns ordning som overgår julenissen. Det er noen som trenger det, mange ikke. Anonymkode: e7e52...c46
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6915 Skrevet 28. februar Jeg er drittskeptisk til mange grupper innvandrere, og livredd for å gå rundt på Grønland i Oslo. Mener det er ghetto og hver gang noen blir skudd/drept der, sier jeg- told you so. Anonymkode: 285d6...c5e 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6916 Skrevet 28. februar Jeg savner tiden på 70- og 80-tallet, før masseinnvandringen til Europa. Anonymkode: dc165...3b4 9 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6917 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns Pølsa Pettersen ikke er genuin. Han fremstår som kalkulert og gjør bare gode ting for å "fremstå" som god selv. Anonymkode: 5e3e4...24f Hvem? Anonymkode: 4f900...209
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6918 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvem? Anonymkode: 4f900...209 Øystein Pettersen Anonymkode: 9722a...fba
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6919 Skrevet 1. mars Markedsliberalismen må bort. Anonymkode: 7ac68...bf4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6920 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 17.07): Jeg er drittskeptisk til mange grupper innvandrere, og livredd for å gå rundt på Grønland i Oslo. Mener det er ghetto og hver gang noen blir skudd/drept der, sier jeg- told you so. Anonymkode: 285d6...c5e Det er ikke lov å si det. DU ER RASSIST!!!!!! Neida, men sånn føles det. Helt enig med deg. Jeg bor i Drammen og her raner unger hverandre. Men det har absolutt ingenting med det faktumet at det er så stor tetthet av innvandrere. Anonymkode: 764b9...a08 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå