Gå til innhold

Hva er din beste og verste tatovering?  

Anbefalte innlegg

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg har tre tatoveringer og to er keltiske symboler. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste er navnet på barna mine.

Den verste er en jeg tok i syden..skjev og jævlig,en krone..heldigvis er den på ryggen så ser den aldri selv😂

Anonymkode: 8e987...000

• Liker 1
Skrevet

Var i svømmehallen her om dagen, og så en fyr som hadde tatovert "Sylvi Listhaug" på ryggen med gotiske bokstaver 😂

Anonymkode: a4f3a...b09

• Liker 4
Skrevet

Jeg har to tatoveringer. Begge hører sammen (sybolsk) til å være på forskjellige kroppsdeler. Den fineste jeg har er uglen. Den er stor og fargerik og har et symbol som representerer barnet mitt ❤️ 

Gjest Familytree
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i svømmehallen her om dagen, og så en fyr som hadde tatovert "Sylvi Listhaug" på ryggen med gotiske bokstaver 😂

wow 😶

Endret av Familytree
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?😂

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha dagens!  

Den fineste tatoveringen jeg har forresten er av navnet mitt. 

Skrevet

Ikke min, men han her vinner alle konkurranser. 

fd9d570f-f738-41ff-a522-86a0e1deede8?fit

Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

Vel, ser stadig folk på trening som fyller opp legger og armer med "ting og tang", stjerner, kompass, Batman symbol, delfiner etc. Oppfatter disse som like meningsløse som denne. Er iallefall humor i denne.

Anonymkode: 56140...836

• Liker 1
Skrevet

Tok en tribal tattoo i fylla spontant i Asia for 25 år siden, den har jeg måttet fikse på i ettertid, så ikke bra ut... Morsomt minne da.

Anonymkode: ada6c...d92

Gjest Familytree
Skrevet
På 10.11.2019 den 8.47, Guile skrev:

😂😂😂😂 Kult, han konkurrerer med de som har mors ansikt på ryggen...😅

Skrevet

Min "verste" er nok den jeg tok når jeg var 18 år. En blå rose på armen. Det er ikke noe galt med den og jeg angrer heller ikke, men liker bare de andre jeg har litt mer. Favoritten er den nyeste. Det er slott/bygninger som går over begge føttene. Grunnen til at jeg tok den er fordi jeg har noen sjenerende arr på den ene foten og ville dekke dem til. Noe som fungerte bra. Jeg kan endelig gå uten sokker igjen uten å føle meg ille til mote.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...