Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg orker ikke de der Mina, Lilje Olava (!) seriene. Det er så liiiite interessant å se på andre sine unger, finnes ikke søtt eller nusselig et sted. Krysser fingrene for massiv grining og trassing bak kamera, og at denne daddyen må døtte innpå med sjokolade på de ungene for å få et brukandes opptak. 

Drit i å lage serie med egne unger, ingen bryr seg, bare sånne pensjonistkjerringer.

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror at de som er for en liberal innvandringspolitikk kun er det fordi de selv slipper å bo i multikulturelle nabolag samtidig som de synes det er helt flott med billig arbeidskraft som utkonkurrerer nordmenn med dårlig betalte jobber. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som slenger inn engelske ord som f.eks. random og obvious i norsken er mindre intelligente. Samme med de som slenger inn fornorskede engelske ord. Friendzonet f.eks er et idiotisk ord! Leste det senest idag: "har jeg blitt friendzonet?" Engelsk ord med norsk preteritum?! "Han får alltid mange blikk og attention". Hva FAEN? Oppmerksomhet heter det på norsk. Det høres rett og slett mongo ut å slenge inn engelske ord der vi har helt fullverdige norske! 

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk som slenger inn engelske ord som f.eks. random og obvious i norsken er mindre intelligente. Samme med de som slenger inn fornorskede engelske ord. Friendzonet f.eks er et idiotisk ord! Leste det senest idag: "har jeg blitt friendzonet?" Engelsk ord med norsk preteritum?! "Han får alltid mange blikk og attention". Hva FAEN? Oppmerksomhet heter det på norsk. Det høres rett og slett mongo ut å slenge inn engelske ord der vi har helt fullverdige norske! 

Enig….ish 😁😁

Anonymkode: 8b702...3bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig….ish 😁😁

:hoho: jeg glemte å nevne ish, hehe 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At noen av venninne mine tenker at det er status å ha en mann, så da er de på desperat jakt etter en hvilken som helst mann ( er ikke imponert over kjærestene de har nå, da det er MYE drama) 

Anonymkode: 6feeb...e6c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Klimadebatten er bare tull.

Bolsonaro og Boris Johnson burde fortsatt ledet sine land.

Tess Holliday er deilig.

Jan Eggum og Bjørn Eidsvåg er overvurdert.

Røyking (sigaretter/tobakk) er digg.

Anonymkode: 0e5da...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg orker ikke de der Mina, Lilje Olava (!) seriene. Det er så liiiite interessant å se på andre sine unger, finnes ikke søtt eller nusselig et sted. Krysser fingrene for massiv grining og trassing bak kamera, og at denne daddyen må døtte innpå med sjokolade på de ungene for å få et brukandes opptak. 

Drit i å lage serie med egne unger, ingen bryr seg, bare sånne pensjonistkjerringer.

Anonymkode: b7f7d...926

Jeg er litt delt. Sikkert fint i perioder men faren virker litt full av seg selv noen ganger. 

Anonymkode: 4f1c9...cc1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jeg blir irritert når det blir snakk om at privat fyrverkeri bør forbys. Enten må man forby både privat og offentlig eller ingen av delene. Begge deler skremmer dyr. Og små kommuner med dårlig økonomi bør ikke prioritere svindyrt fyrverkeri, der man også ofte bor spredt så bare de sentrale ville sett noe. Det vil si at fyrverkeri ble bare for byfolk.

2) Særlig er begrunnelsene for forbud at det blir øyeskade/andre skader verdiløse. Man SKAL være edru når man fyrer opp. Man SKAL bruke beskyttelsesbriller. Man SKAL følge brukerveiledningen på emballasjen. Gjør de ikke alt det er det deres egen feil det går galt!

Jeg har hatt ansvar for familiens fyrverkeri nesten hele mitt voksne liv. Drikker aldri alkohol før etter midnatt, når jeg er hjemme igjen med samboeren. 🎇🎆💥

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Stort sett enig. Noen ganger lurer jeg på om de har så dårlig norsk ordforråd, eller bare er tilbringer så mye tid på nett. Et slikt ordforråd motbeviser også teorien om at alle på KG er «gamle», som noen kaller det.

Endret av MyMichelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ansetter ikke kvinner jeg tror vil bli borte fra jobb pga barn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ansetter ikke kvinner jeg tror vil bli borte fra jobb pga barn. 

Kjenner noen sjefer som gjør det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer ikke ha sympati med privilegerte mennesker som sutrer over rikmannsproblemene sine. Milliardærer som sutrer over hvor mye de må betale i skatt, kongelige som sutrer over at de ikke får nok goder av samfunnet,  osv

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes nordmenn sutrer for mye. For all del, finnes enkelte nordmenn som har det tøft. Men når man er frisk, har jobb, grei økonoi, mann og barn og sutrer fordi man ikke lever drømmelivet hvor alt er perfekt, blir det for dumt. Og "presset fra samfunnet" er ikke større enn man gjør det til selv.  Det er ingen andre enn deg som bryr seg om du ikke lever drømmelivet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som er flyttet til Norge, og ikke har norsk som morsmål - er heller ikke nordmenn.

Anonymkode: 8029d...f65

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er helt hårreisende og groteskt at Norge tillater omskjæring av guttebabyer. 

Anonymkode: fd002...353

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...