AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Bor i blokk driter i om folk fester eller er høylytte. men jeg har ei gal dame under meg som klager på alt, fra at jeg går over gulvet eller at barnet mitt er høylytt nå jeg har barnet mitt annen hver helg. i oppgangen vår så kan vi ikke lufte eller låse ytterdøren på kvelden når vi vil. fant ut nå at hun driver å lukker lufteventiler i kjelleren for at det blir så kaldt i leiligheten hennes. Hun bor i 1 etasje så hun har kjelleren rett under seg. Samme med vinduene i trappe oppgangen, trekker så inn i leiligheten hennes sier hun. er helt utrolig hva hun klager over. Hver gang jeg ser henne så klager hun over noe. trenger litt råd på hva jeg skal gjøre når hun står på døra? Har lyst å kunne la barnet mitt kose seg litt når det er hos meg. kjøpte meg hodetelefoner for å bruke når jeg ser film men begynner og bli lei av å måtte liste meg rundt. hjelp Anonymkode: 7eada...5da
Blackbird Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Her må du bare tøffe deg litt opp og stå på krava. Neste gang hun klager på barnet ditt så sier du at du vet det er litt lytt, men at dere har gjort det dere kan for å redusere støyen. Dette må hun bare lære seg å leve med. Da går jeg ut fra at du vet barnet ta hensyn og ikke løper rundt med tresko og slår harde leker i gulvet feks. 😁 Det med lufteventilene skjønte jeg ikke helt... Hva er problemet med at hun lukker de?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Dårlig inneklima i kjeller, fuktighet og kjellergulv som setter seg i klær som ligger i bodene. I oppgangen lukter det røyk og matos Anonymkode: 7eada...5da 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dårlig inneklima i kjeller, fuktighet og kjellergulv som setter seg i klær som ligger i bodene. I oppgangen lukter det røyk og matos Anonymkode: 7eada...5da Kjellerlukt Anonymkode: 7eada...5da
Gjest ByeByeLove Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Sånt går utover trivselen. Ta en prat med styret i sameiet/borettslaget om at hun klager på urimelige forhold. Hun bor i ei blokk og da må hun tåle å høre andre leve rundt seg. Du skal nettopp det; Leve. Kanskje et par gode hodetelefoner hadde vært en fin julegave til henne. Barnet ditt skal kunne leke og kose seg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, Kognosøren skrev: Sånt går utover trivselen. Ta en prat med styret i sameiet/borettslaget om at hun klager på urimelige forhold. Hun bor i ei blokk og da må hun tåle å høre andre leve rundt seg. Du skal nettopp det; Leve. Kanskje et par gode hodetelefoner hadde vært en fin julegave til henne. Barnet ditt skal kunne leke og kose seg. 1 dagen jeg flyttet inn. Står med en papp eske så sier hun at jeg ikke må bråke når jeg skal ha snekker. Dette var da 1 😂 Anonymkode: 7eada...5da
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1 dagen jeg flyttet inn. Står med en papp eske så sier hun at jeg ikke må bråke når jeg skal ha snekker. Dette var da 1 😂 Anonymkode: 7eada...5da Haha shit, da hadde jeg snudd i døra og flyttet en annen plass... Anonymkode: c9ef2...922
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha shit, da hadde jeg snudd i døra og flyttet en annen plass... Anonymkode: c9ef2...922 Bare så det er sagt så er det ingen som liker henne. Værste av alt at hun er kun 37 år 😂 har holdt henne oppdatert når jeg har hatt håndtverker på besøk men like vel kom hun på døren og lurte på hvor lenge han snekkeren skulle borre i betongveggen for hun hadde besøk Anonymkode: 7eada...5da 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 Det er jo bare å henvise til borettslagets regler, det er stille fra 23-07, ellers kan hun ikke klage. Anonymkode: d2622...605 3
Gjest ByeByeLove Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare så det er sagt så er det ingen som liker henne. Værste av alt at hun er kun 37 år 😂 har holdt henne oppdatert når jeg har hatt håndtverker på besøk men like vel kom hun på døren og lurte på hvor lenge han snekkeren skulle borre i betongveggen for hun hadde besøk Anonymkode: 7eada...5da For en forferdelig nabo. Hun må flytte. Hun kan ikke bo i blokk. Det er og blir hennes problem.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, Kognosøren skrev: For en forferdelig nabo. Hun må flytte. Hun kan ikke bo i blokk. Det er og blir hennes problem. Hun var på døren å klaget på at jeg låste døren i oppgangen for tidlig og at noen hadde klaget på at hun skrek til hunden sin. Jeg fikk jo skylden, når jeg sier jeg ikke gidder og snakke med henne og lukker døren så setter hun benet i døren så jeg ikke får lukket døren. Anonymkode: 7eada...5da
Gjest ByeByeLove Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Hun var på døren å klaget på at jeg låste døren i oppgangen for tidlig og at noen hadde klaget på at hun skrek til hunden sin. Jeg fikk jo skylden, når jeg sier jeg ikke gidder og snakke med henne og lukker døren så setter hun benet i døren så jeg ikke får lukket døren. Anonymkode: 7eada...5da Nå overdriver du vel?
sølvdryss Skrevet 10. november 2019 #13 Skrevet 10. november 2019 Kan du be henne om å legge lapper i postkassen din dersom det er ting hun klager på? Da kan du samle disse usaklige "klagene" og overlevere styret når du føler du har nok dokumentasjon. Så får de snakke med henne. Du bør også slutte å åpne opp om hun ringer på. Har du slikt hull man kan se gjennom? 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #14 Skrevet 10. november 2019 1 minutt siden, Kognosøren skrev: Nå overdriver du vel? Nei, jeg ble helt satt ut selv Anonymkode: 7eada...5da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #15 Skrevet 10. november 2019 1 minutt siden, sølvdryss skrev: Kan du be henne om å legge lapper i postkassen din dersom det er ting hun klager på? Da kan du samle disse usaklige "klagene" og overlevere styret når du føler du har nok dokumentasjon. Så får de snakke med henne. Du bør også slutte å åpne opp om hun ringer på. Har du slikt hull man kan se gjennom? Ja har ikke hull Anonymkode: 7eada...5da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #16 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja har ikke hull Anonymkode: 7eada...5da Har kikke hull Anonymkode: 7eada...5da
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #17 Skrevet 10. november 2019 2 minutter siden, Kognosøren skrev: Nå overdriver du vel? Dama er ikke riktig. Skriker og brøler til hunden vis den tisser eller bæsjet inne (valp) Anonymkode: 7eada...5da 3
sølvdryss Skrevet 10. november 2019 #18 Skrevet 10. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har kikke hull Anonymkode: 7eada...5da Da slutter du å åpne når hun ringer på. Om hun likevel ringer på flere ganger så får du henge opp en lapp på døren "vennligst ikke ring på, vi ønsker fred". Om hun da fortsetter så har hun ingen respekt for andres privatliv. Høres jo ut som hun "terroriserer" dere. 1
sølvdryss Skrevet 10. november 2019 #19 Skrevet 10. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dama er ikke riktig. Skriker og brøler til hunden vis den tisser eller bæsjet inne (valp) Anonymkode: 7eada...5da Da melder du fra til mattilsynet. Det er ikke ok. Slike folk bør ikke ha dyr. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #20 Skrevet 10. november 2019 Akkurat nå, sølvdryss skrev: Da melder du fra til mattilsynet. Det er ikke ok. Slike folk bør ikke ha dyr. Det er noen som har meldt til Mattilsynet og jeg fikk skylden. Men vis hun fortsetter å klage så burde jeg vel snakke med styreleder? Anonymkode: 7eada...5da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå