Gå til innhold

Fuck!! Har jeg kommet ut av skapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett par dager siden var jeg dritings, og som den kule personen jeg er i fylla, så ringte jeg til pappa og bestemor (henholdsvis 1 time og 1,5 time) for å gi de en litt dårlig beskjed om livet mitt (hva beskjeden var er ikke så viktig). Jeg var som sagt ganske full, så husker ikke samtalene. Jeg husker bare små glimt, blant annet av at jeg sier at jeg er lesbisk 😱 men, jeg er ikke sikker på om jeg har sagt det eller om det er noe jeg innbiller meg, i og med at jeg og vennene mine fleipet om det ett par dager tidligere.

Er jeg egentlig lesbisk? (Vet faktisk ikke). Tror de eventuelt det? Hvis jeg får kjæreste, skal jeg "overraske" med jente- eller guttekjæreste?

Haha, skjønner om dette høres veldig teit ut for dere, men det er ganske forvirrende for meg, som allerede er forvirret over min egen seksualitet og om jeg i det heletatt har "kommet ut av skapet" til folk 😅😅

Faktisk litt krise..... Hilsen en som må komme ut av det ene eller andre skapet 😅

Anonymkode: d6b71...2b4

Videoannonse
Annonse
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Du trenger ikke å komme ut av noe som helst, og skylder ingen en forklaring. Det er bare fint at både faren din og bestemora di vet at du nå har noen ting å finne ut av. Da er det lettere for dem å forstå deg framover.

Skrevet

ring dem og si jeg var veldig full her forleden jeg husker ikke hva vi snakket om, kan du gi meg et referat? Så får du sikkert den informasjonen du trenger.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Kognosøren skrev:

Du trenger ikke å komme ut av noe som helst, og skylder ingen en forklaring. Det er bare fint at både faren din og bestemora di vet at du nå har noen ting å finne ut av. Da er det lettere for dem å forstå deg framover.

Joda, men det er ikke sikkert at jeg har sagt det jeg kanskje tror at jeg husker, haha. (det jeg ringte for å si fikk jeg jo sagt, men samtalen løp løpsk etter det, og vi var innom flere temaer 😅)

Men, om homofili eller heterofili i det heletatt har kommet opp i samtalen Vet jeg ikke. Det er litt krise 😅

("tør ikke" å si at jeg var full og ikke husker samtalen heller 😅 (av andre årsaker))

Skrevet
9 minutter siden, snoren skrev:

ring dem og si jeg var veldig full her forleden jeg husker ikke hva vi snakket om, kan du gi meg et referat? Så får du sikkert den informasjonen du trenger.

Det hadde vært en veldig enkel løsning, men jeg kan ikke det. Høres kanskje teit ut. Men jeg har gode grunner til at j3 ikke kan si at jeg var dritings den kvelden 😜

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært en veldig enkel løsning, men jeg kan ikke det. Høres kanskje teit ut. Men jeg har gode grunner til at j3 ikke kan si at jeg var dritings den kvelden 😜

Da sier du at du nettopp falt og slo hodet ditt, har fått en liten hjernerystelse (så får du kanskje fred fra familien noen dager) og sier at du ikke husker helt hva dere snakket om i en bisetning hvor det føles naturlig. Kanskje det kan være en ide å si at du snublet i trappen og slo hodet rett etter at du la på..?

• Liker 1
Skrevet

Sikkert lurest å få bukt med alkoholproblemet ditt før du begynner å rote rundt i "hvem du er" og sånt.

Anonymkode: fb2b2...92a

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert lurest å få bukt med alkoholproblemet ditt før du begynner å rote rundt i "hvem du er" og sånt.

Anonymkode: fb2b2...92a

Ja, godt forslag...

Skrevet
10 minutter siden, snoren skrev:

Da sier du at du nettopp falt og slo hodet ditt, har fått en liten hjernerystelse (så får du kanskje fred fra familien noen dager) og sier at du ikke husker helt hva dere snakket om i en bisetning hvor det føles naturlig. Kanskje det kan være en ide å si at du snublet i trappen og slo hodet rett etter at du la på..?

Vet ikke helt om du tuller eller ikke, men går ikke for det forslaget. Har allerede snakka med de begge i ettertid.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt om du tuller eller ikke, men går ikke for det forslaget. Har allerede snakka med de begge i ettertid.

Har de snakket noe om samtalen, hvis de ikke har nevnt noe har sikkert ingen skade skjedd. Jeg var helt seriøs btw. Man husker mye rart når man har drukket som ikke nødvendigvis stemmer.

Skrevet

Er du lesbisk forresten? Isåfall så får de jo vite det en gang før eller siden..

Skrevet
2 minutter siden, snoren skrev:

Har de snakket noe om samtalen, hvis de ikke har nevnt noe har sikkert ingen skade skjedd. Jeg var helt seriøs btw. Man husker mye rart når man har drukket som ikke nødvendigvis stemmer.

Nei, de har ikke sagt noe, men jeg vet at jeg har snakket med de i 1time og 1,5 time. Og at det endte med grin og åpenhet 😅 og at jeg sa at jeg ikke ville snakke noe mer om det 🙈 huff.. Vet, man husker både ting som har skjedd, og ting som ikke har skjedd..hjernen er dust innimellom...

Beklager at jeg tvilte på om du var seriøs eller ikke, men man vet aldri her dessverre.

Skrevet
8 minutter siden, snoren skrev:

Er du lesbisk forresten? Isåfall så får de jo vite det en gang før eller siden..

Vet ikke. Litt forvirret. Derfor det liksom er litt ekstra forvirrende når jeg ikke vet om familien tror jeg er hetero eller lesbisk.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de har ikke sagt noe, men jeg vet at jeg har snakket med de i 1time og 1,5 time. Og at det endte med grin og åpenhet 😅 og at jeg sa at jeg ikke ville snakke noe mer om det 🙈 huff.. Vet, man husker både ting som har skjedd, og ting som ikke har skjedd..hjernen er dust innimellom...

Beklager at jeg tvilte på om du var seriøs eller ikke, men man vet aldri her dessverre.

Kanskje de tenker at du tviler litt på deg selv (legningen?) og har mye spennende å se frem til, det virker jo som om du ikke har funnet alt ut enda. Kanskje det gjemmer seg en vakker dame for deg der ute eller en kjekk mann? Uansett tror jeg de elsker deg (i alle fall i hjertet sitt om ikke de er flink til å vise det, noe jeg tviler på siden du snakket med dem så lenge) og vil, om kanskje ikke med det samme, akseptere deg for den du er og være glad du har funnet kjærligheten den dagen du kommer hjem med en du er glad i. De fra den gamle generasjonen er dinosaurer, men de oppdager mer og mer at verden er ikke like tight som den var for 50 år siden.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Litt forvirret. Derfor det liksom er litt ekstra forvirrende når jeg ikke vet om familien tror jeg er hetero eller lesbisk.

Når jeg ikke engang vet selv..... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Javel, så du tror ikke de merket at du var dritings? Høres rart ut... 

Anonymkode: 77115...668

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, så du tror ikke de merket at du var dritings? Høres rart ut... 

Det kan hende, men jeg har alltid fått høre at jeg aldri snøvler/virker full. Har blitt tatt for å være den edru/sjåføren i gjengen, selv om jeg var dritings 😅

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende, men jeg har alltid fått høre at jeg aldri snøvler/virker full. Har blitt tatt for å være den edru/sjåføren i gjengen, selv om jeg var dritings 😅

Jeg heller snøvler ikke og ser ikke full ut. Men ting man sier avslører det hele. Man snakker høyere, fortere, mer og er mer følsom, man endrer personlighet og det er det man merker. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heller snøvler ikke og ser ikke full ut. Men ting man sier avslører det hele. Man snakker høyere, fortere, mer og er mer følsom, man endrer personlighet og det er det man merker. 

De har ihvertfall ikke reagert på noe.

Skrevet

Du er ung og du finner ut av ting. 

Tenk på det som en klesbutikk og "livsstiler" er som klesplagg. Noen kan du se på stativet er ikke for deg. Noen må du kjenne på. Noen må du prøve på. Noen må du prøve på, stå foran speilet og leve deg litt inn i rollen som plagget gir deg. Kanskje det var det du gjorde.

Men plagget kan fremdeles bli hengende i skapet selv etter at det satt som et skudd i butikken. Eller det kan blir ditt nye jeg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...