Gå til innhold

«Ser etter noe seriøst» - ugunstig setning?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 9.11.2019 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill!

Tenkte det var bra med damer som vet hva de vil ha. Men ser at det kanskje ikke bør komme frem for tydelig. 

Må kanskje date og treffes flere ganger før man kan finne ut hva hverandre egentlig har til hensikt.

Anonymkode: 425bb...ca1

Ikke hør på de. Menn liker damer som tydelig vet hva de vil. Og nei man kan aldri bli for tydelig. Har selv vært veldig direkte og bestemt, det har hjulpet meg å treffe mere seriøse menn. Det skremmer de iallefall ikke, kun de useriøse som vil dele ut kjønnsykdommer osv. Og er man ikke tydelig nok så må man på mange kjedelige dater og finne seg mer useriøst. Ikke la deg skremme av det de skrev, vis hva du vil ha. 

Anonymkode: f6a9f...c07

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, Okapi skrev:

Egentlig ønsker vel alle noe seriøst, men er ikke dermed sagt at de ikke vil vurdere noe useriøst og. Eller at de ønsker noe seriøst med deg.

Alle kvinner ja. Ikke menn. 

Anonymkode: e22b9...055

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det framstår ikke naivt.

Det framstår heller som at du har gjort deg ferdig med tilfeldig sex, med alle de andre på tinder (for kom igjen, du er singel, approaching 30 år, og på tinder), men nå skal du leke kostbar og kreve forpliktelse fra dusten du skriver med.

Skjønner godt at karene blir snurte. 

Men hva skal man gjøre liksom? Det er en catch-22 å lete etter forhold på sjekkeapp.

Anonymkode: c6615...c84

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...det framstår heller som at du har gjort deg ferdig med tilfeldig sex, med alle de andre på tinder (for kom igjen, du er singel, approaching 30 år, og på tinder), men nå skal du leke kostbar og kreve forpliktelse fra dusten du skriver med.

Bitter much?

Anonymkode: 8cc5a...a0b

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det framstår heller som at du har gjort deg ferdig med tilfeldig sex, med alle de andre på tinder (for kom igjen, du er singel, approaching 30 år, og på tinder), men nå skal du leke kostbar og kreve forpliktelse fra dusten du skriver med.

Dette!

Samme med "ingen fuckboys!" og "hvis du bare er ute etter ONS, så...". Det gir et veldig klart inntrykk av at her har man blir slengt rundt fra kuk til kuk over en lengre periode, og begynner nå å innse at man egentlig bare blir brukt. Og det trigger ikke akkurat "romantikeren" i en mann når det forventes at man skal være den som plukker opp restene.

Anonymkode: b0ab7...b05

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Alle kvinner ja. Ikke menn. 

Alle menn jeg kjenner, iallefall. Om du har erfart noe annet har du nok erfart menn som ønsker noe seriøst, men ikke med deg.

Og ja, jeg har opplevd det selv. Jeg vil noe mer, men hun vil bare ha en flørt. Utrolig kjipt, men absolutt ikke nok til å få meg til å konkludere med at alle kvinner er useriøse slubberter.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette!

Samme med "ingen fuckboys!" og "hvis du bare er ute etter ONS, så...". Det gir et veldig klart inntrykk av at her har man blir slengt rundt fra kuk til kuk over en lengre periode, og begynner nå å innse at man egentlig bare blir brukt. Og det trigger ikke akkurat "romantikeren" i en mann når det forventes at man skal være den som plukker opp restene.

Joa, men du tenker ikke også at det er noe man kan skrive selvom man ikke er slik som jente men vil sette litt prinsipper først? Og 99% av de som faktisk gidder å ta kontakt er jo fuckboys. Gi en mann muligheter og han misbruker dem.

Dessverre har jeg begynt å tenke at alle menn som ikke er nerdete og innadvendte må være fuckboys. Det er synd det er slik.

Når det er sagt så lurer man seg selv hvis man tror man finner forhold på en sex-app

• Liker 2
Skrevet

Har ikke opplevd noe negativt ved å være tydelig på at jeg kun ønsker noe seriøst. Har vært 2-3 som har insistert på en rask en på hotellet fordi de er her bare i et døgn på jobbreise. Også blir de litt småsur når jeg sier nei. Men ellers så har det bare vært positivt og min erfaring er at de aller fleste som jeg matcher med ihvertfall, er på utgikk etter det samme. Kanskje du matcher med typiske fuckboys som bare tenker sex?

Anonymkode: cf8de...ac0

Skrevet
På 9.11.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det gir et dårlig inntrykk når damer er på Tinder for å finne noe "seriøst". Man fremstår veldig naiv og enkel da, og naivitet og enkelhet er kanskje det siste jeg vil ha i noen jeg er seriøs med. Tinder er en hook-up app. Men jeg kan godt bli seriøs etter hvert med noe jeg har hooket opp med.

Jeg synes det gir dårligere inntrykk av menn når de er på Tinder for å finne noen å pule på.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Bitter much?

Spar deg. Er godt gift.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh? Ok? Hvordan kan en dame framstå naiv og enkel når hun skriver at hun er ute etter noe seriøst på tinder? Det er heller enkelt og lite dybde i disse damene som ikke har noen tekst, virker bitchy og sure på bildene og kun legger ut sexy pose bilder, som både de fleste damene og mennene på badoo gjør. De ser jeg på som enkle. Jeg har vært innom noen profiler der mennene også skriver at de er ute etter noe seriøst, så det har vært bra.

Merker også at folk er veldig dømmende over nettet og på de sidene. Man er plutselig enkel og søppel for helt teite grunner?? Mens dere mannfolk finner dere drittkjerringer der ute som ikke ser ut i måneskinn, har dårlig personlighet, ustabil, sint, spiller spill, er generelt giftige og egoistiske, tvinner dere rundt lillefingeren og elsker dere ikke, har ikke noe kontroll på økonomi eller noe i livet sitt... allikevel gir dere alle følelsene til disse damene, vil være med de til døden, de er bedre enn alle andre damer og de eneste dere vil ha, også gjør dere alt for å få de gravide i en veldig dårlig situasjon. Hvorfor kan ikke dere menn se de bra damene foran dere? Dere søker etter helt feil ting i en dame dere skal dele livet med og som skal oppdra barna deres, hvorfor velgef dere hvem som helst som samboer og mor til deres barn? Og nei, ikke si noe annet, for dette ER fakta. Selv ser jeg etter en mann som ser bra ut, er snill, smart, stabil osv. Og tar ikke takke til noe mindre, for da får ikke barna mine eller jeg det noe bra. Men sånn tenker ikke dere menn, vi damer er mer fornuftige og flinke i valg av partner! Dere tar det verste, så lenge dere er glad i ho eller hva som skjer... fakta på bordet, det er VI damer som gang på gang viser at vi ikke tar hva som helst. Og dere menn skal hele tiden prakke på i offentlighet at dere ikke tar hva som helst osv, det høres så stygt ut, fordi det får det til å høres ut som om vi damer ikke er noe verdt! At vi kun er fødemaskiner og skapt for dere menn! Og sånne som meg som ikke finner partner og ikke blir gravid, er det noe galt med og må sitte å hate seg selv pga alt som gikk galt. Selv om han som får meg er heldigere enn noen annen mann, for jeg har alt og blir en bedre mor enn alt det skvelet der ute som mister ungene pga BV. 

Hehe, nope. Ufattelig mange damer som velger feil, bare går etter de kjekkeste, tøffeste, rikeste, de med høyest status, psykopater.. som behandler dere som dritt. Se på alle trådene av denne typen her på KG.

Jevnt over er det veldig mange damer som velger helt feil. Og ja, det gjør vi menn også. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, OnFire said:

Hehe, nope. Ufattelig mange damer som velger feil, bare går etter de kjekkeste, tøffeste, rikeste, de med høyest status, psykopater.. som behandler dere som dritt. Se på alle trådene av denne typen her på KG.

Jevnt over er det veldig mange damer som velger helt feil. Og ja, det gjør vi menn også. 

De velger ikke "feil", de velger det som er i deres natur å velge, og som er mest forbundet med overlevelse for avkommet (få barn med han som har best gener, og la han med mest ressurser oppdra barnet).

Det er ikke noe "rett" og "feil" her, det er bare det det er.

Skrevet

Det er jo ikke noe vits å spørre engang; ALLE jenter vil ha seriøst, forpliktelser,forhold, og helst unger så kjapt som mulig. 

Anonymkode: 94fd6...f7d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spar deg. Er godt gift.

Men hvorfor tror du at folk som vil ha noe seriøst selv har ei forhistorie med å være med mange? Jeg skjønner ikke logikken...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De velger ikke "feil", de velger det som er i deres natur å velge, og som er mest forbundet med overlevelse for avkommet (få barn med han som har best gener, og la han med mest ressurser oppdra barnet).

Det er ikke noe "rett" og "feil" her, det er bare det det er.

De velger feil. Og vi er ikke så primitive som du skal ha det til. 

Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe vits å spørre engang; ALLE jenter vil ha seriøst, forpliktelser,forhold, og helst unger så kjapt som mulig. 

Anonymkode: 94fd6...f7d

Nei 😂

Skrevet

Det er vel bare de som ikke er ute etter noe seriøst som synes dette er teit? Jeg har aldri fått så mye respons som når jeg skrev det - men jeg skreiv det riktignok på en mer fantasifull måte :) «ute etter noe seriøst» er litt for kjedelig standardfrase. 

Uansett er det 100% lurt å være tydelig på hva du vil ha, spesielt for de som synes det er feil å ville ha noe seriøst på tinder. Få dem bort 😅🥳

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor tror du at folk som vil ha noe seriøst selv har ei forhistorie med å være med mange? Jeg skjønner ikke logikken...

Sa jeg det??? Jeg svarte på hvordan det kommer til å oppfattes og tolkes når man skriver slikt i profilen sin.

Noen tåler bare ikke kritikk, de blir gale av det. De skal bare høre skryt, godord og oppmuntring, uansett hva de finner på. Curling-generasjonen er høyst reell, det er nå sikkert og visst.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg om sexlivet ditt, hvorfor MÅ dere nevne det hele tiden? Er sex liksom alt eller ? Er det liksom det som sier noe om hvor mye man er verdt her i samfunnet? For det virker sånn! For all del så kan det hende han kjæresten din fra tinder fortsatt treffer andre damer bak ryggen din og eller kommer mest sannsynligvis til å dumpe deg etterhvert. Du virker til å ha så høye tanker om deg selv i innlegget ditt, ikke tro at typen din elsker deg og bare vil ha deg. Han tok deg fordi han ikke får noe bedre. Og han synes nok ikke det er deilig å ha sex med deg og fantaserer om noen bedre. Du kan ikke fortelle for noen andre at de har følelser for deg, noe du tydeligvis gjør her. Du virker bare selvgod og ekkel. Menn sier mye pent bare for å få seg litt og egoboost, de later som de er kjæresten din osv. Ikke vær så naiv og tro at alt er ekte og fantastisk. Har dessverre erfart det i løpet av livet og mine forhold.

Du trenger ordentlig hjelp. Jeg mener ikke det som en sleivete kommentar på nett, jeg mener det oppriktig.

Anonymkode: 72c29...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...