AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3861 Del Skrevet 20. april 2023 Jeg kan si han og hun om transpersoner, men jeg tenker hun og han. Anonymkode: ae440...a64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3862 Del Skrevet 22. april 2023 Syns det er altfor mye snakk og fokus på ramadan og id. Anonymkode: dd6ea...8e6 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. april 2023 #3863 Del Skrevet 22. april 2023 At nordmenn flest er blåøyde og naive. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3864 Del Skrevet 22. april 2023 Jeg kunne aldri vært venn med vegan / vegetarianer. Anonymkode: 8b702...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3865 Del Skrevet 22. april 2023 Kulturen er på vei ned i grøfta, som i det gamle Romerriket. Samfunnet degenererer. Anonymkode: 538bc...0a8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3866 Del Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Syns det er altfor mye snakk og fokus på ramadan og id. Anonymkode: dd6ea...8e6 Enig og unngår alt. Hvorfor får muslimene det alltid som de vil? Når får vi se feiringene til jødene og buddhistene liksom? Muslimene får snart overtaket i både styre og stell og på alle måter. De er på god vei ved hjelp av skjønnmalingen til nrk. Og resten av media. Hvorfor smisker de slik? Tror de det vil bli færre knivstikking, bilbranner, narkosalg og annen kriminalitet? Anonymkode: 4f1c9...cc1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3867 Del Skrevet 22. april 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kulturen er på vei ned i grøfta, som i det gamle Romerriket. Samfunnet degenererer. Anonymkode: 538bc...0a8 Forskjellen er at vår kultur er noe å ta vare på, i motsetning til kulturen i Romerriket. Anonymkode: 1b20c...027 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #3868 Del Skrevet 23. april 2023 Synes dette maset om likestilling og mangfold har gått for langt. For en stund siden ble arbeidsgiveren min intervjuet fordi vi har få kvinner og lite mangfold. Og det eneste politisk korrekte å svare er jo "vi jobber med å få flere kvinner og mer mangfold". Man kan jo ikke vare: "vi bryr oss egentlig ikke om likestilling og manfold" eller "Dette er en drittjobb så få kvinner ønsker å jobbe her og jeg håper selv å slippe å jobbe her så mange år til": Anonymkode: 1b20c...027 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3869 Del Skrevet 24. april 2023 On 4/23/2023 at 5:15 AM, AnonymBruker said: Synes dette maset om likestilling og mangfold har gått for langt. For en stund siden ble arbeidsgiveren min intervjuet fordi vi har få kvinner og lite mangfold. Og det eneste politisk korrekte å svare er jo "vi jobber med å få flere kvinner og mer mangfold". Man kan jo ikke vare: "vi bryr oss egentlig ikke om likestilling og manfold" eller "Dette er en drittjobb så få kvinner ønsker å jobbe her og jeg håper selv å slippe å jobbe her så mange år til": Anonymkode: 1b20c...027 Edit: Har også merket meg at det ikke er politisk korrekt å si at enkelte stillinger er vanskelig å kombinere med småbarnsliv. Selv om det objektivt er sant at visse stillinger er vanskelig å kombinere med småbarnsliv. Og at kvinner(og menn) med småbarn eller i alder hvor de trolig snart vil få barn, burde vite hva de går til om de søker på de aktuelle stillingene. Har selv en venninne som tok en stilling som var kjent for å være lite småbarnsvennlig fordi den innebar svært mye reising. Min venninne hadde blitt intervjuet i avisa hvor hun anbefalte unge kvinner om å ta disse stillingene, at stilingene selvsagt lot seg kombinere med småbarnsliv og at hun ikke kunne forstå at det var lav kvinneandel. Selvsagt sa hun det, fordi det er det eneste politisk korrekte å si når avisene spør om kvinneandelen. Like etterpå ble hun gravid, sluttet i stillingen og fikk seg en langt mer barnevennlig stilling. Fordi selv om hun ikke kunne si det i avisa så var stillingen hun hadde en var vanskelig å kombinere med småbarnsliv. Kan legge til at også mange menn med småbarn sluttet i denne stillingen. Jeg har hørt menn si at grunnen til at de sluttet var fordi de ønsket en jobb som var lettere å kombinere med småbarn. Selvsagt finnes det også kvinner og menn som kan ta slike stillinger selv om de har småbarn. Alle foreldre, samboerskap og barn er ulike. Jeg har ingen ønsker om å nekte foreldre jobber. Men jeg synes det bør være lov å fortelle hva stillingene innebærer og at selv om det er mulig å kombinere stillingen med småbarnsliv så er det såpass tøft at mange slutter i stillingen når de får barn. Anonymkode: 1b20c...027 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3870 Del Skrevet 24. april 2023 Etniske nordmenn er de minst rasistiske i både Norge og verden. Langt større sjanse for at en innvandrer til Norge er rasist enn en etnisk nordmann. Og drar til utlandet er det langt større sjanse for å bli utsatt for rasisme enn i Norge. Anonymkode: 1b20c...027 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #3871 Del Skrevet 24. april 2023 Inverto skrev (På 10.11.2019 den 2.06): Har du en mening, en tanke eller et perspektiv som du tror dagens samfunn ville sett på som kontroversielt eller politisk ukorrekt? Om du har det, så del det her. Noen eksempler kan være: Du mener ekteskap kun er for mann og kvinne, eller at religion burde fjernes fra skolen. Shit like that. Prøv å holde dere saklig. Ingen trusler, ingen angrep eller fornærmelser. Du behøver ikke å like den som skriver, men du må klare å kommunisere skikkelig. Jeg lager denne tråden fordi det kan være godt å "ventilere" av og til. Dessuten så synes jeg det er forfriskende å høre/lese de tingene som vi "ikke er ment" til å tenke. Håper virkelig dere klarer å holde denne tråden gående uten krangling Jeg har vel omtrent like gode muligheter som en varsler som skriver i CVen sin på ny jobbsøknad at han var varsler i sin forrige jobb.. Jeg har egne usminka meninger og bærer i ryggsekken det andre hevder jeg har av meninger. Dobbelt opp , med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 24. april 2023 #3872 Del Skrevet 24. april 2023 Baktus skrev (1 minutt siden): Jeg har vel omtrent like gode muligheter som en varsler som skriver i CVen sin på ny jobbsøknad at han var varsler i sin forrige jobb.. Jeg har egne usminka meninger og bærer i ryggsekken det andre hevder jeg har av meninger. Dobbelt opp , med andre ord. Meg og 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3873 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 23.03): Forskjellen er at vår kultur er noe å ta vare på, i motsetning til kulturen i Romerriket. Anonymkode: 1b20c...027 Mener du seriøst at gresk-romersk sivilisasjon i oldtiden ikke var noe å ta vare på? Anonymkode: 538bc...0a8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3874 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 22.59): Enig og unngår alt. Hvorfor får muslimene det alltid som de vil? Når får vi se feiringene til jødene og buddhistene liksom? Muslimene får snart overtaket i både styre og stell og på alle måter. De er på god vei ved hjelp av skjønnmalingen til nrk. Og resten av media. Hvorfor smisker de slik? Tror de det vil bli færre knivstikking, bilbranner, narkosalg og annen kriminalitet? Anonymkode: 4f1c9...cc1 Politisk korrekthet er en selvdestruktiv mentalitet. Jo mer dysfunksjonell en gruppe er, desto mer vernet for kritikk skal den være, og jo mer på pidestall skal gruppens symboler settes. Eid vinner jo klart denne «konkurransen». Gode gamle Buddha får bare ta seg en bolle. Anonymkode: 538bc...0a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3875 Del Skrevet 24. april 2023 Antiwoke-folka er de mest krenkbare folka. De tror de har rett til å bestemme over minoriteter, og nå som minoritetene endelig og for en gangs skyld har klart å ta plass i samfunnet,så kjenner antiwoke på det samme som minoritetene bestandig har vært vant til. Antiwoke takler det dårligere enn woke noen gang har gjort. Anonymkode: c0378...481 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3876 Del Skrevet 24. april 2023 Religion og woke er en form for sosialt akseptert mental sykdom, hvor vrangforestillinger er viktigere enn fakta, og folk aldri kan kritisere andre grupper enn sin egen. En slags selvforakt satt i system. Jesus var den første woke. Anonymkode: 538bc...0a8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3877 Del Skrevet 27. april 2023 Nesten hver gang noen sier de ser ut som en attraktiv kjendis så tenker jeg at vedkommende er innbilsk og at de ikke ligner. Anonymkode: 1b20c...027 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3878 Del Skrevet 27. april 2023 On 4/24/2023 at 2:30 PM, AnonymBruker said: Mener du seriøst at gresk-romersk sivilisasjon i oldtiden ikke var noe å ta vare på? Anonymkode: 538bc...0a8 Haha, helt sjukt! Norge: Europas kulturelle høyborg! Frankrike, Italia, Tyskland, Spania: gå hjem og vogg! Anonymkode: e6706...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 27. april 2023 #3879 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg har lagt merke til at det er veldig sjeldent at trygdede og eldre blir overfalt på sykehus, i sine hjem eller på gaten av jurister med gode argumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3880 Del Skrevet 27. april 2023 Michaelhe skrev (40 minutter siden): Jeg har lagt merke til at det er veldig sjeldent at trygdede og eldre blir overfalt på sykehus, i sine hjem eller på gaten av jurister med gode argumenter. hø? Hva mener du? Anonymkode: e58df...e47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå