AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3961 Del Skrevet 26. mai 2023 At all innvandring fører til ødeleggelse av velferdsstaten. Og at det burde være karensdager på egenmelding og sykemelding. Folk tyr for lett til dette men ved karensdager ville kanskje folk tenkt seg om to ganger? Ved ordentlig sykdom ville det ikke gjort store forskjellen selvfølgelig. Anonymkode: 4f1c9...cc1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3962 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At all innvandring fører til ødeleggelse av velferdsstaten. Og at det burde være karensdager på egenmelding og sykemelding. Folk tyr for lett til dette men ved karensdager ville kanskje folk tenkt seg om to ganger? Ved ordentlig sykdom ville det ikke gjort store forskjellen selvfølgelig. Anonymkode: 4f1c9...cc1 😂😂 ja, spesielt de innvandrerne som jobber mer enn mange nordmenn fører til ødeleggelse Anonymkode: 8b702...3bd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3963 Del Skrevet 26. mai 2023 Influensere er noen umennesker som burde straffes for å være elendige forbilder og fronte operasjoner og ekstremt utseendepress. Anonymkode: 774fe...653 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3964 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg blir redd av å se massesuggesjonen fotball fører til. "Brød og sirkus" fungerer. Jeg syns det er skummelt å se folk legge så utrolig mye følelser, tid og penger på tilfeldig utvalgte utenlandske lag de på ubegripelig vis føler en dyp tilknytning til. Det gir meg grøssninger og assosiasjoner til historien som skremmer meg. Anonymkode: 11ff2...2bf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3965 Del Skrevet 27. mai 2023 On 5/26/2023 at 8:57 PM, AnonymBruker said: Jeg blir redd av å se massesuggesjonen fotball fører til. "Brød og sirkus" fungerer. Jeg syns det er skummelt å se folk legge så utrolig mye følelser, tid og penger på tilfeldig utvalgte utenlandske lag de på ubegripelig vis føler en dyp tilknytning til. Det gir meg grøssninger og assosiasjoner til historien som skremmer meg. Anonymkode: 11ff2...2bf En forskjell her fra tvilsomme regismer er at fotballklubbene ikke prøver å utnytte deg politisk, men kun økonomisk. De ønkser at du skal føle kjærlighet til klubben slik at du gir dem mest mulig penger. 650 kroner i måneden koster det å se Premier League på TV. Synes selv det er absurd å føle kjærlighet til selskaper som er ute etter å tyne mest mulig penger av deg. Men det er dessverre sånn samfunnet fungerer. Anonymkode: 671ba...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3966 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 20.26): 😂😂 ja, spesielt de innvandrerne som jobber mer enn mange nordmenn fører til ødeleggelse Anonymkode: 8b702...3bd De veier uansett ikke opp for alle de innvandrerne som ikke jobber? 🥴 Anonymkode: ecef4...ca6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 28. mai 2023 #3967 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 20.34): Influensere er noen umennesker som burde straffes for å være elendige forbilder og fronte operasjoner og ekstremt utseendepress. Anonymkode: 774fe...653 Ikke alle influensere tar operasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 28. mai 2023 #3968 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 18.44): Pene og priviligerte mennesker skjønner ikke en dritt av verden. Anonymkode: 4d0ea...14d Hvorfor tror du pene mennesker ikke kan forstå verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3969 Del Skrevet 28. mai 2023 Jesus Kristus er den eneste som kan gi deg helbredelse for alt du sliter med. Mentalt og i hjertet. Gud er god og djevelen er en løgner. Og den største løgnen her på jord er at Gud ikke finnes. For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. John 3:16 Anonymkode: 52f2d...54d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3970 Del Skrevet 28. mai 2023 Vi burde hatt dødsstraff i norge. Anonymkode: c03ed...5fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 28. mai 2023 #3971 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi burde hatt dødsstraff i norge. Anonymkode: c03ed...5fe Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3972 Del Skrevet 28. mai 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: En forskjell her fra tvilsomme regismer er at fotballklubbene ikke prøver å utnytte deg politisk, men kun økonomisk. De ønkser at du skal føle kjærlighet til klubben slik at du gir dem mest mulig penger. 650 kroner i måneden koster det å se Premier League på TV. Synes selv det er absurd å føle kjærlighet til selskaper som er ute etter å tyne mest mulig penger av deg. Men det er dessverre sånn samfunnet fungerer. Anonymkode: 671ba...9ce Ja altså det var jo det som var poenget. At jeg kan se med egne øyne at "brød og sirkus" virker. Jeg klarer ikke å la være å se for meg denne tårevåte bølingen på massemønstring i Berlin i 1939 uten en kritisk tanke til edderen og gallen de serveres fra podiet. Det gir meg nettopp grøsninger fordi jeg ser hvor lett det er å hjernevaske store folkemengder til å se en annen vei med bare små bestikkelser. Anonymkode: 11ff2...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3973 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg blir så ufattelig provosert av unge fartsbøller som risikerer livet til andre uskyldige mennesker på veien med råkjøring. Derfor klarer jeg ikke å ha noen medfølelse når jeg hører om 18-årige gutter som omkommer etter utforkjøringer og frontkollisjoner forårsaket av høy fart og hensynsløs kjøring. I mitt stille sinn tenker jeg at det var fortjent. Selv om det sitter knuste familier igjen, så er det nettopp slike sjåfører jeg frykter når jeg kjører forsiktig og etter reglene med småbarn i baksetet som jeg ikke ønsker at skal vokse opp uten en mor. Anonymkode: 92f8b...21f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3974 Del Skrevet 28. mai 2023 Meg over. Når jeg tenker meg om, så mener jeg ikke at det å omkomme er fortjent, men at de fortjener å havne i en ulykke, når det er selvforskyldt. Synes ingen fortjener å bli alvorlig skadet eller dø, hjelpe meg. Anonymkode: 92f8b...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3975 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 20.57): Jeg blir redd av å se massesuggesjonen fotball fører til. "Brød og sirkus" fungerer. Jeg syns det er skummelt å se folk legge så utrolig mye følelser, tid og penger på tilfeldig utvalgte utenlandske lag de på ubegripelig vis føler en dyp tilknytning til. Det gir meg grøssninger og assosiasjoner til historien som skremmer meg. Anonymkode: 11ff2...2bf Typiske fotballsupportere. Skulle tro de var med i krig slik som de ytrer seg. Er så glad for at ingen i familien min er interessert i fotball. De har bedre interesser. Anonymkode: 4f900...209 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3976 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jesus Kristus er den eneste som kan gi deg helbredelse for alt du sliter med. Mentalt og i hjertet. Gud er god og djevelen er en løgner. Og den største løgnen her på jord er at Gud ikke finnes. For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. John 3:16 Anonymkode: 52f2d...54d Dagens Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3977 Del Skrevet 28. mai 2023 At det er gått inflasjon i å ha ADHD. (Og det undergraver de som faktisk har det). Anonymkode: 1a0f2...0d6 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3978 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg syns festdrakter er veldig fine, og er like godt som bunad. De som sier noe annet er har en seriøs hjerneskade og trenger hjelp fort!! Noe rart i hode deres 😁👍 Anonymkode: 564fe...5eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3979 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 2.04): NJeg liker stavangerdialekten Anonymkode: c1fe7...af7 Ok du er fra Stavanger 😅 Nei den er stygg, ligner litt dansk. Svelget en potet 😛 Anonymkode: 564fe...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #3980 Del Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 21.40): Hvordan er bunad harry? Spør fordi jeg oppriktig er nysgjerrig 😅 Anonymkode: a27bd...472 Fordi festdrakt er finere BØ! Anonymkode: 564fe...5eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå