Celiclya Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Etter en meget grundig blodprøve, har jeg fått påvist et par mangler og mange lave verdier av div. mineraler og vitaminer. Så jeg spiser piller til det tyter ut av ørene på meg omtrent. Neida, men en god del av "den og den" typen som skal være det kroppen tar lettest opp. Men jeg har lyst å ta en renselseskur nå - føler jeg trenger det av mange årsaker. Prøvde Bio-Drain i februar, men måtte gi meg etter 2,5 uker for jeg ble bare dårligere og dårligere. Nå har jeg lyst å forsøke Tonidren, denne skal visstnok være mildere for "systemet". Noen som har erfaringer med denne? Men jeg er litt i tvil om det er så lurt å rense kroppen nå - vil den ikke da dra med seg mye av det jeg putter inn av mineraler/vitamine? Bare redd jeg skal gjøre kroppen min enda dårligere, for jeg tror jo i grunn en rense-kur ville vært bra. Er litt i villrede her nå - noen som kan hjelpe?
Nella Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Spør legen din En kjapp telefon og det er det tryggeste.
Gjest gjestgjest Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 grunnen til at man blir dårlig under en rensekur, er at alle bakterier og alt avfall skal ut med en gang. dette er kun et symptom på at kuren virker. blir det for ille, drikk mere vann, ta ekstra c vit, og uansett skal man starte kuren forsiktig, dvs ta en mindre dose de første dagene, og trapp opp etterhvert. det er en god ide å rense kroppen iallefall et par ganger i året, og legen din vil mest sannsynlig bare le litt av deg..
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 grunnen til at man blir dårlig under en rensekur, er at alle bakterier og alt avfall skal ut med en gang. Og husk også på at en slik kur faktisk fjerner de gode bakteriene også, de som er essensielle for en normal tarmfunksjon, så du bør få i deg enten kapsler med melkesyrebakterier eller pøse på med Biola.
Celiclya Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2005 Takk for gode svar. En telefon til legen er nok uaktuelt - som en annen nevnte her, får jeg antakelig høre en liten latter av en person som rister på hodet... Da prøver jeg en slik kur jeg, og starter forsiktig. Det gjorde jeg ikke sist da jeg ikke var klar over det. Jeg tar tarm-bakterier hver dag, Bio-Acidophilus, og skal fortsette å pøse på med de under kuren Men det jeg kom til å tenke på var at vil ikke en slik kur egentlig bare være ganske bra for meg nå iom. at kroppen kanskje tar opp vitaminer og mineraler (også gjennom kosten) bedre etterpå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå