AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Kjemi 1 og 2, fysikk 1 og r1 matte. Hva er erfaringene deres? Klarte dere få 6 er? Anonymkode: 5c0fc...7a6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Kjemi 1, fysikk 1 er ikke noe problem å få 6er i. kjemi 2 muntlig er også greit å få 6er. kjemi 2 skriftlig er vanskelig å få en 6er i på eksamen, nesten umulig virker det som. Matematikk er også litt vanskelig siden du kun kan miste 4-5 poeng før 6ern går i vasken. Syntes S1 og S2 var greiere enn R1. Anonymkode: a53ea...86e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjemi 1, fysikk 1 er ikke noe problem å få 6er i. kjemi 2 muntlig er også greit å få 6er. kjemi 2 skriftlig er vanskelig å få en 6er i på eksamen, nesten umulig virker det som. Matematikk er også litt vanskelig siden du kun kan miste 4-5 poeng før 6ern går i vasken. Syntes S1 og S2 var greiere enn R1. Anonymkode: a53ea...86e Vil ikke si at det er lett. Man må være generelt flink i matte for å klare kjemi og fysikk relativt godt. Men selvsagt, hvis man øver masse og pugger så går alt an! Muntlig er absolutt enklere å få bedre karakter i sammenlignet med skriftlig. Anonymkode: 4d36a...05f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 Har samme erfaring som personen ovenfor. I kjemi 1 (kun en eksamen) og kjemi 2 muntlig er seks oppnåelig om man er flink. Matematikk R1 - se på et par eksamenshefter og vurder vanskelighetsnivået. Året jeg tok det opp var det et par oppgaver som jeg aldri (!) hadde klart å løse (skjønte dem ikke en gang etter å ha sett fasiten), så sekserne er kanskje litt mer for de som er virkelig mattegenier. Selv hadde jeg stålkontroll på matten gjennom hele året og la mye tid ned i den, noe som holdte til fem i mitt tilfelle. Kjemi 2 skriftlig fikk jeg også kun fem i, selv om jeg satset på en sekser (og hadde vel også troa på at jeg kunne få det, etter seks i både kjemi 1 og 2 muntlig). Så mulig høyt vanskelighetsnivå der. Anonymkode: cf57d...9ec
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 Jeg tok ikke fagene som privatist, men har samme erfaring. Jeg kom opp i kjemi 2 muntlig, og det gikk ganske greit å få 6. Kom heldigvis ikke opp i kjemi skriftlig, for der ville jeg nok ikke klart å få 6 - eksamen var veldig vanskelig. På 2R fikk jeg 5 - sjanseløs på sekser. Da skal man ha en intuitiv forståelse for matte som jeg ikke har. Anonymkode: 6b68a...9fb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 Det er vesentlig vanskeligere å få 6 på skriftlig enn på muntlig eksamen. 6 på muntlig er ikke så vanskelig om man har forståelse for stoffet, mens man på skriftlig må ha omtrent alt rett Anonymkode: f2dad...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå