Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Horten Market skrev:

I alle sammenhenger. I USA har de tatt i bruk ordet igjen i offentlig kommunikasjon, mens derimot afro-amerikaner som en stund skulle være bedre, nå er ansett av noen som nedsettende. Tror forresten det er lov å si neger/negresse her på Kvinneguiden, hvis reglene ikke er endret?

Mulig det er litt kulturladet de ordene? For meg er ikke negresse noe som helst i negativ retning. Ordet negresse får meg til å tenke på vakre, sexy, mørke damer med vakker rumpe. Det kan jo ikke være negativt? Eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke en upopulær mening, men meninger som nynazister har.. 🤮

Anonymkode: c7f44...0a0

Er langt flere enn nynazister som har de meningene.

Anonymkode: 139d4...d6e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 21.01, Sirkelen skrev:

En veldig upopulær mening:

Jeg synes det bør innføres individuelle kvoter på varer og tjenester som bruker mye ressurser eller forurenser spesielt mye.

Alle burde få en gitt kvote med kjøtt, flyreiser, bensin og elektronikk hvert år. Så kan du kjøpe eller selge deler av din kvote med andre som du vil. Du får ikke kjøpt disse varene/tjenestene uten å samtidig bruke et «kvotekort» som trekker deg for en andel av kvoten.

Med et slikt rasjoneringssystem kunne vi hindret overforbruk uten en masse skatter og avgifter. 

Ikke dumt, men hva da med jobbreiser?

Jeg spiser f.eks ikke kjøtt hjemme men om jeg får det servert spiser jeg av hensynet til verten går dette på min eller vertens kjøttkvote osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 23.54, loveli skrev:

Ok. Du la det frem som om du fortalte meg noe jeg ikke visste.

Jeg vet såpass at det å sende en epost på 1MB forurenser like mye som bilkjøring i 118meter. Sier seg selv at KG forurenser heftig.

Har du link som underbygger påstanden din anng forurensningen av å sende en e-post

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er så lettlurte at det er et demokratisk problem. Se bare debatten ovenfor om forurensning av epost. Klimafantastene har tatt til orde for at "problemene" ikke kan løses innen demokratiets rammer. Kanskje vi heller skal revurdere stemmerett for kvinner? De største reelle utfordringene vi har i samfunnet i dag, er det kvinner og feminister som har stemt frem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Var din jobb å underbygge

Var interessant, så vil lese meg mer opp på temaet

Min jobb?

OK, da misforsto jeg hensikten med innlegget ditt. Er så vant til at når det spørres etter dokumentasjon her inne, så må man bruke hundre år på å forsvare seg overfor noen som bare vil kverulere e.l. Beklager tonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, loveli skrev:

Min jobb?

OK, da misforsto jeg hensikten med innlegget ditt. Er så vant til at når det spørres etter dokumentasjon her inne, så må man bruke hundre år på å forsvare seg overfor noen som bare vil kverulere e.l. Beklager tonen. 

Ser den

Ber ofte om link når folk kommer med utsagn som ditt, selv om jeg lett kan finne det selv, pga hvor bevisbyrden ligger.

Er nysgjerrig av natur og det du skrev var nytt for meg 

Har funnet flere linker nå og driver på å lese meg opp 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig upopulært og kanskje stygt, men også kanskje noe enkelte bør tenke over

- Nordmenn er i ferd med å bli stygt store. Det er bare helt utrolig hvor lite bra enkelte ser ut. Jeg synes det er direkte ekkelt, at folk presser i seg så forferdelig mye ekkelt....

- Jeg synes folk som sier/skriver her inne: "studer noe" "ta deg sammen" "velg et annet studie" "ta høyere utdannelse" De er enkle og skjønner virkelig ikke at skole ikke funker for mange. Og enda en ting jeg irriterer meg vettet over her, er at de ikke skjønner om en så tar høyere studier så er det like mange om jobbene. man er altså ikke garantert jobb, og særlig ikke om man har studert bare for å kunne si "jeg studerer". Så har man ikke interesse. Arbeidsgiver vil da merke at man vil gjøre en dårlig jobb. 
Er så lei trangsynte folk. 

Anonymkode: 1ef2d...cbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Horten Market said:

Kvinner er så lettlurte at det er et demokratisk problem. Se bare debatten ovenfor om forurensning av epost. Klimafantastene har tatt til orde for at "problemene" ikke kan løses innen demokratiets rammer. Kanskje vi heller skal revurdere stemmerett for kvinner? De største reelle utfordringene vi har i samfunnet i dag, er det kvinner og feminister som har stemt frem.

De største problemene i landet er det menn som står bak.Der kan det ikke være noen tvil.

Anonymkode: 99b8c...ce6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De største problemene i landet er det menn som står bak.Der kan det ikke være noen tvil.

Anonymkode: 99b8c...ce6

Ja, det er jo på en måte sant. Muslimske menn. Som dere kvinner og feminister har invitert hit på andres regning. For det er jo vi som betaler for dette, du skjønner vel såpass. Vi menn som skaper noe og tjener våre egne penger, ikke dere som mottar penger fra staten.

Endret av Horten Market
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, CabinCruiser said:

Mulig det er litt kulturladet de ordene? For meg er ikke negresse noe som helst i negativ retning. Ordet negresse får meg til å tenke på vakre, sexy, mørke damer med vakker rumpe. Det kan jo ikke være negativt? Eller?

Det at ordet gir deg assosiasjon til vakre, sexy mørke kvinner med store rumper er negativt. Begrepet er på ingen måte nøytralt for deg. Det er eksotifiserende og simplifiserende.

Anonymkode: a9a3a...62c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Horten Market said:

Ja, det er jo på en måte sant. Muslimske menn. Som dere kvinner og feminister har invitert hit på våre andres regning. For det er jo vi som betaler for dette, du skjønner vel såpass. Vi menn som skaper noe og tjener våre egne penger, ikke dere som mottar penger fra staten.

Mener du virkelig dette?

Anonymkode: a9a3a...62c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Where to begin?! 

Jeg tror hele klimasaken er maktpolitisk oppspinn, husk Hitler sa at "det er lettere å få massene til å tro på en stor løgn enn en liten".

Jeg spiser kjøtt nærmest på trass. Jeg liker ikke muslimer og hater Islam. Jeg mener vi burde gå tilbake til Norge slik det var før. Menn skulle være menn og kvinner være kvinner. Menn burde være gentlemen og behandle jenter som prinsesser. 

Homofili er en samfunnssykdom som ikke bør oppmuntres, men motarbeides. Når det er sagt så skal ål homolobby og propaganda forbys, men homofile skal få leve i fred. Altså ikke homoforfølgelse.

Jeg tror Gud skapte verden og at Jesus er vår frelser. Ateisme er dumskap og latskap, dessuten er amoralisme roten til all elendighet.  

Åja, jeg misliker genderideologi.

Anonymkode: 6a4a8...ca2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Horten Market skrev:

Er det bare kvinner som stemmer MDG? 

Anonymkode: 5d907...13e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ledere som har affærer med de som er underordnet han, burde enten bli degradert eller få fyken. 

Jeg mener alle pedofile burde bli henrettet. 

Jeg mener dowmsyndrom burde utryddes. 

Jeg mener plastikk kriugi, foruten om det som er av viktig helsemessige årsaker, burde forbys. 

Jeg mener all vekt/slanking/snakk om kropp burde forbys på jobb. Samt matinntak snakk. 

Anonymkode: 9cf7b...70a

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jøder er en berikelse og at de burde få mere makt i Norge på tross av deres antall. Jeg husker med staten Israel i kampen mot Palestina og jeg mener snus burde vært mye billigere enn sigaretter.

Anonymkode: 6a4a8...ca2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det bør bli forbudt for leger å utføre gjentatte kosmetiske operasjoner på friske kropper. Det svært risikofylt og etisk uforsvarlig at en lege går med på å operere et menneske med f.eks 20 kosmetiske operasjoner bak seg. At det er lovlig er helt vanvittig...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...