Jegern Puahate Skrevet 5. august 2022 #2761 Del Skrevet 5. august 2022 16 minutter siden, Entern said: Minner veldig om en anekdote fra en god kompis av meg som på en t-banetur om kvelden ble så irritert på en gjeng ungdommer at han ga verbalt uttrykk for det. De var østkantungdom. Heldigvis er kompisen god til å løpe, og kom seg unna dem til slutt 😅 Jepp, er plenty med ufin adferd fra den kanten av byen også, dog siden er derfra selv er jeg mer tålmodig med disse. til et visst punkt selvsagt. Kan også legge til at jeg ikke hadde noen harde varer i sekken, så jenta fikk neppe vondt. Intensjonen min var å fornærme fremfor å volde fysisk harme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. august 2022 #2762 Del Skrevet 5. august 2022 Jegern Puahate skrev (1 minutt siden): Jepp, er plenty med ufin adferd fra den kanten av byen også, dog siden er derfra selv er jeg mer tålmodig med disse. til et visst punkt selvsagt. Kan også legge til at jeg ikke hadde noen harde varer i sekken, så jenta fikk neppe vondt. Intensjonen min var å fornærme fremfor å volde fysisk harme. Selvsagt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 6. august 2022 #2763 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt, hatefulle ytringer, misbruk av AB-funksjon og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm. Endret 6. august 2022 av Rhodiola fordi etterfølgende innlegg ble ryddet for brukerdebatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2764 Del Skrevet 6. august 2022 At nordmenn blir tjukkere og tjukkere, og at de aller fleste er skyld i det sjøl. Og at det er irriterende at klesmodeller stadig oftere har bmi over 25 og det er dårlig signal om at det er ok. Anonymkode: 85195...2c2 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2765 Del Skrevet 6. august 2022 - Menneskeheten kommer til å utslette seg selv - det være seg klima, krig, kriminalitet, terror, pandemier, overbefolkning etc. Vi dreper vår egen rase og kloden vi kaller et hjem, og vi har allerede bare tilmålt tid igjen i det store og hele. - Jeg hater ordet "krenka", men fy fader så lettkrenka vi har blitt. Ja, det er fint vi ikke bruker homo som skjellord lenger feks, men nå begynner sensuren å gå for langt. Cultural appropriation og at skandinavere ikke skal kunne gå med fletter tett opp mot hodebunnen feks, bullshit. - Med det sagt, norge er et ekstremt rasistisk land mtp hvor mye skjult rasisme som finnes. Og det vet bare vi etnisk hvite nordmenn som er oppvokst i flerkulturelle miljøer, ikke den eldre, hvite generasjonen som aldri hatt nære relasjoner av andre etniske opprinnelser. Fy fader så mye stygt og ekkelt jeg har observert og hørt, for ikke å snakke om ekskludering fra feks leiemarked og jobbmarked. - De single som roper høyest om hvor lykkelige de er som single har ikke peiling på hva et ordentlig partnerskap og forhold er. Jeg synes oppriktig synd på dem. - Det er altfor lett å bli uføretrygda og sippe til seg goder i dette landet, og denne ordningen misbrukes grossalt hvilket går ut over de som faktisk trenger disse godene. Ei på min alder (30 årene) eier både leilighet hun har fått og har inntekt fra staten og har såvidt jobbet en dag i sitt liv. Hun er uføretrygdet og det er gjennom diverse ordninger at hun fikk denne leiligheten. Hun fester hver helg (og noen ganger ukedager) ligger på stranda, reiser, er med sine uføretrygdede venner, drikker seg full og lever det gode liv. Fysisk aktiv er hun og. Men hun har liksom noe psykisk da som gjør at hun ikke kan jobbe... Anonymkode: c8fe7...f68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2766 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2019 den 20.43): Jeg liker ikke at det tas som en selvfølge at alle skal ønske å holde en baby som blir sendt rundt. Jeg synes dessuten ikke at psykisk utviklingshemmede er søte eller vakre. Anonymkode: 94c89...959 Hvorfor skulle ikke de være like søte eller fine som alle andre mennesker? Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2767 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.11.2019 den 13.45): -Babyer er ikke søte. Nei, jeg vil ikke holde den. Nei, jeg blir ikke verpesyk. Ja, hunder er søtere. Anonymkode: e7bb1...47c Babyer er jo så nydelige CabinCruiser skrev (På 10.11.2019 den 20.39): Jeg mener det er altfor lett å få en trygdeytelse av velferdssystemet NAV i Norge. Vi har altfor mange som påberoper seg sykdommer og dermed uføretrygd. Jeg legger også merke til at det er mange som tror at NAV plikter å gjøre langt over det de plikter, og at de selv ikke skal gjøre noe som helst for å motta ytelsene. Eks: Leste om en dame som gikk ut fra at hun fikk bostøtte og at NAV betalte strømregningene hennes, så etter ett halvt år hadde hun da fått inkasso og stengevarsel, fly forbanna på NAV- gikk i media og hylte og klaget. Jeg mener, hvor teit kan man bli? En annen dame klaget over at AAPtiden var slutt og hun sto uten inntekt, men kunne ikke jobbe. NAV mener at vektreduksjon for å etablere arbeidsevne ikke var utført, hun bekreftet dette, men mener allikevel at hun har krav på uføre fordi hun er for syk til å jobbe. Jada, så neida. Folk er uføre av en grunn Anonymkode: db1aa...86f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. august 2022 #2768 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg synes folk som vil kalle en bakterie på mars for liv, men et foster som har en rivende utvikling som ikke et liv, er idioter 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. august 2022 #2769 Del Skrevet 6. august 2022 Det finnes kun to kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2770 Del Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (14 minutter siden): Det finnes kun to kjønn. Hva med hen da? Anonymkode: db1aa...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2771 Del Skrevet 6. august 2022 Udi saker kan ordnes på maks 14 dager, slik at gifte kan igjen være sammen og leve som familie. Anonymkode: dd344...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2772 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva med hen da? Anonymkode: db1aa...86f Hen et ikke et kjønn, det er er nøytralt pronomen. På samme måte som «det» ikke er et kjønn. Anonymkode: d378d...d4a 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2773 Del Skrevet 6. august 2022 dfs85 skrev (4 minutter siden): menn er biologisk sett overlegen kvinner på alle mulige måter, upopulær mening i 20krenk22 men også fakta Må si at jeg som mann er uenig der og har motsatt mening Anonymkode: db1aa...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 6. august 2022 #2774 Del Skrevet 6. august 2022 Den eneste måten å drive energieffektivisering på er å opprettholde høye energipriser over tid. Folk må lære seg å leve med at det koster mer enn 799,- å fly til Granca. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. august 2022 #2775 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) Feil Endret 6. august 2022 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2776 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg forstår hvorfor mange bedrifter er skeptiske til å ansette utlendinger. Anonymkode: 2cd9d...b24 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2777 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår hvorfor mange bedrifter er skeptiske til å ansette utlendinger. Anonymkode: 2cd9d...b24 Det er ikke livgivende for kulturen. Anonymkode: dd344...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #2778 Del Skrevet 7. august 2022 Portia Catonis skrev (På 3.8.2022 den 21.32): Jeg har tenkt akkurat det samme selv... Tynne folk bør i det minste få ha med seg mer bagasje enn tjukke. Hva tenker du om høye folk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2779 Del Skrevet 7. august 2022 At Covid-vaksinene fungerte så dårlig at det egentlig ikke var god nok grunn til å anbefale dem, sett opp mot alle de alvorlige bivirkningene som fortsatt blir rapportert inn. 😢 Sender kjærlighet til alle som har blitt rammet av både Covid og alvorlige vaksinebivirkninger. Det var som å velge mellom pest og kolera. Anonymkode: 09ba5...6e7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 7. august 2022 #2780 Del Skrevet 7. august 2022 Topsi skrev (15 timer siden): Jeg synes folk som vil kalle en bakterie på mars for liv, men et foster som har en rivende utvikling som ikke et liv, er idioter Min upopulære mening er at NASA og CIA snart kommer ut med at det er funnet bevis for intelligent liv på Mars. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå