AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4241 Del Skrevet 8. august 2023 At behandlingsopplegg for overspising skal være i arbeidstiden, slik at arbeidsgiver og kollegaer blir «skadelidende» for at enkelte bare trøkker i seg mat…….. det gjør meg arg!! Jeg holder meg fader hardt i nakkeskinnet hver forbaska da for å ikke spise sjokolade, potetgull, smelta ost og annet godt….. andre gir faen (lett å se feks i lunchen….) og skal atpåtil ha fri fra jobb for å lære å ta seg sammen…….. dette har nå vart i to år, med omtrentlig en dag behandling i uka, og maten som spises er fortsatt like crapy! Anonymkode: 52050...f1c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #4242 Del Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): At behandlingsopplegg for overspising skal være i arbeidstiden, slik at arbeidsgiver og kollegaer blir «skadelidende» for at enkelte bare trøkker i seg mat…….. det gjør meg arg!! Jeg holder meg fader hardt i nakkeskinnet hver forbaska da for å ikke spise sjokolade, potetgull, smelta ost og annet godt….. andre gir faen (lett å se feks i lunchen….) og skal atpåtil ha fri fra jobb for å lære å ta seg sammen…….. dette har nå vart i to år, med omtrentlig en dag behandling i uka, og maten som spises er fortsatt like crapy! Anonymkode: 52050...f1c Er du klar over at overspisingslidelse er den vanligste spiseforstyrrelsen? Å hva hadde du sakt om du hadde en kollega som slet med aneroksia? Anonymkode: 60960...1c2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4243 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 10.42): At behandlingsopplegg for overspising skal være i arbeidstiden, slik at arbeidsgiver og kollegaer blir «skadelidende» for at enkelte bare trøkker i seg mat…….. det gjør meg arg!! Jeg holder meg fader hardt i nakkeskinnet hver forbaska da for å ikke spise sjokolade, potetgull, smelta ost og annet godt….. andre gir faen (lett å se feks i lunchen….) og skal atpåtil ha fri fra jobb for å lære å ta seg sammen…….. dette har nå vart i to år, med omtrentlig en dag behandling i uka, og maten som spises er fortsatt like crapy! Anonymkode: 52050...f1c Enig. Anonymkode: 4f900...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 9. august 2023 #4244 Del Skrevet 9. august 2023 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wALQ91/tenaaring-tatt-for-overfallsvoldtekt-blir-ikke-fengslet Dette er ikke en upopulær mening, det synes som å være et ubestridt faktum. Systemet vårt prioriterer kriminelle over uskyldige kvinner 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #4245 Del Skrevet 11. august 2023 Russland har hovedansvaret for hva som foregår, men vesten er ikke helt uten skyld. Anonymkode: 8b259...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4246 Del Skrevet 12. august 2023 Det burde være en grense på hvor stor formue et menneske skal få lov til å ha, 100 millioner burde være grensen. Anonymkode: 8b259...3ab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #4247 Del Skrevet 12. august 2023 Topsi skrev (På 9.8.2023 den 18.44): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wALQ91/tenaaring-tatt-for-overfallsvoldtekt-blir-ikke-fengslet Dette er ikke en upopulær mening, det synes som å være et ubestridt faktum. Systemet vårt prioriterer kriminelle over uskyldige kvinner Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4248 Del Skrevet 12. august 2023 De aller fleste foreldre er overdrevent negative til "skjermtid". Jeg trur de gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å være så hysteriske. Anonymkode: 1418a...e1b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 12. august 2023 #4249 Del Skrevet 12. august 2023 Folk som er så trege, men samtidig tar stor plass sånn at man ikke kommer seg forbi. Når de går av buss eller bane og stopper opp rett utenfor døra og sperrer for andre som skal av eller på. Gå unna døra før du stopper opp!!!! ikke stå i en klynge foran rulletrapper eller midt på gaten. Stell dere inntil en vegg eller sett dere et sted, ikke stå i veien for andre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalmusrot Skrevet 13. august 2023 #4250 Del Skrevet 13. august 2023 Jeg tror samfunnet og mentaliteten vår degenererer. At vi blir litt dummere, latere, tristere, mer uoppmerksomme, kravstore og forskrudde for hvert tiår. At prosessen går så sakte at vi tror det er normalt, at ingenting av dette betyr noe. Vi er blitt likegyldige til menneskelig kvalitet og stiller få krav til oss selv eller andre. At media fremmer negativitet, konflikt, mental forsøpling og dritt med vilje, for flere klikk, og at folks hjerner forringes gjennom eksponering for all skitten. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4251 Del Skrevet 14. august 2023 Kalmusrot skrev (13 timer siden): Jeg tror samfunnet og mentaliteten vår degenererer. At vi blir litt dummere, latere, tristere, mer uoppmerksomme, kravstore og forskrudde for hvert tiår. At prosessen går så sakte at vi tror det er normalt, at ingenting av dette betyr noe. Vi er blitt likegyldige til menneskelig kvalitet og stiller få krav til oss selv eller andre. At media fremmer negativitet, konflikt, mental forsøpling og dritt med vilje, for flere klikk, og at folks hjerner forringes gjennom eksponering for all skitten. Det er vel helst generasjon z som er dette... Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalmusrot Skrevet 14. august 2023 #4252 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er vel helst generasjon z som er dette... Anonymkode: 4f900...209 Synes mange generasjoner er rammet jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 14. august 2023 #4253 Del Skrevet 14. august 2023 De aller fleste mennesker er idioter, ja jeg inkluderer meg selv blant idiotene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4254 Del Skrevet 15. august 2023 Ikke akkurat en upopulær mening, men jeg irriterer meg over mengden av butikker som har et engelsk navn. Og også engelsk tekst på omtrent alt av plakater og annet skriftlig. En ting er utenlandske kjeder, men når helnorske butikker bruker et engelsk navn så er det et knefall for utenlandsk påvirkning. Eller når en restaurant kun har menyer skrevet på engelsk. Det er jo direkte pinlig! Vær nå litt mer stolt av det norske språket vårt da! Det er et lite språk og det er verdt å ta vare på. Hvis ikke dør det ut. Anonymkode: 3fabc...afe 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 15. august 2023 #4255 Del Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke akkurat en upopulær mening, men jeg irriterer meg over mengden av butikker som har et engelsk navn. Og også engelsk tekst på omtrent alt av plakater og annet skriftlig. En ting er utenlandske kjeder, men når helnorske butikker bruker et engelsk navn så er det et knefall for utenlandsk påvirkning. Eller når en restaurant kun har menyer skrevet på engelsk. Det er jo direkte pinlig! Vær nå litt mer stolt av det norske språket vårt da! Det er et lite språk og det er verdt å ta vare på. Hvis ikke dør det ut. Anonymkode: 3fabc...afe Vi har jo ikke butikker lengre, men varehus😂. Avledningen fra fransk(?) fungerte jo ikke lengre så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #4256 Del Skrevet 15. august 2023 Er du for fattig - ikkje få (fleire) born. Anonymkode: 58fa0...f66 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 16. august 2023 #4257 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er du for fattig - ikkje få (fleire) born. Anonymkode: 58fa0...f66 Ganske trist om dette blir sett på som upopulært eller slemt å si (om det i det hele tatt er det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4258 Del Skrevet 16. august 2023 "diagnose mødre" mødre tror verden kretser rundt dem og barna deres. har selvfølgelig masse sympati for syke barn. men nei du er ikke den eneste, nei alle andre motarbeider deg ikke, nei, du har ikke krav på alt i verden.. Anonymkode: 6360d...cd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #4259 Del Skrevet 16. august 2023 At ordet "neger" ikke er så rasistisk som folk mener. Det er jo mer sammenlignbart med ordet "negro" på engelsk og ikke nigga/er som folk her til lands skal ha det til. Det er jo ikke nødvendigvis negativt ladet hvis man bruker det i en setning. Anonymkode: d46c6...dff 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 16. august 2023 #4260 Del Skrevet 16. august 2023 Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå