Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 17.58):

Rovdyrene har vært der før menneskene kom.

Anonymkode: 4f900...209

De hadde ingen verdi da heller.

Anonymkode: 60024...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fredsavtalen mellom palestina og Israel er ett stort feilgrep. Israel burde presse enda hardere og renske Gaza, vestbredden og Libanon for alle terrorister og allt som kan brukes som våpen. 

Anonymkode: ed0f8...045

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er altfor mye mas om å bruke refleks om vinteren. Alle voksne ved sine fulle fem klarer å passe seg for biler. Det er bare bilister som blir stressa av at de ikke ser gående.

Anonymkode: 67d78...41e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eldre enslige burde få valg om aktiv dødshjelp

Anonymkode: 6f4a7...a45

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Eldre enslige burde få valg om aktiv dødshjelp

Anonymkode: 6f4a7...a45

Kanskje de vil leve?

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes samiske kofter er ufattelig stygt.

Jeg har ingenting i mot samer, bare for å understreke det.

Og en annen upopulær mening er at jeg ikke ønsker å ha noe med mitt samiske opphav å gjøre. Hele min morsslekt er samisk, men ønsker ikke å ha noe med dem å gjøre. Jeg forbinder det dessverre kun med alkohol, rus og idiotisk oppførsel. Jeg har ingen gode personlige erfaringer med samisk kultur, selv om jeg rent objektivt liker samer. Jeg ønsker ikke å vite av eget samisk opphav.

Og dette er nok ikke noe jeg kan si under eget brukernavn.(..)

Anonymkode: 2a812...e11

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange som er diagnostisert med fibromyalgi i alderen 45+ burde vært satt på hormoner for overgansalder i stedet. Jeg er sikker på at veldig mange er feiliagnostisert. 

Det er verste er at mange heller vil "ha" fibromyalgi enn å innrømme for seg selv at de er kommet i overgangalderen. 

Regner med folk blir krenka nå. 

Anonymkode: 8a3e8...01b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir generelt så upopulær i diskusjoner at jeg blir beskyldt for både det ene og det andre! Så meningene mine er upopulære på generell basis! 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 0.03):

Jeg synes sminke er pent og jeg føler meg vel og stelt når jeg er sminket. Uten sminke ser jeg sliten og ustelt ut.  K33

Anonymkode: 5488e...93d

men syns du det er pent når man er SÅ sminket at man omtrent ikke er til å kjenne igjen uten, samt man ser lag på lag i huden? 

Anonymkode: 1a409...3c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 15.29):

Jeg liker ikke rikinger. Jeg mener at i stedet for å kjøpe en Porsche SUV til millioner så kan de kjøpe en Volvo SUV som er billigere. Volvoen er like trafikksikker og trygg for familien som de har i bilen. Så kan de bruke pengene de får til overs til å hjelpe andre. Det kalles veldedighet.

Verden ville blitt et bedre sted hvis dette skjedde. Det betinger dog god hjertekontakt. Og innsikt i hva egens ego kan gjøre med en. 

Anonymkode: e4de6...2dd

Nå er startprisen på Volvo ex90 på godt over en mill, da. Mange med mye penger foretrekker Volvo foran Porsche, men skjønner poenget ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har et tonn upopulære meninger; 

Hater pride-konseptet! For meg blir det mer til bry enn til omtanke. (Men har Null problem med skeive, folk må få elske de de ønsker - så lenge de følger loven)

Syns de som tok koronavaksine fordi «alle» gjorde det er sauer. Jeg er heller ikke antivakser fordi jeg så galskapen og lot være å ta denne vaksinen.

Det finnes ikke flere kjønn en 2. Enten er du mann eller kvinne. At du ønsker å være noe annet får være din egen greie - men ikke forvent at folk skal støtte deg i at du indentifiserer deg som noe annet enn du er. 
Jeg mener også at de som er «forvirret» har psykisk sykdom. 

Jeg tror internett er så ødeleggende for barn/ungdom at vi kommer til å se svært mange psyke i fremtiden. 

Folk som hyler og skriker at Russland/Putin er verdens verste er lite kunnskapsrike. Han er en farlig mann, men slett ikke den vi bør frykte mest. USA (og de land som ser opp til usa - inkludert Norge)  er de som kommer til å ødelegge verden.

De som må ha perfekte liv - og poste det på some er tragiske. Må være riktig bil, riktig interiør, riktige klær, riktige fritidssysler. «Livet leker», «Norge/by/sted - du er god» hashtagger er patetiske og jeg grøsser når jeg ser det. 

At vi tillater våre politikere å selge landet vårt på billigsalg fordi de ønsker seg opp og frem i karrieren. Våre politikere vil ha jobb i Eu - og kommer aldri til å leve som oss «vanlige», så de kan bokstavlig talt gjøre som de vil. Vi nordmenn lar det skje. Opp av stolen og protester! Kjør-sakte-aksjoner, gå i tog, KREV endringer. Nordmenn kommer til å bli rævkjørt slik det er nå. 

Skolesystemet i Norge er tragisk. Du må passe inn i - gjør du ikke det er du ferdig. Alt for mange dårlige lærere, for trang økonomi og for lite hensyn taes til både barn og deres familier. Ingen barn er like. Skolen har dessuten fått for mye makt - når foreldremøtene handler om hva barna har i matpakken er viktigere enn hva de lærer. Alle barn bør spise sunt og godt, men fokuset blir helt feil. Lær de forskjell på rett og galt, lær de å inkludere, lær de om budsjetter og økonomi! Foreldre tar seg av resten. 

Anonymkode: 7459c...4aa

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er befriende å være enslig og asekseksuell for datingmarkedet er så ødelagt. 

Anonymkode: dcac2...320

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for avsporinger, persondebatt og brukerdebatt og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 20.24):

Det er altfor mye mas om å bruke refleks om vinteren. Alle voksne ved sine fulle fem klarer å passe seg for biler. Det er bare bilister som blir stressa av at de ikke ser gående.

Anonymkode: 67d78...41e

Du er fotgjenger som aldri har sittet bak et ratt, forstår jeg? 

Anonymkode: 14c90...c84

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker som ikke bruker refleks burde få automatisk skylden om de blir påkjørt. 

Anonymkode: 2cd9d...b24

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
LiseTV skrev (På 15.1.2025 den 11.32):

At Listhaug er den verste politiker på 30 år.

Hvordan er hun verre enn Støre? 

Anonymkode: 764b9...a08

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en skumlere verden med Trump og Musk ved roret, er kanskje Listhaug vårt sterkeste kort politisk. Hun er tøff og gir ikke etter for bullshit, og jeg tror hun kan ivareta norske interesser godt. Tror ikke Erna eller Jonas har like mye baller. Hilsen en som alltid har stemt Ap.

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi må slutte å ta inn innvandrere fra muslimske land. Se på England og Sverige. Ikke bare er islam et problem men mange fra arabiske og afrikanske land integrerer seg ikke. 

Norge må slutte å gi etter for islam, vi omskjærer gutter og tillater hijab i for barn.

Hva med den saken i nyhetene om den tannpleieren som vil krangle seg til å gå tildekket til håndleddene? Vi finner sikkert en vei, hva med plast eller insemineringshanskene som veterinærer bruker 🤣 Hun visste det hele tiden, men tok forgitt at helsevesenet ville føye seg. Og det vil det nok. Fuck pasientsikkerheten. Islam er viktigere.

Anonymkode: 764b9...a08

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du bikker 65, så gjør alle en tjeneste med å gå av med pensjon. De færreste på arbeidsplassen din synes du har noe særlig å bidra med lengre, og ønsker seg nye og yngre kollegaer. Du henger ikke med på samme måte lengre, skal ha fri og ferie hele tiden og ofte er du sur, gammeldags og vanskelig i tillegg.

Og jo, de fleste i den alderen har såpass god økonomi og verdifulle boliger uten lån. 

Anonymkode: 10c26...9e8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...