:-) anna Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Etter snart et år hjemme som bekkenløs og babymamma er jeg i ferd med å bli håpløst utdatert gitt... Kjører stort sett min egen stil som jeg liker og som er relativt tidløs. Men tidløs er også påvirket av mote... Så hjelp meg... Hva er kult nå? Da mener jeg hår, sminke, klær, sko... generelt... Hva er det som gjelder i sommer?!
:-) anna Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2005 Er du sikker på at du ikke heter Annavenn... For du er tydeligvis den eneste som vil hjelpe meg å bli hipp og kul... Skubber denne litt opp jeg... det kommer snart en lønningsdag
Scheherazade Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Tja, masse sukkertøyfarger iallfall! Turkis, lime, rosa for eksempel. Men du? Hva med å kjøpe deg ett-to moteblader og se i disse? Da får du definitivt en pekepinn. Bilder, inspirasjon og handletips også! Elle, Henne, Tique for eksempel. Og Makeup og hår? Det beste stalltipset jeg har iallfall....
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Kaftan høres jo flott ut. Nå kommer det motestoff her på KG hver uke, kanskje du kan plukke opp noen tips der?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Hos frisørene sier de at det er "in" med krøller.
Gjest Coral Skrevet 28. mai 2005 #8 Skrevet 28. mai 2005 Kaftan høres jo flott ut. Nå kommer det motestoff her på KG hver uke' date= kanskje du kan plukke opp noen tips der? Leste den artikkelen, høres ut som et veldig behagelig plagg. Kjekt at Kg kommer med motestoff forresten. Ville også lest litt i moteblader :-) anna, og plukket ut det du liker og føler deg vel i. Går som en annen skrev her mye i Bohemstilen i år. Når jeg har kikket i butikkene synes jeg de har mye løse og ledige plagg, bla i lin, både i naturfarger og i sterkere farger, skjørt med volanger, topper med blondekanter osv. Ta deg en runde rundt å se, og du finner garantert mye annet også
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2005 #9 Skrevet 28. mai 2005 Hvor finner jeg kaftan? Finner det ingen steder jeg...
Gjest Coral Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Hvor finner jeg kaftan? Finner det ingen steder jeg... Sjekk Mies link, "Kaftan"
just_c Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 var hos frisøren i går og bleka håret mitt.. så jeg er ut,, er in med mørkt hår og krøller i år...sies det..
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #12 Skrevet 29. mai 2005 var hos frisøren i går og bleka håret mitt.. så jeg er ut,, er in med mørkt hår og krøller i år...sies det.. Litt dumt at jeg akkurat har begynt prosessen med å gå tilbake til min lyse farge da... Var veldig mørk i vinter, men det koster jo en formue å holde vedlike i solen... Skal bli enda lysere, så jeg far bare vært ut jeg også
LilleBille Skrevet 29. mai 2005 #13 Skrevet 29. mai 2005 Naturmaterialer- sterke farger og lange kjeder
Angelica Skrevet 29. mai 2005 #14 Skrevet 29. mai 2005 En ting ikke jeg liker er disse spisse skoene som er nå.. Stygge å se på, og kan da umulig være gode å ha på bena.. Men er det IN kjøper folk uansett.
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #15 Skrevet 29. mai 2005 Eg syntes spissesko er superfint! Er ikkje skoa behageleg å ha på, så har du ikkje funne den som passar deg best. Eg har eit par spisse, og dei er supergode! Det er in med sigøynerstil - personleg så syntes ikkje eg det er så fint. Lange smykker i tre. Gjerne trekuler. Og gjerne fleir på ein gong i forskjellige lengder. Surfe-jente-hår. Etniske sko. Sterke fargar
Saeria Skrevet 29. mai 2005 #16 Skrevet 29. mai 2005 Et tips til spisse sko: Dytt litt bomull i tuppen på de, da skal de visstnok bli myye bedre å ha på. Fikk tips av ei dame som har gått i sånne sko i årevis.
Milly:) Skrevet 29. mai 2005 #17 Skrevet 29. mai 2005 En ting ikke jeg liker er disse spisse skoene som er nå.. Stygge å se på' date=' og kan da umulig være gode å ha på bena.. Men er det IN kjøper folk uansett.[/quote'] Kunne ikke vært mer enig..
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #18 Skrevet 29. mai 2005 Mørkt hår ( gjerne med litt rødskjær) og krøller cowboyboots (gjerne utenpå buksen) ..og det er derfor det bare selges trange jeans nå..hele veien ned... acne er visst hiten. store tresmykker / fargerike smykker /armbånd Hvite plagg fra topp til tå knyteboleroer http://www.asos.com/images/250505/01.gif voileskjørt http://www.asos.com/images/prods/CFCSK1095...OCH/image1l.jpg Espadrillos /høye sandaler med knyting med svær korkhel http://www2.victoriassecret.com/images/pro...gvw/V243929.jpg 70 tall inspirert pilotbriller Jakker med knyting / belte og mye mye mer Sjekk ut www.asos.com, www.vogue.com/www.style.com eller kjøp blader på narvesen som utenlandske cosmopolitan/vogue/marie claire .. jeg synes norske blader ofte blir litt platte,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå