AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg vet ikke hva som er vanlig, derfor jeg spør. 😁 Kjæresten min har barn fra før (som jeg ikke har møtt, da forholdet er ferskt). I morgen er det jo farsdag. Er det slik at man gratulerer kun sin egen far? Skal jeg gratulere ham eller blir det rart? Livets store spørsmål. 🤪 Anonymkode: 2ac66...f86
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Bare hyggelig å gratulere alle fedre med farsdagen syns jeg, det er det bare å gjøre! Anonymkode: daf45...593 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Det er først og fremst barna som feirer sine fedre. Ikke vanlig å gratulere alle fedre man vet om når det er farsdag. Anonymkode: 31c62...386 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Her får kjæresten frokost på senga og et kort selv om barna ikke her denne dagen. På mandag skal de gi gave til faren sin. Jeg er bonusmor og gjør stas på kjæresten min fordi han er en god far. Anonymkode: bbb27...ed1
Tinkywinky Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er først og fremst barna som feirer sine fedre. Ikke vanlig å gratulere alle fedre man vet om når det er farsdag. Anonymkode: 31c62...386 Nå var vel ikke det spørsmålet heller da. En man har en så nær relasjon til er da det litt mer vanlig å gratulere, enn å gratulere mannen i gaten. Tenker det er opp til deg selv hva du føler faller naturlig for deg. Tenker det er fint, jeg. Mer naturlig er det jo sikkert om dere hadde vært samboere - og du har nærere relasjon til barna/barnet, men absolutt ikke noe merkelig å gjøre nå heller. Han vil nok bare sette pris på at du tenker på han. Endret 9. november 2019 av Tinkywinky
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 Det er vel barna som skal gratulere ? Anonymkode: fc8a9...0df 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 Selvfølgelig, gratuler i vei. Kan det skade på noen som helst måte, liksom? Anonymkode: fd479...fb9
mellomtomater67 Skrevet 10. november 2019 #8 Skrevet 10. november 2019 Er det ikke barna som bør gratulere han? ettersom han er deres far?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #9 Skrevet 10. november 2019 Kjæresten min har barn fra før og jeg gratulerer ham ikke med farsdagen. Nå bryr jeg meg kanskje lite om slike ting. Men han er ikke min pappa, så det føles helt unaturlig. Anonymkode: 90299...ca3 1
Gjest Familytree Skrevet 10. november 2019 #10 Skrevet 10. november 2019 Du må ikke gratulerer ham men barn hans, hvis du ønsker å gjøre dette, go on!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå