AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg har nå hostet i 3 uker å de siste dagene hoster jeg mindre. Men nå får jeg veldig smerter i ribbebeina på venstre side hver gang hoster. Itelegg til konstant veldig vondt i øveste del av ryggen bare jeg beveger meg. Bør jeg gå til lege eller går det over av seg selv? Har så vondt at jeg har tatt smertestillende både igår og idag. Anonymkode: 7b305...f65
ErGlad Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 (endret) Det må du vurdere selv. Endret 9. november 2019 av Sosialt
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Skader ikke ta en tur til legen. Tar deg ikke lange tiden der. Mulig du har fått brist i ribbeina av all hostingen - det er normalt. Har selv vært «syk», med små rennene nese og hoste i flere uker. Så lenge du ikke har kjempe høy feber så går det nok bra. pga du har så smerter kan du ta deg en tur. Skal du til legevakten gå med engang de åpner så er du tidlig i køen. Ellers ringer du legekontoret ditt mandag morgen. God bedring! Anonymkode: 65210...cac
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skader ikke ta en tur til legen. Tar deg ikke lange tiden der. Mulig du har fått brist i ribbeina av all hostingen - det er normalt. Har selv vært «syk», med små rennene nese og hoste i flere uker. Så lenge du ikke har kjempe høy feber så går det nok bra. pga du har så smerter kan du ta deg en tur. Skal du til legevakten gå med engang de åpner så er du tidlig i køen. Ellers ringer du legekontoret ditt mandag morgen. God bedring! Anonymkode: 65210...cac Bor på ett lite sted der jeg aldri har ventet mer enn 30 minutter på å komme til på legevakten så det er ingen fare Anonymkode: 7b305...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå