Husholdning1 Skrevet 12. november 2019 #201 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) 4 minutter siden, Sirkelen skrev: Dette er en ren benektelse av vitenskap. Igjen og igjen. Og den konspirasjonsteorien om Al Gore må du bare legge i hylla. Dette har forskere visst om siden 70-tallet, ja enkelte lenge før det. Nei, det er ikke benektelse av vitenskap. Det finnes nok av forskning som tviler på den menneskelige påvirkningen. Det er ikke en konspirasjonsteori at Al Gore har tjent seg rik på dette. Det er enda en realitet. Å tro Gore hadde andre intensjoner blir som å mene at Trump alltid uttaler seg saklig. Endret 12. november 2019 av Husholdning1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 12. november 2019 #202 Del Skrevet 12. november 2019 1 minutt siden, Sirkelen skrev: Det er jo også helt fornuftig. Folk drepte ikke hverandre i brødkøene i Sovjet, eller i kampen for å komme lenger fram på listen over de som hadde bestilt en Lada-bil. Ikke i køene, nei. Det ble helst gjort der det ikke kunne sees, etter at kjæledyrene først var ofret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 12. november 2019 #203 Del Skrevet 12. november 2019 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Ikke i køene, nei. Det ble helst gjort der det ikke kunne sees, etter at kjæledyrene først var ofret. Du sprer bare skrekkpropaganda. Det er ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 12. november 2019 #204 Del Skrevet 12. november 2019 Akkurat nå, Sirkelen skrev: Du sprer bare skrekkpropaganda. Det er ufint. Om du tolker realitetene som ufine, så får det være. Det blir ikke mindre realiteter av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 12. november 2019 #205 Del Skrevet 12. november 2019 Katter er noe av det ekleste jeg vet om. Veldig glad i dyr, bare ikke katter... De er snikete, har gule øyne, klorer og biter og freser og slåss og skyter rygg, de spiser småfuglene som jeg er så glad i, og er fullstendig uforutsigbare. Det er et stort mysterium for meg at noen mennesker frivillig slipper disse ekle dyra inn i husene sine... Jeg forstår at det at de spiser andre dyr er et instinkt, men hvis det ikke hadde vært så forferdelig mange katter så hadde heller ikke så mange fugler blitt ofre for kattene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 12. november 2019 #206 Del Skrevet 12. november 2019 3 minutter siden, Husholdning1 skrev: Nei, det er ikke benektelse av vitenskap. Det finnes nok av forskning som tviler på den menneskelige påvirkningen. Det er ikke en konspirasjonsteori at Al Gore har tjent seg rik på dette. Det er enda en realitet. Å tro Gore hadde andre intensjoner blir som å mene at Trump alltid uttaler seg saklig. Gore er ikke klimaets svar på Jesus, Einstein eller Darwin. En middelmådig amerikansk politiker som laget en dokumentar om klimaproblematikk. Klimaresultatene bygger på mange tusener av forskeres innsats, dyktige folk fra alle verdenshjørner. Du spytter på deres harde arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 12. november 2019 #207 Del Skrevet 12. november 2019 1 minutt siden, Sirkelen skrev: Gore er ikke klimaets svar på Jesus, Einstein eller Darwin. En middelmådig amerikansk politiker som laget en dokumentar om klimaproblematikk. Klimaresultatene bygger på mange tusener av forskeres innsats, dyktige folk fra alle verdenshjørner. Du spytter på deres harde arbeid. Gore er klimapropagandaens vinner. Et utvalg av et utvalg forskeres forskning. Nokså selektivt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. november 2019 #208 Del Skrevet 14. november 2019 Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporing. pinar, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #209 Del Skrevet 14. november 2019 Jeg har flere ting. -Selvom Norge er et godt land å leve i, synes jeg vi nordmenn er naive, godtroende og ekstremt selvopptatte. Det er vanvittig mange egoister i dette landet. Jeg synes vi er et skikkelig nisseland som tror vi er så mye større enn det vi er. Jeg hater ikke landet mitt, og jeg er stolt av å være norsk osv, men gud bedre vi kunne vært så mye bedre om vi bare hadde litt mer selvinnsikt. -Jeg synes politikerne i Norge er evneveike, de tar så mange rævva beslutninger. Det at helse, politi, gamlehjem osv. ikke får MYE mer økonomiske midler i et så rikt land som Norge er for meg uforståelig. Dere vil ikke en gang vite hvor mye penger vi blåser avgårde på kunst og kultur f.eks. Hvor mange evneveike prosjekter Norge kaster bort penger på istedenfor. Jeg spyr av tanken. -Jeg ser ned på folk som finner sin verdi gjennom sosiale medier. Altså de som lever og ånder for likes og oppmerksomhet. -Når jeg leser kommentarfeltet i flere nyhetssaker på FB så mister jeg troen på mennesker. At så mange mennesker ytrer seg om ting de overhodet ikke kan noe om med fullt navn, er for meg uforståelig. -Jeg synes mange utlendinger er ekstreme på å dra rasismekortet uansett hva som blir sagt. Jeg synes det er bra at det er stort fokus på å bekjempe rasisme, men gud bedre noen tar det til nye høyder og bruker det for å gjemme seg bak elendigheten de driver med. -Jeg tenker automatisk "megge" med en gang en dame definerer seg som feminist. Bruk heller ordet: "Jeg er for likestilling" Anonymkode: 5486c...15d 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #210 Del Skrevet 15. november 2019 På 10.11.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev: Nordmenn sier at de er opptatt av barnas rettigheter mer enn andre land i verden. Og så bestemmer de at det er en god ide at 10-åringer må bytte bosted annen hver uke..Forstå som man vil. Anonymkode: 64be5...9e3 Nordmenn er ræva på barnas rettigheter generelt, dette er allmenkjent i alle land - bortsett fra molbolandet Norge. Anonymkode: b3854...0bd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #211 Del Skrevet 15. november 2019 Før trodde jeg ikke på hekser. Nå vet jeg at de finnes. De jobber i barnevernet... Anonymkode: 32093...962 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #212 Del Skrevet 15. november 2019 Her på KG er det en upopulær mening at barnas rettigheter skal oppfylles. Jeg har den meningen at barna skal bli hørt, bli snakket og tatt på alvor om eget liv, for eksempel i barnevernsaker. På KG er det en store skare av barneverntilhengere som står hardt på at barna ikke skal bli hørt, men heller umyndiggjort. Så her har jeg en upopulær mening med tanke på KG sitt forum siden jeg hegner om barnas rett til en trygg barndom. Anonymkode: 10124...50f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #213 Del Skrevet 15. november 2019 På 12.11.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev: Jeg synes nordmenn som blir kjærester og får barn med utlendinger er landsforrædere. De hvisker ut genene våre og blander de så tilslutt er det ingen renrasede nordmenn igjen. Anonymkode: 51641...6fa Min unge er halvt algerisk og halvt norsk, skal oppdra hun som muslim, tenk det du 🥰 Anonymkode: b3854...0bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #214 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg jobber med funksjonshemmede og psykisk utvilklingshemmede og syntes mange av dem skulle ha fått slippe, syntes det er tortur å gjøre alt for å holde dem i live hele tiden. Når de holder på å falle fra, så gjør man alt for at de skal overleve uansett hvor mye smerter de må leve med uten å kunne formidle et ord, de er fanget inni kroppen sin som er fullt av smerter. Syntes det er ufyselig. Man gjør ikke det med dyr. Jeg blir derfor lettet når slike brukere dør, imens de andre kollegaene hyl griner. Men jeg later bare som at jeg syntes det er forferdelig trist, men egentlig er jeg bare så glad på brukerens vegne som endelig slapp. Anonymkode: f32c7...57f 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #215 Del Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber med funksjonshemmede og psykisk utvilklingshemmede og syntes mange av dem skulle ha fått slippe, syntes det er tortur å gjøre alt for å holde dem i live hele tiden. Når de holder på å falle fra, så gjør man alt for at de skal overleve uansett hvor mye smerter de må leve med uten å kunne formidle et ord, de er fanget inni kroppen sin som er fullt av smerter. Syntes det er ufyselig. Man gjør ikke det med dyr. Jeg blir derfor lettet når slike brukere dør, imens de andre kollegaene hyl griner. Men jeg later bare som at jeg syntes det er forferdelig trist, men egentlig er jeg bare så glad på brukerens vegne som endelig slapp. Anonymkode: f32c7...57f Du er jo bare en kald fisk. Get a heart. Anonymkode: 32093...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #216 Del Skrevet 15. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er jo bare en kald fisk. Get a heart. Anonymkode: 32093...962 Er jeg kald fordi jeg syntes det er vondt å se at folk ligger å lider ? Ikke klarer å spise ellet drikke, blir tvangsforet med sonde og blir dopet ned bare for at de skal ligge der å være halv døde for andres skyld? Bare for å utsette sorgen til eventuelle pårørende? Når det uansett ikke er vei til bedring? De må bare lide en sakte og smertefull død når de egentlig kunne sluppet. Anonymkode: f32c7...57f 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 15. november 2019 #217 Del Skrevet 15. november 2019 - Norge må tømmes for innvandrere, og i særdeleshet muslimer. Kulturen vår er ikke bærekraftig med så mange fremmedkulturelle som vi har i dag. Vi kan til nød overleve med 5-10 prosent av de som er her nå, resten må ut. - Samfunnet må bli mer maskulint. De store utfordringene i dag, skyldes i første rekke at femininiseringen har latt de oppstå. Maskuline verdier må bli akseptert igjen for å gjøre landet trygt for kvinner og barn. - Jeg bruker n-ordet så ofte som det passer i samtalen, for å understreke undertrykkelsen av det norske språket. Det er helt forferdelig at vi blir sosialt korsfestet for å bruke vårt eget språk til å uttrykke oss. Det er den som snakker som tillegger ordene innhold, ikke den som lytter! Krenkelsesgenerasjonen har snudd dette på hodet. - Ja, naturligvis er kirkelig bryllup forbeholdt mann og kvinne. Å stille spørsmål ved dette, er rent idioti. Skulle vel en Frp-er ha rett til å sitte i ledelsen i SV? Nei, de har jo helt forskjellige oppfatninger. Og når Kirken har en annen oppfatning enn de homofile, så kan de da i alle dager ikke forlange å få sose opp kirkegulvet når det er i strid med kirkens grunnlære. Homofile kan inngå ekteskap hos byfogden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #218 Del Skrevet 15. november 2019 4 hours ago, Horten Market said: - Jeg bruker n-ordet så ofte som det passer i samtalen, for å understreke undertrykkelsen av det norske språket. Det er helt forferdelig at vi blir sosialt korsfestet for å bruke vårt eget språk til å uttrykke oss. Det er den som snakker som tillegger ordene innhold, ikke den som lytter! Krenkelsesgenerasjonen har snudd dette på hodet. Bruker du n-ordet i jobbsammenheng? Anonymkode: 1b20c...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #219 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg mener "tidsklemma " for de aller aller fleste er selvvalgt, og derfor ingenting å klage på. Anonymkode: 6b18b...106 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #220 Del Skrevet 15. november 2019 Folk er faktisk nødt til å opprettholde båndtvangen. Jeg har ikke mye medfølelse for hunden som ble skutt på tur i skogen. Hadde eieren opprettholdt båndtvangen hadde det ikke skjedd. Hadde eieren ikke latt bikkja si gå inn på hans eiendom med hans oppdrettgjess hadde det heller ikke skjedd. Loven er ganske tydelig på at det lov å skyte eierløse hund som utgjør en fare for husdyr. Anonymkode: 1f56a...5d3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå