Gjest nyskjerrig :) Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=2183 Bilder av kjønnsbekreftende operasjon, mann til kvinne. Ok, menn og kvinner, er dette virkelig så ille å se? Ivertfall de første 3-4 bildene er vel ok? Jeg har begynt å lurt på om jeg har en meget høy "blod og gørr" terskel, for jeg synes faktisk det er interessant. Så etter å ha hatt en liten diskusjon med en mannlig venn av meg begynner jeg å lure litt på hva andre synes. Sier ikke dette for å provosere eller såre/skremme noen (kjenner til at det er minst en TS på dette forumet , men antar dere vet dette fra før, og slik jeg ser det, de første tre bildene er jo oppmuntrende ), jeg er bare imponert over hva de får til i dag
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Åååååhhhh, fyttiii Jeg får fysisk vondt av å se slike bilder. Så om jeg må velge mellom ekkelt eller interessant så går jeg nok for ekkelt
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Jeg synes det var veldig facinerender bilder! Har igrunnen lurt på hvordan en slik operasjon blir gjort, og slipper hvertfall lure noe mer nå
Nella Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Jeg synes det var veldig facinerender bilder! Har igrunnen lurt på hvordan en slik operasjon blir gjort, og slipper hvertfall lure noe mer nå
Gjest Formosiss Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 :hår: Åfyttigrisen. Jeg får helt vondt jeg.
Gjest manic Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Synes det er veldig interessant jeg ! Selvfølgelig litt ekkelt med alt blodet og skjæringa, men ikke verre enn en hvilken som helst annen operasjon Så flinke legene i dag er!
Gjest gørra Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Jeg synes ikke blod og gørr er spesielt ekkelt. Men det er jo en ting å se en steril operasjon, noe annet å se f.eks. noen som har omkommet av en anti-personell-mine..... Selv om det ikke er så om å gjøre for meg å se lenge og inngående på hvert bilde, synes jeg dette er mer interessant enn ekkelt, ja.
Gjest Xavia Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Oj! Jeg trodde jeg tålte mye, men det der ble vel sterk kost for meg. Prøvde bare å lese de informative kommentarene til bildene, uten å se på bildene. Det gikk ikke så bra. Guri land, for en operasjon. Resultatene ble jeg positivt overrasket over. Hadde aldri trodd det kunne se så bra ut.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Interessant! Har lurt på både hvordan de gjør det og hvordan resultatet blir seende ut. Og det ble jo riktig så bra?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #12 Skrevet 26. mai 2005 Ekkelt og interessant nok til at jeg så alle med rask scrolling
*Lene* Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 Nysgjerrig på resultatet andre veien også jeg! Må jo være mye værre å konstruere en penis? Uansett, imponerende resultater som ble vist på bildene!
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #14 Skrevet 26. mai 2005 Ha! Det har jeg sett på south park, du tar bare ut ballene og vrenger penis innover, og vips du har en vagina 8)
Leviin Skrevet 26. mai 2005 #15 Skrevet 26. mai 2005 Syns det var interessant jeg! Slett ikke noe ekkelt å se. Det var faktisk sånn at jeg syns enkelte av bildene ikke viste tydelig nok hva de egentlig gjorde.... MEN - jeg tror det er én ting å sitte å se på bilder, noe annet å være til stede ved en slik operasjon "live" (ikke bare nettopp kjønnsoperasjoner, men alle typer operasjoner der man får se mye blod og innside). Det blir to forskjellige settinger, å se noen bilder kontra i ro og fred på internett, eller å se at det faktisk blir gjort, med den tiden det tar, og høre/lukte osv.
Gjest Daniella_ Skrevet 26. mai 2005 #16 Skrevet 26. mai 2005 Jeg synes det var veldig facinerender bilder! Har igrunnen lurt på hvordan en slik operasjon blir gjort, og slipper hvertfall lure noe mer nå Jeg har også lurt på hvordan det gjøres, men allikevel fant jeg dette ekkelt. Men, jeg tror det har med å gjøre at det er mye blod og gørr i bildet.
aline Skrevet 26. mai 2005 #17 Skrevet 26. mai 2005 synes bildene av de ferdig-omgjorte kjønnsorganene var interessante, det blir jo virkelig bra gjort da!! men er generellt ikke så fryktelig glad i blod og operasjonsscener, kjenner jeg får litt fysisk ubehag av å se operasjoner, men det er det samme om det er slike operasjoner eller om det hadde vært en operasjon av hva som helst annet. tåler faktisk ikke blod i samme grad lenger,f ør gjorde det meg ingenting, nå blir jeg svimmel av å se på blod bare i sin enkelthet, i f.eks reagensrør.
Gjest kaviar Skrevet 26. mai 2005 #18 Skrevet 26. mai 2005 Var de 3 første bildene av en operert mann? Vis ja er han ihvertfall finere enn meg nedentil,men jeg har født 3 barn... :veldigsur:
Gjest Nin@ Skrevet 26. mai 2005 #19 Skrevet 26. mai 2005 Kjempeinteressante bilder! Jeg har også lurt på hvordan de gjør dette, og hvordan resultatet blir. Det blir jo utrolig bra!
Gjest Hege Skrevet 26. mai 2005 #20 Skrevet 26. mai 2005 Hehe..til høsten er det min tur, om jeg skal tro det de sier på Riksen, men jeg kan love dere at jeg har tenkt å sove meg gjennom alle de 7-8 timene det tar. Siden jeg allerede har vært og blitt litt beskåret der nede vet jeg bestemt at det blir lenge til jeg gir meg ut på sykkeltur etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå