Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har lagt på seg, og jeg syntes det er direkte usexy og uapetittelig. Å si dette er jo som å banne i kirka - man skal jo elske partneren og syntes de er sexy og fine uansett, fordi de er jo den man forelsket seg i og blablabla.

NEI! Det er kvalmende å se han fråtse. Kvalmende å se buksa presse inn i magen. Kvalmende når jeg ser magen begynner å henge ned på vei til å bli en valk. Jævlig ekkelt når han har begynt å få typisk jenterumpe. Ekkelt med puppene. Ekkelt når han barberer av seg skjegget og jeg ser dobbelthaka hans.

Veldig fin mann på innsiden, men fysj så uappetittelig han har blitt. 

Anonymkode: b4c14...93a

Sann har jeg det med mannen min også. Ølmagen er blitt så stor og stram, det ser seriøst ut som han er strengt gravid med tvillinger, og hvis jeg skal suge han så må han ligge på rygg for hvis han sitter eller står oppreist så er magen i veien. ÆSJ. 

Anonymkode: e6591...b59

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes likestillingen er dum på mange måter, tenker kvinner burde ta seg hånd om barn, hus og hjem eventuelt hobbyer osv og menn jobbe. Jeg er kvinne selv. 

Anonymkode: 13cf6...b3c

Men da vil jo kvinnene ende opp som taperne når de blir gamle med mindre de har holdt sammen med mannen eller arvet fordi han dør først. Jobber du ikke så blir du minstepensjonist, og du vil jo heller ikke kunne disponere penger fritt og kjøpe ting som d selv vil. Da må du jo be om lommepenger.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

-Abort er drap og man får null medlidenhet av meg hvis man sliter etter en abort.

-Tatoveringer er stygge 

-Mennesker er mer verdt enn hunder

-folk som sprer miljøfrykt, flyskam og nå babyskam (faktisk..) rundt seg er motbydelig mennesker.

-Greta Thunberg bør gå til psykisk behandling

Anonymkode: 120ac...d1b

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk sosiale medier er noe dritt, liker det ikke, bare falskhet, skryting og egoisme som råder. Menneske blir usosial, sky og isolert. Bekymret for barn og ungdom som vokser opp i dette. 

Anonymkode: 7207e...5c3

Du er jo på et sosialt medie selv 

Anonymkode: 0d261...e67

• Liker 1
Skrevet

Alle som stemmer FrP eller heier på Sylvi Listhaug er intet bedre enn ABB.

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Haha enig

Fordi jeg er imot innvandring og når en person får opphold her i landet så skal halve slekta komme etter.

Det er bare ektefeller og barn under 18 som kan komme på familiegjenforening..

Gjest Vesuvio
Skrevet

Jeg totalt imot innvandring, familiegjenforening og å sende milliarder av penger ut av landet for å støtte korrupte land.

Jeg er møkklei alt som har med homofile og deres kamp for å bli akseptert. Det er akseptert nå og trenger ikke få i tog hvert år for å fremme dette.

Jeg er også møkklei dette klimahysteriet, el-biler, flyskam og kjøttskam.

Jeg er for dødsstraff på drapsmenn, voldtektsforbrytere, pedofile som utøver sin legning og barn og dyremishandlere.

Det er faktisk europeiske land som forfølger homofile og tar livet av dem, og foreldre som utleverer dem. 

I Norge har det har vært en kraftig økning av hatkriminalitet de siste årene, hvor kriminalitet begått mot LGBT+ er den nest største "gruppen". 

Skrevet

Jeg driter i plastkrisen. Mitt bidrag til miljøet er kun at jeg ikke kaster noe søppel i naturen men legg alt i restavfall.

Anonymkode: 459f2...6d4

• Liker 8
Skrevet

Synes de som mener abort er drap er litt enkle i toppen.

Orker ikke flere veganere som skal forsøke å tre kostholdet sitt ned over hodet på folk, spis vegansk selv og hold kjeft. 

Tenker at de som synes å se dyr lide er verre enn å se mennesker lide antakeligvis ikke har sett en person på dødsleie. Vi mennesker kan ikke bli avlivet som dyrene, og må dermed lide de timene/dagene det tar, og må håpe smertestillende kan dempe det meste. Ikke alltid at noen sovner stille inn for å si det sånn. 

Anonymkode: 74492...64a

• Liker 7
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge slipper inn alt for mange innvandrer og gir de permanent opphold. Burde vært mye strengere regler for hvem vi skal hjelpe og strengere krav for tilpassing for å beholde oppholdet. Alle trenger heller ikke varig opphold, men kun midlertidig opphold til uroen er over i hjemlandet.

Anonymkode: 459f2...6d4

Ja, såg en video av Oslo på 60 tallet... folk smilte og såg veldig sunne og friske ut... Såg ut som de hadde et samhold som idag ikke er der?

Anonymkode: f2cdb...0a6

• Liker 3
Skrevet

Alle innvandrere som bryter loven burde utvides.

Vi er for lite kritiske til hvem som blir innvilget asyl her. 

Jeg syns norske kvinner som får barn med eller gifter seg med asylsøkere er naive og enkle. 

Jeg syns barnevernet får alt for mye ufortjent kritikk 

Folk som ikke tror på klimakrisen er naive eller uintelligente. 

Jeg ser ned på folk som "må" ha kjøtt til en hver tid. 

Jeg syns det er skremmende at folk tillater seg å bli ekstremt overvektige. 

• Liker 3
Skrevet

Transkjønnethet er veldig utbredt i folk med Aspergers/sterkere autisme og folk med mye emosjonell bagasje, noe som videre tyder på at det ikke er en ekte biologisk tilstand (født i feil kropp), men heller en ubevisst, selvskapt identitetskrise.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
På 25.1.2020 den 14.54, EvaLena skrev:

Selvfølgelig, men jeg hadde aldri i mitt liv krevd dette av den syriske regjering. Ikke hadde jeg forventet å få penger av den regjeringen heller.

Tror ikke du hadde fått det heller. eller noen andre for den sags skyld

Anonymkode: f2cdb...0a6

Skrevet
På 30.11.2019 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Dette blir vel omtremt som å "banne i kirken" her på Kvinneguiden:                      

Men jeg mener at folk som er VELDIG flittige  lesere av alt mulig ræl om forskjellige "kjendiser" og bloggere, de er noen forbanna hjernedøde idioter. Folk velger altså å generere en hel haug med "klikk" til slikt søppel, og dette er helt vanvittig!  

I tillegg kommeren del  folk hit til Kvinneguiden for å diskutere i det vide og det brede, og bare klage og sutre til den store gull-medalje. Absolutt ALT som disse "kjendisene" og bloggerne holder på med skal fordømmes nord og ned. Men hvorfor gidder folk egentlig å generere så utrolig mange "klikk" til slikt SØPPEL da!?? Alle sammen burde selvfølgelig kutte ut å klikke på slike blogger, følge idioter på Instagram, Facebook eller what ever. I tillegg til å ligge LAAANGT unna all mulig dritt som skrives om såkalte "kjendiser" hos de forskjellige nettavisene, eller TV-programmer dedikert til slike fjols. 

Mye av dette gjelder jo for folk som velger å følge med på TV-programmer som for eksempel "Farmen" eller lignende også. TV-seerne velger altså å sitte klistret foran TV-skjermen flere timer hver uke. Deretter  kommer de hit til Kvinneguiden (eller andre debatt-forum) bare forå sutre over at hver eneste episode viss nok er ekstremt GØRR kjedelig for dem å følge med på!! Men likevel velger folk altså å kaste bort livene deres på å følge med på episode etter episode etter episode. Pluss all den tiden de bruker på å diskutere slike TV-programmer side opp og side ned. Hva med å heller bruke tiden deres på noe langt bedre (og mer nyttig) enn alt dette tullet? Ligger alle sammen langt unna slikt tulle-reality, så ville det selvfølgelig sendt ett veldig klart og tydelig signal til TV-kanalene: Programmene derrs er ordentlig rævva, så finn på noe mye bedre! Men så lenge det finnes mer enn nok av slike hjernedøde idioter som følger med, så kan jo TV-kanalene velge å pumpe ut hundre og ørten sesonger av nøyaktig den samme dritten i år etter år etter år. I steden for å faktisk finne på noe NYTT og originalt, for en gangs skyld... 

Anonymkode: d2590...644

Helt enig!

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes likestillingen er dum på mange måter, tenker kvinner burde ta seg hånd om barn, hus og hjem eventuelt hobbyer osv og menn jobbe. Jeg er kvinne selv. 

Du er ikke kvinne. 

Anonymkode: f8ddc...eef

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:
  • FrP burde fått munnkurv, det partiet skaper så mye unødvendig drama og splittelse.
  • Kvinner er som oftest dummere enn menn, men vi tror vi er så jævla smarte.
  • Folk må slutte skylde på lese- og skrivevansker, majoriteten av det norske folk har ingen unnskyldning for at det generelle nivået på rettskriving og grammatikk har gått rett vest.
  • Prisen på diesel og bensin er helt flott.
  • Kristne menigheter er som oftest styrt av gretne gamle, gubber som er kåte etter penger, makt og sex.
  • Abort burde vært ulovlig med mindre det er fare for liv og helse til mor og/eller barn.
  • Trenden om at vi som samfunn skal akseptere allslags seksuelle legninger er en tragisk utvikling. Jo særere, jo bedre? Nei, nei, nei. Hvor er verden på vei?
  • Transseksualitet er unaturlig og bør behandles deretter.
  • Ananas på pizza burde faenmeg vært en forbrytelse.

Takk for meg.

Anonymkode: 3fd90...7a9

Her var det mye som forvirret meg. Heller du mot høyre- eller venstresiden, om jeg får spørre?

Anonymkode: 806a8...e2c

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Her var det mye som forvirret meg. Heller du mot høyre- eller venstresiden, om jeg får spørre?

Anonymkode: 806a8...e2c

Det er en grunn til at jeg ikke stemmer ved valg. Har for varierende meninger.

Anonymkode: 3fd90...7a9

• Liker 2
Skrevet

Ser ned på folk som snyter på skatten. Syns bare det er utrolig barnslig...

Anonymkode: a63e7...016

• Liker 5
Skrevet

Jeg mener og tror at kanskje moder jord forsøker å rydde opp i befolkningen i Asia og resten av verdenen med disse pandemiene. Redde restene av seg selv, liksom.

Skjønner selvsagt at man lager vaksiner osv så lenge krisa pågår, men det er nok sunnere for Tellus jo flere som dør. Såpass upopulær mening at jeg aldri jar og aldri kommer til å si det høyt. Kan jo hende jeg angrer meg hvis en av mine egne eller jeg selv blir syk. 

Anonymkode: e47e5...1c1

• Liker 11
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da vil jo kvinnene ende opp som taperne når de blir gamle med mindre de har holdt sammen med mannen eller arvet fordi han dør først. Jobber du ikke så blir du minstepensjonist, og du vil jo heller ikke kunne disponere penger fritt og kjøpe ting som d selv vil. Da må du jo be om lommepenger.

Det måtte jo selvsagt en del lovendringer til for at det skal bli mulig. Slik samfunnet er i dag er det vanskelig å gjennomføre. 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener og tror at kanskje moder jord forsøker å rydde opp i befolkningen i Asia og resten av verdenen med disse pandemiene. Redde restene av seg selv, liksom.

Skjønner selvsagt at man lager vaksiner osv så lenge krisa pågår, men det er nok sunnere for Tellus jo flere som dør. Såpass upopulær mening at jeg aldri jar og aldri kommer til å si det høyt. Kan jo hende jeg angrer meg hvis en av mine egne eller jeg selv blir syk. 

Anonymkode: e47e5...1c1

Har tenkt tanken mange ganger selv. 

Anonymkode: e0139...746

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...