AnonymBruker Skrevet 29. januar #6561 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 13.49): Har fordommer mot halalmat. Hvis jeg ser en pakke kjøtt som er halalslaktet i butikken så kjøper jeg den ikke. På en eller annen måte virker den uren og på en eller annen måte besudlet. Jeg vet det bare er tull, men det er en fordom jeg må jobbe med. Anonymkode: 3fabc...afe Må du jobbe med den "fordommen?" Vil du ha vievann sprinkla over salaten? Kanskje, men jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å mene det. Anonymkode: 764b9...a08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6562 Del Skrevet 31. januar Til deg du ungdomsskoledrittjente, håper karma biter deg hardt. Anonymkode: b7f7d...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6563 Del Skrevet 31. januar LiseTV skrev (På 24.12.2024 den 10.22): At Støre er en bedre statsminister enn det Solberg eller Listhaug kunne vere. Det er den dårligste statsministeren Norge har hatt siden andre verdenskrig. Men for all del... Anonymkode: ce71e...802 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 1. februar #6564 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 11.54): Ja, garantert, men vakker blir den dagen ikke. Anonymkode: 1418a...e1b Den beste dagen på lenge, da blir vi kvitt AP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6565 Del Skrevet 1. februar Om 100 år kommer vi til å le oss ihjel av alle adhd-, autisme-, asperger- og angst-diagnosene folk slenger rundt seg nå. Anonymkode: 4f900...209 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6566 Del Skrevet 1. februar Mennesker som skryter at de har så sterke meninger, er ofte belærende, arrogante og mangler selvinnsikt og ser verden veldig svart/hvitt. Anonymkode: 1d409...c0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6567 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mennesker som skryter at de har så sterke meninger, er ofte belærende, arrogante og mangler selvinnsikt og ser verden veldig svart/hvitt. Anonymkode: 1d409...c0c Mennesker som ikke har sterke meninger ligger bare å venter på hvilket lag som skal vinne sånn at de kan heie på dem. Eller hvilke meninger som er woke nok da 😄 Anonymkode: 764b9...a08 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6568 Del Skrevet 2. februar jaeols skrev (15 timer siden): Den beste dagen på lenge, da blir vi kvitt AP. Morna Støøøre!!!! Anonymkode: 764b9...a08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6569 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mennesker som ikke har sterke meninger ligger bare å venter på hvilket lag som skal vinne sånn at de kan heie på dem. Eller hvilke meninger som er woke nok da 😄 Anonymkode: 764b9...a08 Nå er det ikke slik at enten har man bare sterke meninger, eller så har man ikke meninger i det hele tatt. Det finnes en mellomting;) Anonymkode: 1d409...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6570 Del Skrevet 3. februar Karbonadedeig er nesten uspiselig hvis man sammenligner med kjøttdeig. Anonymkode: 1418a...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 3. februar #6571 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Karbonadedeig er nesten uspiselig hvis man sammenligner med kjøttdeig. Anonymkode: 1418a...e1b Sier du det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 3. februar #6572 Del Skrevet 3. februar Jeg mener at pensjonister ikke skal betale skatt, da de har en så lav pensjon. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6573 Del Skrevet 3. februar At foreldre som driver med søvnkurer på babyer og småbarn bedriver en form for omsorgssvikt. Anonymkode: aaa6b...24b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6574 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): At foreldre som driver med søvnkurer på babyer og småbarn bedriver en form for omsorgssvikt. Anonymkode: aaa6b...24b Hva er søvnkur? Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6575 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er søvnkur? Anonymkode: 4f900...209 Der var jeg visst litt for rask. Det skulle stå skrikekur. Anonymkode: aaa6b...24b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6576 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Der var jeg visst litt for rask. Det skulle stå skrikekur. Anonymkode: aaa6b...24b Det gjorde vi og det funket fint. Anonymkode: 4f900...209 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6577 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): AnonymBruker skrev (10 timer siden): Der var jeg visst litt for rask. Det skulle stå skrikekur. Anonymkode: aaa6b...24b Det gjorde vi og det funket fint. Anonymkode: 4f900...209 Samme her, skrikekur var helt himmelsk for vårt barn. Det er nærmest barnemishandling å ikke gjøre det hvis behovet oppstår. Anonymkode: 60024...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6578 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Samme her, skrikekur var helt himmelsk for vårt barn. Det er nærmest barnemishandling å ikke gjøre det hvis behovet oppstår. Anonymkode: 60024...7b9 Ja, det sier man om å fysisk avstraffelse og. Det hjelper fort og effektivt. Foreldrene sover godt om natten Anonymkode: aaa6b...24b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6579 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 16.19): Om 100 år kommer vi til å le oss ihjel av alle adhd-, autisme-, asperger- og angst-diagnosene folk slenger rundt seg nå. Anonymkode: 4f900...209 Om 100 år så scanner de sikkert hjernen for å se hvilken diagnose man har. Anonymkode: 5a9db...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6580 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om 100 år så scanner de sikkert hjernen for å se hvilken diagnose man har. Anonymkode: 5a9db...59c …. som ikke vil vises på noe skanning, med mindre det er snakk om svulst eller atrofi. Anonymkode: b7f7d...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå