Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke verdens beste økonomi, men siden jeg er flink til å prioritere så går det veldig fint. Saken er at jeg tok på meg å gjøre noe for en bekjent, og dette innebært at det ble noen reiseutgifter. Jeg skule også få betalt for det jeg gjorde, som tok meg hele dagen + reising tilbake. Dette er ikke en person jeg kjenner særlig godt. Jeg dauer ikke uten "lønna", men jeg merker at når det er 3. gangen det skjer, så blir jeg en smule irrtert. 
Når det er samme personen. 
Ved en anledning så fikk jeg ikke pengene jeg lånte bort, som var 2000. Purret på de men gav opp til slutt. Fikk dem faktisk etter 6 mnd. Samme personen har lånt hos ei venninne og hun har ikke fått dem enda. og hun lånte bort penger før jeg gjorde det.

Så gjorde jeg en tjeneste for vedkommende i mai i år, men har ikke fått noe for det enda. Jeg sendte en melding og sa at vedkommende kunne informere om at vi gjør gratisarbeid slik at vi slipper å føle oss lurt for penger og kastet bort masse tid på å reise... En gang var unnskyldningen at vedkommende hadde måttet lånt penger til en venn som var i nød, og at hn derfor ikke hadde mulighet til å betale meg helt enda. 
Nå er det lenge siden og jeg sendte melding igjen i går om at jeg er irrtert. har ikke fått svar. 

Anonymkode: 2f180...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å gjøre tjenester for denne personen når du ser gang på gang at du ikke får noe igjen? Denne personen utnytter deg til de grader.

• Liker 9
Skrevet

Ja, det er dumt. Har du lært nå?

ALDRI gjør noe for denne personen igjen.

Anonymkode: 77849...499

• Liker 2
Skrevet

Enig. Da er denne saken løst? Kan trådstarter love at de ukloke tingene ikke blir gjentatt? :) 

Anonymkode: 82fce...7ab

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg sier alltid til meg selv: dette er første og siste gang det skjer med meg.

Jeg håper du har lært nå😊 Og beklager om det.

Skrevet

Du er snill og godtroende. Men hadde purret til jeg hadde fått pengene mine. Det er ennprinsippsak. Så hadde jeg aldri hverken lånt henne noe eller gjort vennetjeneste for henne igjen. Vet det er hardt å si nei og være kjip. Men du har igjen for å sette grense 

Anonymkode: c3ecf...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...